![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1501 |
Banneling
|
![]() Is er hier nog altijd geen fan van het "Eigen Volk Eerst" principe die Eno een kamer aanbiedt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1502 |
Banneling
|
![]() Ha Another Jack
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1503 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Sinds augustus ben ik op zoek naar 3 bijkomende monteurs. Ze mogen laaggeschoold zijn en moeten geen ervaring hebben. Ik betaal ze als startloon € 12,32/uur en na 1 jaar verdienen ze € 13,18/uur. Ze krijgen een bestelwagen om van thuis naar de werf te rijden en omgekeerd. Het gaat hier om normale fysieke arbeid, geen slopend werk. Ze werken 39u/week, hebben 26 vrij te kiezen vakantiedagen en moeten geen overuren doen. Ik heb er meer dan 5 maanden over moeten doen om 3 geschikte mensen te vinden. Er kwam zo goed als geen reactie op advertenties of via interimkantoren. Enkele kandidaten gezien die duidelijk dik tegen hun zin moesten komen om toch maar te bewijzen dat ze naar werk hadden gezocht. 't Kan best zijn dat er veel werklozen zijn, maar er is ook veel werk dat maar niet ingevuld geraakt omdat een deel van de werklozen niet willen werken of geen werk willen doen dat hen niet 100% ligt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1504 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet niet werkloos zijn om woonproblemen te hebben of dakloos te raken. Ik werd dakloos door zes jaar onder de armoededrempel te werken en geen beter betaald werk meer te vinden. Hoe snel vacatures ingevuld raken kan je opvragen bij de RVA/VDAB Dat geeft een algemeen cijfer voor het hele aanbod. Laatst gewijzigd door eno2 : 20 januari 2012 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1505 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1506 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij kan het ook slim aanpakken, en zorgen dat hij veel punten bijeenraapt, om snel aan een sociale woning te geraken (leefloon, kinderlast... het helpt allemaal).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1507 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nooit in een sociale woning gezeten Nooit in de schulden gezeten Er zijn er andere... En de Vlaemsche Leeuw werkt slag om slinger voor mijn pensioen volgens het repartitie-systeem. Dag en nacht en met. overuren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1508 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1509 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laat staan dat ze je daarvoor onder racistische beledigingen op straat zetten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1510 |
Banneling
|
![]() Als ge er nu niks op tegen had om in Antwerpen te wonen, dan had ik al direct een adreske voor u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1511 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1512 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1513 |
Banneling
|
![]() Awel ja, die laatste toch , want het hele boeltje staat te koop.
Ik heb ook geschikte verhuurders gehad. Zes. Tegen twee onmogelijke. De beste was een Oostenrijkse dirigent, die ik maar 1 keer per jaar zag. Ieder keer met een ander lief. Maar nu heb ik nog een betere. Dat zet misschien een beter perspectief. Ik heb wel ALTIJD mijn waarborg terug gekregen. Dat geeft ook al een indicatie. Laatst gewijzigd door eno2 : 20 januari 2012 om 23:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1514 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1515 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1516 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waar vroeger veel, vooral zelfstandigen, voor hun pensioen, zorgden voor wat eigendom, om dit te verhuren, is dit sterk afgenomen. Vooral in grootsteden, die wat de trendvorming betreft, altijd vooroplopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1517 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of die hun krot verkopen voor afbraak boehoe of die hun krot liever sluiten dan renoveren boehoe boehoe of die hun zoontje erin zetten om contractuele verplichtingen te omzeilen boehoe boehoe Of die een contractbreuk opdringen aan een arme dopper die geen werk vindt en zijn huur niet meer kan betalen en die daarbij nieuwe door hem aangebrachte huurders weigeren Boehoe boehoe Leve mijn zeven goede verhuurders!!!! En meer bepaald mijn huidige. 125€/m minder huur, volledig gemeubeld en alle comfort en al de rest gratis .Energie en verbruik en verwarming PLUS TV en kabel. Wifi. Wasmachine. Frigo met vriesvak. Hoera hoera ge moet het maar vinden... in het buitenland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1518 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik betaalde er vroeger 20 jaar nu ook al twee jaar ook nog voor en heb ze nooit gebruikt, zelfs niet als adresloze en zelfs niet met mijn woonproblemen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1519 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of gaan we hiervoor, een minimum bedrag aan te betalen belastingen zetten ? |
|
![]() |
![]() |