![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#15221 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15222 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Btw, de vragenlijst van de truth movement bevat meer dan 100 onbeantwoorde vragen. Laatst gewijzigd door Big Slick : 20 maart 2010 om 02:01. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15224 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ze maken alsmaar minder indruk en roepen bij de neutrale toeschouwer de vraag op waar die vijandigheid vandaan komt. Verder getuigt uw post van een zekere hopeloosheid dat je je ook al tot dergelijke praktijken moet verlagen. Misschien kan je ook eens een kijkje gaan nemen bij wat brandweerlieden die een andere mening hebben dan die van u. http://firefightersfor911truth.org/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15225 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() En net als ik bovenstaande gepost heb, zie ik dat parcifal deze praktijken even komt aanmoedigen. Triest. Heey, die daar heeft een andere mening dan ik over iets, laten we hem lekker in mekaar dreunen...Yes, laten we dat doen. Zoals ik al zei, je kan je niet veel meer verlagen dan dit. En het illusteert enkel maar meer jullie onmacht. Laatst gewijzigd door Big Slick : 20 maart 2010 om 02:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt mijn beste....
Eerder een schaapje met drie poten.... Uw zijde beweerd dat volgens ons zowat iederéén in het complot blijkt te zitten... Waarom zijn er dan zovéél brandweerlui geweest die ginds het loodje hebben gelegd op die dag... Niet opgelet tijdens de voorafgaande bespreking.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Conspiracy theorien zoals 9/11 zijn relatief populair OMDAT ze via een anoniem medium als internet kunnen verspreid, herhaald en herhaald worden tot in het oneindige. Internet conspiracy believers zijn voor een groot deel zoals de fauna die je aantreft aan de onderkant van stenen in de natuur. Draai zo'n steen om in het zonlicht en die mooie diertjes stuiven alle kanten op. Trek een internet conspiracy believer in het zonlicht met naam en toenaam en de kans is groot dat hij kreunend wegslibbert in een hoekje. ![]() Uitzonderingen daargelaten uiteraard. Je beseft hopelijk toch dat voor ernstige onderzoekers, jullie theorien nog altijd het discussieren niet waard zijn hoop ik? En dat jullie dus nog altijd grotendeels genegeerd worden? Laatst gewijzigd door parcifal : 20 maart 2010 om 02:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15228 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15229 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het destijds real life zien gebeuren aangezien ik destijds juist enkele vrije dagen genomen had,een mens verjaard immers mijn beste.. Citaat:
Struisvogeltactiek,en dan mag ik nu toch zo vrij zijn om aan te nemen dat U met zijn allen ondertussen experts zijn geworden wat betreft het belgisch pierenbestand... Nu hoop ik alleen dat als U gaat vissen U ook nog wat gaat vangen,anders blijkt Uw pierenexpertisie dan hopeloos te zijn.. ![]() ![]() Wat ons dan weer geenszins zou verwonderen... ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, het kan ook een vorm van cynisch opofferen betekenen...
Wat is een brandweerman nou waard ,afgewogen tegen het landsbelang... Niets natuurlijk, je kan hem verschuiven op het grote schaakbord,maar je kan hem ook opofferen om een grotere slag te slaan... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vreemde zin. Goesting om dit een beetje toe te lichten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15233 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
U bevestigt in alinea 3 en 4 nogmaals dat je niet verder komt dan het ridiculiseren en beledigen van de "andere kant". Al die firefighters for truth, lawers for truth, engineers for truth, political leaders for truth, patriots for truth, sholars for truth, etc.. etc.. Geen van allen zijn dus ernstige mensen volgens u? Tja. Ik heb al eens (tevergeefs) gevraagd: Hoeveel personen moeten een bepaald verhaal in twijfel trekken vooraleer jij het ook in twijfel gaat trekken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kan ik dan gaan verlangen dat U er ooit in zou slagen om een complexe situatie zoals er op 9/11 heeft plaatsgevonden op de juiste manier te gaan beoordelen... Hopeloos wéét U.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De meeste mensen uit de truth-movements waarvan ik iets gelezen heb, hebben een soortelijk gewicht dat lichter is dan lucht. Dat pakt dus niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15237 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht Denkt U nu écht dat ik het internet en zijn verhaaltjes nodig heb om tot mijn conclusie te kunnen komen mijn beste.... Zie je, jij bent zelfs vast en zeker overtuigd dat je weet wat een ander denkt, of wat z'n motivatie is om dat te denken. Hoe zelfingenomen kan je zijn.... ![]() Met dezelfde vastberadenheid zit je hier al 7 jaar een verhaal te verdedigen dat ons is opgesolferd door de Bush junta, waarvoor geen enkel onomstootbaar bewijs is geleverd. En dat in de wetenschap dat we vandaag weten dat zowat elke verhaal dat die junta ons heeft verkocht in hun "war on terror" een leugen was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15239 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat dacht je misschien? ![]() Citaat:
Dat de bevindingen van NIST etc. de Bush Junta goed uitkwamen is een feit. Jij probeert hier nu de 2 samen te nemen en zo op 'guild by association' te spelen. Vuile truuk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15240 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En euh..... 't is de eerste keer dat ik iemand de term "soortelijk gewicht" hoor gebruiken in deze context. Dus licht me even in. Hoe bereken je dat? En dan zal ik zal m'n vraag anders stellen: Hoe groot moet het soortelijk gewicht zijn van de groep? Citaat:
Dus dat pakt óók niet. ![]() Laatst gewijzigd door Big Slick : 20 maart 2010 om 03:20. |
||
![]() |
![]() |