![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1501 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
t'Is maar dat ik die P.A. per ongeluk geciteerd zag, want ik deins me wel voor die zijn persoonlijk gekloot. 'Grandparents against Climate Change' die Greta steunen: grootouders en kleinkinderen verenigd in 1 strijd: allemaal echt ziek…. Het contingent 'oude mannen' dan.... Laatst gewijzigd door eno2 : 11 maart 2019 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1502 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men kan over het klimaat zoveel emmeren als men wil, maar zolang het geboortecijfer in Afrika en in de islamitische wereld niet drastisch daalt is het allemaal dweilen met de kraan open. Het klinkt in sommige oren wellicht niet "sympathiek" laat staan "emocratisch", maar ik sta helemaal achter de visie die destijds door wijlen Etienne Vermeersch werd vooropgesteld. Namelijk dat ontwikkelingshulp hoort gekoppeld te worden aan een anti-conceptie programma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1503 |
Banneling
|
![]() De overbevolking/geboorteproblematiek oplossen, daar valt niet op te wachten, zelfs niet op een aanzet daarvan.
Zelfs de Chinezen, de enigen die het aanpakten, krabbelden terug. Next... Laatst gewijzigd door eno2 : 11 maart 2019 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1504 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet toch van goed hout zijn. Een tak van een populier gaat het niet doen.
![]() |
#1505 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn begonnen met de kindervergoeding bedoelt om een duwtje in de rug te geven als bestrijding van de armoede. Als je nu ziet hoe papa zijn dikke Mercedes naast mama haar BMW op de oprit van hun luxe villa parkeert en bovendien regelmatig nog eens een skivakantie boekt, dan weet ik niet waarom deze mensen nog een duwtje in de rug moeten krijgen voor de jong groot te brengen waar ze zelf voor gekozen hebben. Afschaffen en direct en geloof me, het zal ook heel snel het aanzuigeffect van allochtonen stil leggen als ze daar mee stoppen. We leven niet meer in het tijdperk waarin dat duwtje brood nodig was. Laatst gewijzigd door Garry : 11 maart 2019 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1507 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1508 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1509 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eno2 is helemaal in een een bijna religieus geïnspireerde vervoering voor dat karakterieel gestoord kind uit Zweden. De lyrische reacties die hij hier op dit forum te berde geeft doet mij denken aan het gekende beeldhouwwerk over de extase van de heilige Theresa van Avila in de Santa Maria della Vittoria kerk in Rome.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1511 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Chinezen krabbelen helemaal niet terug. De groeiende welvaart in China dank zij de introductie van het vrije markt mechanisme heeft feitelijk de "one child policy" vanzelf overbodig gemaakt. De Chinezen willen doodgewoon geen massa kinderen meer. Net zoals dat ook reeds decennia lang het geval is in Japan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1512 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indonesië is een demografisch heel groot islamitisch land. India heeft nog steeds een vrij grote islamitische minderheid. De moslims zijn in 1947 bijlange niet allemaal naar Pakistan getrokken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1513 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de rode is even goed, alhoewel die sneller splintert.
![]() |
![]() |
![]() |
#1514 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al goed dat hij hier woont en niet in Pompei/Napels of ging er van overtuigt zijn dat die snotneuzen de Vesuvius nog gingen beletten van uit te barsten. Ze zouden zich hier beter wat meer zorgen maken over Yellowstone. Als het daar uitbarst hoeven ze zich geen zorgen meer te maken over de opwarming van de aarde. Maar daar zwijgen alle natuurkundige en politici over in alle talen en al die snotjong ook want die weten waarschijnlijk nog niet eens wat Yellowstone is. Laatst gewijzigd door Garry : 11 maart 2019 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1515 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1516 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1517 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat beweert u.
Waarom lopen ze dan in vele grote Aziatische steden met stofmaskers en dergelijke? Waarom vinden we de meest vervuilde rivieren in Azië?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 11 maart 2019 om 18:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1518 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1519 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Men draagt daar bv verdorie meer kleren en sluiers om zeker niet te bruinen.
![]() |
![]() |
#1520 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |