![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1521 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb ook al op de PVDA gestemd. En dan?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#1522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1523 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1524 | |
Minister-President
|
![]() Is in de hele context een futiliteit, Strijder.
![]() |
![]() |
![]() |
#1525 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na enkele weken, langs een sociaal assistente, kreeg ik een email adres van iemand van een andere dienst. Die man zocht uit naar wie ik moest mailen en stuurde me het adres op. Nu, ik contacteerde de persoon langs email, drie maand later kreeg ik antwoord. Hij was wel beleefd, hij legde me uit dat het zo lang duurde omdat hij op vakantie was geweest. De eerste drie keer dat hij me het attest in bijlage opstuurde stond er een verkeerd adres op. De vierde keer kreeg ik het attest dat mijn juiste adres weergaf. Heeft zo'n vijf a zes maand geduurd. Ik wens de mensen in Wallonië veel succes als ze de hulp van daar gaan krijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1526 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat het Waals gewest betreft, moet ook de vraag worden gesteld wat ze uiteindelijk doet met haar centen
![]() |
#1527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet de frustratie wel heel groot zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#1528 | ||
|
![]() Citaat:
Reken daar maar de staatshervorming bij ! Terug naar één land één regering. Efficentie noemen ze dat. Citaat:
Nu na de politieke ramp van de preventie van en de hulp na de natuurramp zou er wel eens een grondig mogen onderzocht worden door een onafhankelijke apolitiek commissie wat er mis is gelopen. Dat zou wel eens wat anders zijn dat de op voorhand voorspelbare scheet in een fles omtrent pfos. Zoals ik in mijn eerste post omtrent dat onderwerp stelde, eindigt het op een voorspelbare sisser. Hopelijk heeft Demir met haar zotte kuren de Weyts in een lastig parket gebracht als ooit zou uitkomen dat de Weytsdading ons veel geld voor niets gaat kosten. Maar de komplete chaos, het stuitende amateurisme en de kleingeestige communaitaire spelletjes van godbetert het rode kruis, zouden wel eens aan de schandpaal mogen genageld worden.
![]() |
![]() |
#1529 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ter verduidelijking : uiteraard mag een politicus NADAT de hulpverlening eindelijk ooit eens op kruissnelheid is, en de getroffenen niet langer als zigeuners in tentjes moeten zien te overleven een parlementair onderzoek eisen. Niks mis mee, en zelfs noodzakelijk. Maar als er eentje dat NU zou aandurven, mag hij van mijn part aan een lantaarnpaal opgehangen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1530 | |
Minister-President
|
![]() Er zijn hier BUB'ers die u met plezier hun partijkaart verkopen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1531 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat niet alleen in België. Want hoewel de getroffen gebieden in Duitsland en Nederland kleiner zijn dan in België, loopt de hulpverlening daar even slecht. Citaat:
En het ergste is dat onze krijgsmacht daarvoor wereldwijd heel hoog aangeschreven staat. Op logistiek en medische vlak staat de Belgische krijgsmacht zelfs binnen de top 5 en is die zeer gevraagd en actief in het buitenland. Citaat:
Onze politici lopen echt rond met het idee dat er in België geen grote rampen kunnen gebeurden en de de plaatselijke overheden en hulpdiensten wel alle rampen aankunnen. Maar zelfs bij een kleine heide brand moeten ze de hulp van derde inroepen en hopen dat de buurlanden komen helpen de boel onder controle te krijgen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1532 | |
|
![]() Citaat:
Politiekertjes moeten zich ver weg houden van kritiek op de preventie en nasleep van de ramp in Wallonië. Politiek heeft in deze (preventie en nazorg van de natuurramp) zijn totale nutteloosheid bewezen. Wij zouden die pipo's moeten kunnen verantwoordelijk stellen voor de rechtbank. Hoewel ze daar allicht fluitend naar toe zullen gaan.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 5 augustus 2021 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1534 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1535 | |||
|
![]() Citaat:
Dus het dirigeren van het politieke geklooi in één richting is totaal belachelijk. De totale politiek heeft gefaald, internationaal. Citaat:
Maar ook hier is de inzet van het leger een politieke beslissing. Om wat islamitische waanbeelden weg te jagen, was de beslissing snel genoeg genomen. Nu sleept deze beslissing aan en aan en aan. En geen rechtse die van Vivaldi eist om het leger in te zetten. Ik vrees, zoals u zelf u post begon, dat politiek internationaal een ramp is. Nederland en duitsland doen het niet beter. (Het Nederlandse formatie drama bewijst genoeg dat het daar geen haar beter is dan hier) Citaat:
Meer algemeen, politici hebben geen enkele voeling met de realiteit. En mijn excuses, maar heel persoonlijk vind ik de rechtse politici het ergste van allemaal. Zelfs al een loonly looser, een onbenulltje van het zevende knoopsgat, een pief poef paf geweertje steelt en gaat lopen, moeten ze al de helft van de Europese legers optrommelen om zulk nulletje te neutraliseren. En dan vinden ze hem nog niet (????)
![]() |
![]() |
#1536 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De beslissing om het Belgisch leger in te zetten, ligt volledig bij de uitvoerende macht. Naast de ministers, kunnen ook burgemeesters en gouverneurs de krijgsmacht vorderen om taken ten dienste van de bevolking uit te voeren. Wat ook is gebeurd na de aanslagen in Brussel door de burgemeester van Anwterpen en de gewest-regering van het BHG. Citaat:
En de mensen die ervaring hebben, door hun opdrachten buiten Europa niet wil inzetten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1537 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'En dan?' Dat antwoord heb ik al gegeven hé:
Citaat:
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 5 augustus 2021 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1538 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idem voor Duitsland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1539 | |
|
![]() Citaat:
Op gebied van de afhandeling van de Waalse natuurramp, gaat Vivaldi onder het totaal absolute nulpunt. Het is dan ook niet Frank Van Den Broecke die daarvoor verantwoordelijk is.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 5 augustus 2021 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1540 |
|
![]() De ramp aan de Arh is ook geen voorbeeld wat hulpverlening betreft. Integendeel indien mogelijk nog erger dan in Wallonië