![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#15441 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bang? Valt wel mee, maar mischien moet je je ogen eens openen eb dieper kijken. waar U het over heeft zijn nl " smoke & mirrors". Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 11 augustus 2007 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15442 |
Vreemdeling
|
![]() Interessant artikel over NWO:
http://users.skynet.be/sledgehammer/nwo.pdf of http://users.skynet.be/sledgehammer/nwo.doc Laatst gewijzigd door Sledgehammer : 12 augustus 2007 om 09:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15443 | |
Vreemdeling
|
![]() Het nummer van de hoogste graad hangt af van de ritus. Enkel de meest bekende Schotse ritus heeft 33 als hoogste graad. Zo is de hoogste graad bij de Misraim Rite de 97ste graad terwijl de York Ritus slechts 9 graden kent in het totaal.
Boven de Schotse Ritus heb je een aantal minder belangrijke organisaties zoals "The Shriners", "Ancient and primitive Rite of Memphis and Misraim","Ordo Templi Orientis" en "The Palladium" maar de belangrijkste zijn de "Bavarian Illuminati". Deze laatste staan onder rechstreeks controle van de joodse loge B'nai B'rith. Het aantal graden boven de Schotse ritus bedraagt dus: 10 van de Bavarian Illuminati en 3 van B'nai B'Rith. In die zin bestaat de hierarchie boven de Schotse ritus dus uit 13 graden. Eigenlijk is er boven B'nai B'rith zelfs nog een "graad": de Rothschild-familie, zij staan aan de top van de pyramide. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15444 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waar ik wel neit akkoord meega is dat de B"nai B'rith "Joods" is, wat aan uw uitleg de NWO het karakter van een Joodse samenzwering geeft wat ik niet denk dat het is. B'nai B'rith profileert zich wel als Joods maar de werkelijke manipulators die mede aan de top zijn zijn niet exclusief Joods, alhoewel er wel Joden bij zijn. En zelfs dan nog geven die Joden geen moer om gewone Joden, het is een kwestie van elite, niet van Joods. Ze gebruiken de Joden en de specifieke gescheidenis van het Joodse volk als rookscherm waarachter ze hun eigen agenda kunnen doorvoeren.
Laatst gewijzigd door exodus : 12 augustus 2007 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15445 | |
Vreemdeling
|
![]() Het is geen samenzwering van semietische joden (=echte joden) maar van Ashkenasische joden (= europese heidenen die zich een paar eeuwen voor christus tot het jodendom hebben bekeerd).
Vandaar dat je in Israel ook 2 opperrabbijnen hebt, een semietische en een Ashkenazi (het zijn aartsvijanden): http://en.wikipedia.org/wiki/Chief_Rabbi De machtigste familie op aarde = de Rothschild familie en dit zijn Ashkenazi joden. Dit is inderdaad de elite en ze haten de echte joden (Mizrahi en Sephardische joden) en ze geven er inderdaad ook geen moer om.. Ze hebben de arme joden (semietische joden of Ashkenazi met "onzuivere bloedlijnen") opgeofferd om de staat Israel te kunnen stichten in 1948, amper 3 jaar na de holocaust. Vandaar de naam Holocaust: (holos "whole", and kaustos "burnt" = brandoffer) Je moet goed weten dat erg veel holocaustoverlevenden in Israel onder de armoedegrens leven terwijl ze in nederland van een inkomen tussen de 2000 en de 3000 Euro kunnen genieten.. Holocaustoverlevenden en hun nabestaanden zijn in israel ongewenst, informeer u maar eens.. : http://www.americangathering.com/?p=2309 Als je wil begrijpen hoe het allemaal in elkaar zit (de details) moet je dit lezen: http://users.skynet.be/sledgehammer/nwo.pdf of: http://users.skynet.be/sledgehammer/nwo.doc Citaat:
Laatst gewijzigd door Sledgehammer : 12 augustus 2007 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15446 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft is allang aangetoond dat ie niet deugt! Verder is er idd het gevaar , gezegd door exodus, dat door het met Joden te verbinden, het een 'anti-semitisch' smaakje gaat krijgen! Precies zoals ze gedaan hebben met de 'Protocollen van Zion' Zelfs ik ben hier uitgemaakt voor anti-semiet, en ik zal het nog maar een keer zeggen, dat ben ik niet! Ik ben tegen de elite families die het spelltje verdeel en heers op grote schaal op ons loslaten! Het lijkt er op alsof je je verliest in de details, precies wat ze willen Trouwens in de allerhoogste graden kom je alleen als je tot de hybride bloedlijnen behoort (50/50 reptillian/human). Wel dien je dan een 'ritueeltje' te doen, bv baby's vermoorden en verkrachten!! (sorry, maar ik zeg hoe het zit en ik heb geen zin er omheen te draaien) Nuff Said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 12 augustus 2007 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15447 |
|
![]() Voor wanneer is de volgende vergadering van het Verzet gepland? Ik ben nog altijd bereid.
