![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zal wel nog van frankrijk ook geweest zijn, spanje en de romeinen zeker? Begin maar hoor!
![]() |
![]() |
#1522 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar als je werkloos word op je 45 jaar en je begeeft je dan nog op de arbeidsmarkt mag je blij zijn dat je nog half tijds werk vind hé
![]() |
#1523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je 45 jaar bent ben je niet oud, maar ze negeren je wel. En wie op die leeftijd nog een cursus moet aanvangen zal dat wellicht niet meer zien zitten. Duurt trouwens te lang. Prima vaststelling. Is gewoon zo.
![]() |
![]() |
#1524 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik zie geen gelijkenissen tussen jouw woordvoerderschap bij het VWS en mijn engagement bij de A-denkers, dus de vergelijking gaat volgens mij niet op. Ik doe wat ik wil, heeft niks met aanpassen aan andermans normen of met de normen van de samenleving te maken. De vraag is en blijft wat wil je bereiken en is de manier die je gebruikt de beste. Dus nog eens mijn opmerking naar een verbond met de werkenden. Gaat armoede in onze samenleving niet vooral over uitsluiting trouwens?
![]() |
![]() |
#1525 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1526 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
respect is vaak iets wederzijds. door verder op te splitsen in kampen maak je de onverdraagzaamheid alleen maar groter ............ denk ik.
![]() |
![]() |
#1527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1528 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
vergelijk het met de emancipatiestrijd van de vrouw - jammer maar zonder dat de vrouw eens een paar keer op tafel klopte zou er niks verandert zijn. of neem nu een individuele situatie hoe vaak draait een man niet pas bij op het punt dat de vrouw menens op het punt staat te vertrekken ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 april 2006 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1529 |
Gouverneur
|
![]() waardeloze mensen???????????? dat is een gruwel van een uitspraak
![]() |
#1530 |
|
![]() voor politiek correcten wel ja. en dan ? moeten wij daarvan wakker liggen ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1531 |
Minister
|
![]() Pffff, daar word ik nu toch zo moe van hé. Niet iedereen kan werken, niet iedereen wil werken. Ik vind dat eigenlijk toch wel een saaie discussie hoor en daarbij nog eens zinloos ook.
Iedereen die werk wil zoeken weet wel waar hij daarvoor terecht kan. Dan ga je naar de vdab of bezoekt de site, dan ga je naar interimbureaus, dan zoek je via de kranten, via de Wiss comuter of ga je naar de job-club. Dan volg je opleidingen bij de VDAB of ergens anders, dan probeer je zelfstandig te worden als dat mogelijk is,...................................... Dat weet toch iedereen, waarom moet daar nu zo over geleutert worden? Wie wil werken moet maar op zoek gaan en als hij hééél veel geluk heeft vindt hij dan één of ander jobke en anders heeft hij pech gehad. financieel maakt het allemaal toch geen bal meer uit. Dus: laat werken wie dat wil en laat iedereen die dat niet (meer) wil gewoon met rust. Basta! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1532 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar als ik jou postings soms lees dan denk ik wel dat jij dat denk van de armen,doppers,mensen die half tijds werken enz.
![]() |
#1533 | |
|
![]() nee duveltje het is vooral vws en vooral mij dat ze waardeloos vind. Ik heb daar geen probleem mee. maar dat ze het dan vlakaf zegt ipv iemand anders die vlakaf is en even luidop denkt dat te verwijten.
Citaat:
zie maar een paar blz terug - daar verwijt ze mij dat ik op debbie neerkijk omdat ik zou gezegd hebben dat die leiders achternaloopt ( en dat dat van niet veel respect voor haar getuigd) maar een paar postings daarvoor zegt ze tegen debbie - stop toch met leiders achternalopen. Wat volgens mij dan toch ook niet van respect getuigd. Alleen ze ziet dat niet. Ze ziet alleen de fouten van een ander - niet die van haar eigen. ps bovendien heb ik niet gezegd dat debbie blind leiders achterna loopt he
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 april 2006 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1534 |
Gouverneur
|
![]() er zijn nog andere mogelijkheden, soms is de kunst om vindingrijk te zijn en positief te denken.
![]() |
#1535 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
eigenlijk is het tegendeel waar zoek gerust mijn naam lut pelgrims eens op op het internet ( je hebt er toch toegang toe)
![]() |
![]() |
#1536 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ps duveltje heb ik jouw ingefluisterd dat lut tegen werklozen is ? of ook maar iets anders over lut ? als het zo is mag je het natuurlijk zeggen maar ik herinner mij niet dat wij het ooit al over lut gehad hebben. ps 2 kunnen we volgende keer mss eens doen ![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 april 2006 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1537 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
en ik blijf er van overtuigd dat een oorlog nooit vrede brengt!
![]() |
![]() |
#1538 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge zijt aan het zeveren,ik denk heel mijn leven positief. Maar die kl***ten maatschappij zet liever mensen die wat ouder zijn in een hoekje,mijn foert stem op het VB is zeker een reactie op die oneerlijkheid. Ik moet king hier 100% gelijk geven,mensen die willen werken zoals ik geef DIE werk,en de mensen die niet willen werken laat die gerust.
![]() |
#1539 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1540 | |
|
![]() Citaat:
Herinner je je de koude oorlog dan soms al niet meer ? Er is nog nooit zo n periode in de geschiedenis geweest van relatieve vrede. er zal pas aan armoede iets veranderen de dag dat de dreiging reeel is dat de armen bvb gans onze economie platleggen en het dus voor iedereen verpesten.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 april 2006 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |