Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 augustus 2021, 22:27   #1501
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walvader Bekijk bericht
In Terake heeft Cieltje Van Achter (N-VA) het dan over bepaalde wijken waar het moeilijk is dat in de theesalons men gaat vragen naar dat coronapaspoort.

Het antwoord van Marc Noppen is opmerkelijk. Er is volgens hem aan de ongevaccineerden gevraagd wat hen uiteindelijk over de schreef kan trekken. Antwoord van velen: terug een normaal leven lijden. Bewijs het dan en laat je vaccineren.

Wat een leugen en chantage !
Zeg dat wel. Ze zitten al een jaar te liegen en valse beloftes te maken, de voorraden vaccins worden al aangelegd voor jaren in de toekomst en ze willen de maatregelen laten overvloeien in global warming shit maatregelen.

En dan moeten we ze maar blijven geloven? Nou, lekker niet, ben je mal man.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2021, 22:29   #1502
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Hou er wel rekening mee dat de kindertjes de truc al lang doorhebben om positief te kunnen zijn.
10 of 14 dagen niet naar school en gamen....de keus is gemaakt.
Jammer genoeg niet, ze kunnen klutsen met de zelftests maar nog niet met de PCR, daar is nog geen systeempje voor.
Oud 11 augustus 2021, 22:53   #1503
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Jammer genoeg niet, ze kunnen klutsen met de zelftests maar nog niet met de PCR, daar is nog geen systeempje voor.
Ja toch wel.
Ze drinken veel limonade of cola.

Schijnt goed te lukken.
Oud 13 augustus 2021, 07:33   #1504
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Ik vind het vreemd dat een certificaat 365 dagen geldig blijft terwijl de werkzaamheid van de vaccins wordt geschat op minstens 6 maanden.
365 dagen is vrij lang.
Zie: https://covidsafe.be/nl/veelgestelde-vragen
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 07:41   #1505
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ik vind het vreemd dat een certificaat 365 dagen geldig blijft terwijl de werkzaamheid van de vaccins wordt geschat op minstens 6 maanden.
365 dagen is vrij lang.
Dat is het aberrante sinds het begin: het willen stellen dat vaccinale immuniteit "echt" en "langdurig" is, terwijl natuurlijke immuniteit "onbestaande" of "kortdurig" zou zijn. Terwijl alle wetenschappelijke aanwijzingen maar uiteraard ook theoretische overwegingen in de omgekeerde richting gaan.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 09:07   #1506
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Van mij allemaal welkom, maar straks gaan onze nazis dit als argument gebruiken om het hier ook in te voeren want we brengen zo toch onze oudjes in gevaar.

Fransen steken massaal grens over om coronapas te vermijden: “300 km gereden voor meer vrijheid

https://www.hln.be/binnenland/franse...heid~a3faf3d0/
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 09:40   #1507
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Van mij allemaal welkom, maar straks gaan onze nazis dit als argument gebruiken om het hier ook in te voeren want we brengen zo toch onze oudjes in gevaar.

Fransen steken massaal grens over om coronapas te vermijden: “300 km gereden voor meer vrijheid

https://www.hln.be/binnenland/franse...heid~a3faf3d0/
De uitbater van t café in Adinkerke bij De Panne doet gouden zakens. De Fransen wippen efkes de grens over. (bron: Radio 2).

Hoe dan ook. Vanaf september vind ik dit geen argument meer om een pas in te voeren wegens zomervakantie voorbij.
Oud 13 augustus 2021, 09:46   #1508
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
365 dagen is vrij lang.
Jawadde, dat is boerenbedrog zeg, een natuurlijke infectie geeft maar 6 maanden vrijstelling en een vaccin 12 maanden.

Daar is 0,0 wetenschappelijke basis voor want die zegt net het omgekeerde, een schande. nog maar eens een bewijs dat de wetenschap totaal verneukt is door de vaccin industrie.
Oud 13 augustus 2021, 09:51   #1509
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De uitbater van t café in Adinkerke bij De Panne doet gouden zakens. De Fransen wippen efkes de grens over. (bron: Radio 2).

Hoe dan ook. Vanaf september vind ik dit geen argument meer om een pas in te voeren wegens zomervakantie voorbij.
Oh, maar dan zal dat gebruikt worden om op school binnen te mogen hé. In Frankrijk is dat al het geval en hier laten ze ook al ballonnetjes op om het in te voeren in het hoger onderwijs. Daarna is het een kwestie van tijd voor het middelbaar aan de beurt is. Daarnaast zijn er een aantal fascisten die het ook willen invoeren voor trouwfeesten, personeelsfeesten en wat nog allemaal. De nieuwe jodenster staat in de steigers en het zijn de zogenaamde progressieven die staan te springen om het in te voeren.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 10:06   #1510
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Oh, maar dan zal dat gebruikt worden om op school binnen te mogen hé. In Frankrijk is dat al het geval en hier laten ze ook al ballonnetjes op om het in te voeren in het hoger onderwijs. Daarna is het een kwestie van tijd voor het middelbaar aan de beurt is. Daarnaast zijn er een aantal fascisten die het ook willen invoeren voor trouwfeesten, personeelsfeesten en wat nog allemaal. De nieuwe jodenster staat in de steigers en het zijn de zogenaamde progressieven die staan te springen om het in te voeren.
De grote anti-fascisten die iedereen met een beetje ander idee beschuldigen van de jaren '30, die blijken nu zelf de grote fascisten te zijn. Er vreemd hoe de menselijke psyche werkt in een staat van paniek.
Oud 13 augustus 2021, 10:31   #1511
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Of je nu in Frankrijk zit of je zit in De Panne dat maakt echt niet véél meer uit, stampvol Fransen zit het daar ondanks Frankrijk op de kaart zo rood is als iets?

Stampvol wildparkeerders waar men in de bewuste gemeente totaal niets aan doet.

Dan heb je nog Koksijde waar men een kazerne omtoverde tot asielcentrum en dat valt in de omliggende buurt al goed op.

Zijn die allemaal getest die wildkomers/bootjesvaarders?

Zou men daar niet beter terug een militaire kazerne van maken want die gaan we nog nodig hebben onze militairen. (Met militairen bedoel ik diegenen die niet aan wilde idiote feestjes doen met de nodige danseressen maar zij die hun taak goed doen)

Blijf in uw kot, blijf in uw eigen land is géén overdreven optie om dat te gaan staan scanderen of zoals ergens in één van onze buurlanden eens een burgervader zelf riep: "Rot toch gewoon op!"

Maar men zal dat snel weten te veroordelen want dan ben je tegen, tegen wat eigenlijk tegen, de omvolking????

Laatst gewijzigd door Universalia : 13 augustus 2021 om 10:34.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 10:44   #1512
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
De grote anti-fascisten die iedereen met een beetje ander idee beschuldigen van de jaren '30, die blijken nu zelf de grote fascisten te zijn. Er vreemd hoe de menselijke psyche werkt in een staat van paniek.
Ik dacht in het begin dat angst het logisch denkvermogen aantast. Maar ik denk nu dat het andersom is, velen kunnen niet logisch denken en zijn juist daarom bang.

En juist op de steun van die groep rekenen onze fascisten.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 11:13   #1513
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Of je nu in Frankrijk zit of je zit in De Panne dat maakt echt niet véél meer uit, stampvol Fransen zit het daar ondanks Frankrijk op de kaart zo rood is als iets?

Stampvol wildparkeerders waar men in de bewuste gemeente totaal niets aan doet.

Dan heb je nog Koksijde waar men een kazerne omtoverde tot asielcentrum en dat valt in de omliggende buurt al goed op.

Zijn die allemaal getest die wildkomers/bootjesvaarders?

Zou men daar niet beter terug een militaire kazerne van maken want die gaan we nog nodig hebben onze militairen. (Met militairen bedoel ik diegenen die niet aan wilde idiote feestjes doen met de nodige danseressen maar zij die hun taak goed doen)

Blijf in uw kot, blijf in uw eigen land is géén overdreven optie om dat te gaan staan scanderen of zoals ergens in één van onze buurlanden eens een burgervader zelf riep: "Rot toch gewoon op!"

Maar men zal dat snel weten te veroordelen want dan ben je tegen, tegen wat eigenlijk tegen, de omvolking????
Mijn perceptie is dat we aan de grens worden gecontroleerd op een pasje, zowel richting Frankrijk als richting Nederland, EN dat dit omgekeerd juist niet gebeurt.
Ik kan mij vergissen maar mijn indruk is dat er voor wie België binnenkomt juist niets wordt gecontroleerd.
Ik zie hier nummerplaten van alle buurlanden. Er gaat mij niemand vertellen dat die aan grens werden gecontroleerd op iets covid safe.
Oud 13 augustus 2021, 12:20   #1514
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Mijn perceptie is dat we aan de grens worden gecontroleerd op een pasje, zowel richting Frankrijk als richting Nederland, EN dat dit omgekeerd juist niet gebeurt.
Ik kan mij vergissen maar mijn indruk is dat er voor wie België binnenkomt juist niets wordt gecontroleerd.
Ik zie hier nummerplaten van alle buurlanden. Er gaat mij niemand vertellen dat die aan grens werden gecontroleerd op iets covid safe.
Ik ben nu 2 dagen in Italië. Niemand die nog maar iets aan mij gevraagd heeft.
Oud 15 augustus 2021, 09:17   #1515
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Leuk artikel om te lezen hoe dat ze het volledig onderzoek naar de kloten helpen.

https://www.dailymail.co.uk/health/a...ort-limbo.html
Oud 15 augustus 2021, 09:20   #1516
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Al zou iedereen gevaccineerd zijn , het vaccinatiepaspoort is een blijvertje.

Covid booster shots will 'be obligatory for trips abroad and care home staff' - as millions are set to offered a third jab from September

https://www.dailymail.co.uk/news/art...-trips-UK.html
Oud 15 augustus 2021, 09:32   #1517
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is prima, en zo moet dat ook zijn. Behalve de hitte misschien.
Oud 15 augustus 2021, 09:42   #1518
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Klopt maar de Italianen zijn blijkbaar veel stricter in het volgen van regels zoals het mondmasker etc. Als je het ergens niet draagt waar het moet, uit verstrooidheid, kunnen ze zelf onbeschoft uit de hoek komen om er u op te wijzen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2021, 09:44   #1519
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

De Joden kregen van de Nazi's een nummer op de arm getatoeëerd....Hier zijn ze beschaafder, ge krijgt een pasje, maar het resultaat is het omgekeerde .
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2021, 09:46   #1520
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Klopt maar de Italianen zijn blijkbaar veel stricter in het volgen van regels zoals het mondmasker etc. Als je het ergens niet draagt waar het moet, uit verstrooidheid, kunnen ze zelf onbeschoft uit de hoek komen om er u op te wijzen.
Nee zelfs mondmasker dracht wordt hier slecht opgevolgd. Iedereen die in een restaurant, winkel ofzo werkt hebben er wel een opstaan, maar ze laten geen moment onbenut om het onder hun kin te hangen.
Hitte valt hier wel mee, 33graden, maar zo een mondmasker is inderdaad niet fijn bij deze temperaturen. Zeker niet als je wat in beweging bent.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be