Ik heb tijd op donderdagnamiddag, vanaf 15.00u. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15448 |
Banneling
|
![]() lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15449 | |
|
![]() Citaat:
Dank bij voorbaat, Gun
![]() |
![]() |
#15450 | |
Vreemdeling
|
![]() Of ik nu wikipedia aanhaal of niet, iedereen die iets of wat van joodse cultuur afweet zou moeten weten dat er 2 opperrabbijnen zijn in Israel, een semietische en een ashkenazische.
Een Ashkenazische jood is dus geen semiet. Iemand die zich verzet tegen Ashkenazi joden is dus geen antisemiet, integendeel: gezien Ashkenazi joden de hevigste antisemieten zijn op deze aarde (cfr de holocaust die ze op touw hebben gezet) moet je iemand die zich tegen de Ashkenazi joden verzet eerder een pro-semiet noemen. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15451 | |
Vreemdeling
|
![]() Nog iets:
diegene die zich bezig houden met satanische praktijken of andere smeerlapperij zijn niet de echte elite, wel de politieke elite. Wanneer je even je hersens zou gebruiken zou je begrijpen dat de ECHTE elite hun voetvolk (presidenten, adviseurs en ander toppolitici) in allerlei smeerlapperij probeert te betrekken met de bedoeling ze te chanteren en voor altijd hun mond te snoeren. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15452 |
Parlementslid
|
![]() moeilijke discussie
maar dat laatste zit iets in |
![]() |
![]() |
![]() |
#15453 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15454 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mijn hersens gebruik ik wel hoor. ![]() en dan is logica niet toereikend, logica kan alleen verbinden 'wat is' welnu, Helaas, de hoogste echelons van de oligarchie (illuminati) zijn de ergste satanisten! Wat je zegt over smerige praktijken en mond snoeren klopt gedeeltelijk. De hoogste echelons echter, bestaat uit shape-shifters, deze shape-shifters doen de satanische rituelen o.m om de hormonen uit hun slachtoffers te krijgen, want deze hormonen hebben ze nodig om te kunnen shapeshiften. Verder gebruiken ze idd deze rituelen om toplui te chanteren. Verder doen ze op het hoogste niveau ook aan satanische rituelen omdat deze wereld nl vanuit die dimensie( ook wel genoemd, de lagere 4de dimensie) geleid wordt. In de satanische rituelen wordt namelijk contact gelegd met 'demonen' (lees:negatieve wezens uit een andere dimensie) m.a.w. de illuminati ziijn nog niet de 'hoogste'. Maar ze zitten er dus tot over hun oren in, in de satanische praktijken. Dus, hoe hoger hoe satanischer. Nuff Said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 13 augustus 2007 om 07:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15455 | |
|
![]() Hmmm...
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15456 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() amazing, really really amazing!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15458 | |
|
![]() Hier eentje voor de zogenaamde skeptics die zich altijd op pure logica beroepen en de wetenschap. Dit zeer gebalanceerd artikel zet alles goed op zijn plaats en toont aan waar de skeptics fout zitten, en het steekt ook een vinger uit naar diegene die het intellect teveel achter zich willen laten.
Het begin: Citaat:
http://montalk.net/metaphys/138/tran...itive-thinking
![]() |
![]() |
![]() |
#15459 |
|
![]() Interessant interview met Aaron Russo! Aaron Russo, de filmmaker, was een vriend van Nick Rockefeller (zie foto)en nde dingen die hioj tegen hem zei beschrijven exact het plan van de NWO en de war on terror! (voor 9/11)
![]() http://www.illuminati-news.com/0/RussoRockefeller.htm
Laatst gewijzigd door exodus : 13 augustus 2007 om 13:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15460 | |
|
![]() Goed artikel over het controlesysteem van de NWO en de rol van bewustzijn erin:
Citaat:
![]() |
![]() |