![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1501 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1502 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ken ondertussen wel een en ander, laat ons zeggen meer dan de gemiddelde vlaming, over wat die boeken juist willen ontkennen. Dit is genoeg om het gevaar in te zien de holocaust te ontkennen. Ontkennen is de geschiedenis herschrijven en vervalsen.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1503 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
is iets heel anders dan "een gebeurtenis ontkennen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1504 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
omdat anderen uit hun nek kletsen ga je ervan uit dat je maar net zo goed kan meelullen...het was al zonneklaar maar fijn dat je nu even zelf de puntjes op de i zet. help[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cashflow : 2 september 2005 om 08:18. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1505 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1506 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1507 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1508 | |
|
![]() Citaat:
Vooraleer je dat kan doen is kennis nemen van hun teksten toch een absoluut minimum zeg! Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1509 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kun je eens een link geven hierover, of meer info ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1510 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik luister, u weet er misschien meer van ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1511 | |
|
![]() Citaat:
Ik weet daar niet meer van dat wat in de pers lees, en dat komt erop neer dat er uitsluitend eisen gesteld worden over de erkenning van Cyprus. Over de Armeense genocide heb ik in dat kader nog niets gehoord. Punt is dat men de ene negationist in de bak draait terwijl men met de andere "onderhandelt". Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1512 | |||||||
|
![]() Citaat:
Overigens interesseert het mij niet echt of er grond voor twijfels bestaat. Ik ben politiek op de eerste plaats geïnteresseerd in het recht van eenieder om gelijk wat te onderzoeken, te zeggen of te schrijven, ook als het manifeste onzin is. Dat lijkt me essentieel voor het type maatschappij waarin ik wil leven. Maar als u per sé zelf kennis wil nemen van de negationistische geschriften, kan ik u niet tegenhouden om te googlen op "Vrij Historisch Onderzoek". Doe het niet! Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 2 september 2005 om 12:04. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nadat dit uitgeklaard is kan ik met gerust geweten mijn buurvrouw terug aanspreken zoals voorheen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1514 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
heb ik me ooit uitgesproken om 'foutieve' meningen te bestraffen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1515 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
de andere een volledige natie. Je kunt nu eenmaal de wereld je wil niet opleggen ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1516 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
wat je ook onderzoekt. Als jij je bewering kan bewijzen met degelijke wetenschappelijke argumenten zal er niemand aan denken u of een andere onderzoeker een haar te krengen. Maar de nadruk ligt dus op degelijk wetenschappelijk onderzoek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1517 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ook een manier om het lastige aan de essentie ervan te omzeilen ik zal het nog ééns summier herhalen 1) we zijn serieus aan 't afwijken van de originele topic "heksenjacht tegen FDW" mij niet gelaten, jullie blijkbaar ook niet, dus is het slechts aan de moderator 1) of er zoiets zoals een negationismewet of revisionismewet moet zijn heb ik me tot nu toe nog totaal niet over uitgesproken : dus ik stel het op prijs dat er me dan ook wat dat betreft niets in de mond gelegd (zal) word(en) 2) als er zoiets als een negationismewet of revisionismewet in voegen is dan is het hooguit 'begrijpelijk'/'verstaanbaar' ( er is dus ergens nood aan omwille van emotionele redenen heersend onder de bevolking waarop de wet van toepassing is ) daarom niet logisch en druist uiteraard steeds in tegen de volledige vrije meningsuiting is vrije meningsuiting absoluut ? : dat is weer een totaal andere discussie 3) puntje 2 impliceert onmiddelijk dat er niet steeds nood is zomaar elke genocide onder die wet te brengen de genocide die plaats had in bv Rwanda of elders 'leeft' hier niet zo als de holocaust dus 'plaats en gebeuren' zijn hier dus wel degelijk dé relevante selectiecriteria om zulke wet, die de nood ( puntje 2 ) tegemoetkomen, te construeren 4 ) van 'genocide'-discriminatie is er dus geen sprake als men het verleden van genocide A gelinkt aan plaats X censureert en het verleden van genocide B gelinkt aan plaats Y niet censureert bij wet toepasbaar op plaats X 'plaats en gebeuren' ( puntje 3 ) zijn bij deze dus relevant voor deze censuur 5) uit puntje (4) volgt automatisch dat er van discriminatie op ethnische gronden bij de keuze de censuur ook geen sprake kan zijn daar het eventueel etnisch karakter van de beschouwde genocide geen selectiecriterium vormt het is slechts een vaststelling van een discriminatie op ethnische gronden die tijdens die genocide heeft plaatsgevonden 6) is er sprake van discriminatie betreffende de vrije meningsuiting bij het opleggen van die censuurwetten ? nope ... er zijn geen irrelevante kenmerken voor de selectie waarop deze censuurwetten van toepassing zijn ps het stukje waar je dus wijselijk niet hebt op gereageerd was net dat stukje beschreven onder puntje 2[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door praha : 2 september 2005 om 13:24. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1518 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1519 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1520 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
De rest heb ik laten staan om niet "selectief te quoten", maar ik heb er niets over te zeggen. Egidius |
||
![]() |
![]() |