![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1521 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben geen kenner maar dat pasje doet me denken aan de Bijbel...
Zonder pasje geraak je binnenkort misschien aan geen brood meer..........,?????????????- https://www.openbaring.nu/openbaring...666-verklaard/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#1522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1524 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ok, boosters vanaf september beschikbaar. Dat is prima. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En feitelijk ook sterk bevoordeeld. Die moeten wil en lef hebben. Ik vrees van niet. Ik denk dat de nazi's terugfluiten gaat moeten gebeuren door de economisch actieven. Die hebben een machtig wapen: als zij stoppen met werken, valt ALLES stil. Vorig jaar zijn winkelschappen leeg kunnen raken, met zelfs tot op heden tekorten aan bepaalde producten, door de economische sabotage (gedwongen productiestilstanden) bedreven door de nazi's. Dat was maar een klein voorsmaakje, van wat gaat gebeuren als de producerenden ZELF, en even massaal, stoppen. Er is een groot verschil: het zijn mensen met kennis en ervaring die elkaar helpen. Ze hebben overheid niet nodig, welintegendeel. Dat is de piste die ik zie.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1526 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.lesechos.fr/pme-regions/...france-1338766
Vanaf morgen wordt de covid pas verplicht in de grootwarenhuizen en commerciële centra in en rond Parijs. De vaccinatie is nuttig want globaal gezien zijn er iets minder dan 200 mensen/100.000 die besmet zijn maar van de twintigers tot 29 zijn er tot 350 besmet. De anti-vaxxers gaan natuurlijk weer lullen dat dit juist fantastisch is. Vooral als zieke jonge mensen daar medische gevolgen van dragen voor de rest van hun leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1527 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is een feit dat jongeren veel minder gevolgen hebben van een covid besmetting. Het puur focussen op aantal besmettingen is onzinnig. Het draait om het reduceren van het aantal ziekenhuisopnames en dat doe je door de meest gevoelige groepen te vaccineren. Al de rest is vooral politiek en nauwelijks op wetenschappelijke evidentie gebaseerd, die pasjes zijn daar het summum van. Het is een situatie waarbij middel doel is geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1528 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iedereen gevaccineerd is wordt dat pasje uiteindelijk belachelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1529 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie maar dat het geen heilige oorlog zal worden.
![]() |
#1530 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Economisch trouwens de doodsteek.
![]() |
#1531 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1532 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan heel lang duren.
![]() |
#1533 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel bedrijven kampen nu met een gebrek aan personeel. Er zijn tienduizenden vacatures die niet ingevuld geraken. De verkoop en het orderboek bij de meeste bedrijven zijn excellent.
https://www.tijd.be/politiek-economi.../10323035.html Laatst gewijzigd door Gipsy : 15 augustus 2021 om 19:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1534 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1535 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg nu eens eerlijk hoelang denk jij dat ze die zever gaan volhouden ? Dat zijn tienduizenden mensen per dag die constant en overal gaan moeten gecontroleerd worden want mensen lopen van het ene centrum naar het andere. En voor de rest staan ze met tienduizend op straat te betogen of te feesten als er een voetballer bij Parijs komt spelen. Ik begin eerlijk meer de indruk te hebben dat de gevaccineerde banger zijn van de niet gevaccineerde dan omgekeerd. Uiteindelijk zal die nog ene 1 niet gevaccineerde puber nog de schuld krijgen als er nu nog iets misgaat. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 augustus 2021 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1537 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1538 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In feite is dat nu toch al belachelijk ?? Waarom dient dat vaccin eigenlijk ? Blijkbaar tot niet veel meer dan om een pasje te hebben.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 augustus 2021 om 20:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1539 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1540 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of denk je dat het bij 1 vaccinatie blijft? https://www.laatjevaccineren.be/vacc...%20te%20houden. Laatst gewijzigd door Micele : 15 augustus 2021 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |