Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Steunt u de actie van Inge en Griet voor Gaza ?
Ja 47 45,63%
Neen 56 54,37%
Aantal stemmers: 103. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 1 augustus 2010, 16:52   #1561
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gilad Bekijk bericht
Dat had ik kunnen verwachten. Jij bent iemand die alleen op de man speelt. Probeer je met mij ook. Maar als jij je als een ouwe roddeltante wilt gedragen, eerder dan een discussie op niveau te voeren, met de feiten in de hand, wie ben ik om jou dat te beletten. Op de vismarkt in Oostende staat de kade vol van dat soort roddeltantes - leugen en achterklap - en die zijn allemaal erg gelukkig en blij als ze elkaar 's ochtends tegenkomen.
Wie is hier begonnen met het op de man te spelen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gilad
Trouwens, ik vraag me af of jij wel iets snapt van het juridisch jargon dat ik hieronder plaats. Een minimum aan scholing is wel vereist, anders blijf ik tegen de muren lullen. Als je een bakker bent, ga j't nie snappeeuuuh!
Nu ik je (in amper tien minuten) heb ontmaskerd als leugenaar en je beseft dat je niet over het intellectuele vermogen beschikt om dit gevecht te winnen, ga je maar wat wenen als een klein meisje. Erg ironisch ook dat jij mij een leugenaar noemt, ik daag je uit om mijn leugens hier te posten. Naar die van jou moeten we in ieder geval niet lang zoeken.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2010, 16:57   #1562
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is helemaal geen feit, het onderzoek loopt nog. Het gaat erom dat Israël al veroordeeld werd door de VN, vooraleer het onderzoek is afgerond en Hamas niét. Snap je'm?

Ps: Israël heeft helemaal geen oorlogsmisdaden begaan. Hoe kom je daarbij? Btw: Ik heb nog nooit een leger de oorlog weten ingaan en sms-kes weten versturen naar de bevolking zoals dit: "Elaba! Pazzoep mannekes! We komen eraan! Verwittigt ook de bomma!! Ooeppaseuh!!! Get. Benjamin Vigneron"
Een sterk staaltje ziekelijke propagande lijkt mij.
Wat is het nut van een bevolking te waarschuwen die zich nergens kan verschuilen om daarna scholen en UN gebouwen te bombarderen.

Laatst gewijzigd door Cdude : 1 augustus 2010 om 16:58.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2010, 17:22   #1563
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Expert in genocides ofzo? Wat een quatsch.
Weet gij wel wat een genocide eigenlijk is ?!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Genocide
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2010, 17:28   #1564
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Awel, Jozef, ik ben er ook mee weg.

We babbelen nog eens als je de moeite gedaan hebt dat rapport (of tenminste een deel, of een degelijke samenvatting) gelezen te hebben. Maar uw mening hier ventileren over iets dat je niet gelezen hebt, en tegelijkertijd opeens begaan zijn met de "krijgsgeschiedenis" (alhoewel ik vrees dat je er de ballen van kent met uw scheve "90% marge") is een teken van pure arrogantie.

Het komt er op neer dat alles wat niet in uw propaganda kraam past "Hamaspropaganda" is. Al de onderzoekscommisies en mensenrechtenorganisaties die jaren werk gedaan hebben voor hun rapporten.... propaganda tegen Israel!

Ajuus!
Voor Tamam: wat water aan jouw molen
http://www.google.fr/images?um=1&hl=...aganda&spell=1
Oud 1 augustus 2010, 17:31   #1565
gilad
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Wie is hier begonnen met het op de man te spelen?

Nu ik je (in amper tien minuten) heb ontmaskerd als leugenaar en je beseft dat je niet over het intellectuele vermogen beschikt om dit gevecht te winnen, ga je maar wat wenen als een klein meisje. Erg ironisch ook dat jij mij een leugenaar noemt, ik daag je uit om mijn leugens hier te posten. Naar die van jou moeten we in ieder geval niet lang zoeken.
Jaja, je weet nog niet half met je wie je hier te maken hebt. Enfin, het is niet interessant genoeg voor mij, dat persoonlijk gehakketak, dat is niks voor mij, ik zoek wel een andere kletsgenoot. Bedankt omdat je me ontmaskerd hebt, je hebt me helemaal.
gilad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2010, 17:34   #1566
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jazeker, lees maar dit bv: Double Standard Watch: Goldstone criticizes UN Council on Human Rights door Alan M. Dershowitz van 22 oktober 2009
Ik bedoelde eigenlijk een bron waaruit blijkt dat Israël door de VN-Veiligheidsraad werd veroordeeld nog voor het rapport haar definitieve vorm had.

Ik vind van die veroordeling door de Veilgheidsraad niets terug en ik kan het me ook niet herinneren.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2010, 17:53   #1567
Steve_M

Standaard

Citaat:
Jaja, je weet nog niet half met je wie je hier te maken hebt. Enfin, het is niet interessant genoeg voor mij, dat persoonlijk gehakketak, dat is niks voor mij, ik zoek wel een andere kletsgenoot. Bedankt omdat je me ontmaskerd hebt, je hebt me helemaal.
Ik heb je inderdaad ontmaskerd als de leugenaar die je bent. En dat na amper 150 berichtjes. De lui die je betalen om je onzin hier te komen posten gaan niet blij zijn. Of moet ik je statement begrijpen als een dreigement? Indien dat zo is, ben ik er niet van onder de indruk.

Daarnaast ben ik jouw "kletsgenoot" niet. Daarvoor heb je niet genoeg interessante zaken te copy/pasten, euh, te schrijven. Je legt het er allemaal wat dik op. Daarom stelde ik ook voor dat je bazen iemand anders zouden sturen.
Oud 1 augustus 2010, 17:54   #1568
gilad
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Ik bedoelde eigenlijk een bron waaruit blijkt dat Israël door de VN-Veiligheidsraad werd veroordeeld nog voor het rapport haar definitieve vorm had.

Ik vind van die veroordeling door de Veilgheidsraad niets terug en ik kan het me ook niet herinneren.
Ik heb geen zin om nu te zoeken. Misschien morgen. Jij wilt toch niet overtuigd worden en je conclusies staan bij voorbaat vast. Waarom zou ik me dan nog haasten? Maar je had het artikel kunnen lezen waarvan ik je het adres hebt gegeven, dan was je al een eind op weg geweest. Nu moet ik weer al het opzoekingswerk doen en ik heb er geen zin in.
Oud 1 augustus 2010, 17:56   #1569
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb je inderdaad ontmaskerd als de leugenaar die je bent. En dat na amper 150 berichtjes. De lui die je betalen om je onzin hier te komen posten gaan niet blij zijn. Of moet ik je statement begrijpen als een dreigement? Indien dat zo is, ben ik er niet van onder de indruk.

Daarnaast ben ik jouw "kletsgenoot" niet. Daarvoor heb je niet genoeg interessante zaken te copy/pasten, euh, te schrijven. Je legt het er allemaal wat dik op. Daarom stelde ik ook voor dat je bazen iemand anders zouden sturen.
Zeg, zomaar de mensen beschuldigen...Beetje grof om een nieuweling op die wijze te " verwelkomen ", nee ? Is het omdat hij Israël durft verdedigen ?
Oud 1 augustus 2010, 17:59   #1570
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Zeg, zomaar de mensen beschuldigen...Beetje grof om een nieuweling op die wijze te " verwelkomen ", nee ? Is het omdat hij Israël durft verdedigen ?
Nee hoor, omdat hij een leugenaar is. De "nieuweling" had beter twee keer nagedacht voor hij in het wilde weg mensen begon te beschimpen.

Laatst gewijzigd door Steve_M : 1 augustus 2010 om 17:59.
Oud 1 augustus 2010, 18:02   #1571
gilad
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee hoor, omdat hij een leugenaar is. De "nieuweling" had beter twee keer nagedacht voor hij in het wilde weg mensen begon te beschimpen.
Correctie: dat is niet zomaar in het wilde weg gebeurd he!
Oud 1 augustus 2010, 18:10   #1572
Steve_M

Standaard

Citaat:
Correctie: dat is niet zomaar in het wilde weg gebeurd he!
Dat zou je kunnen proberen: je uit deze hoop stront trekken door nog wat meer arrogantie tentoon te spreiden. De vraag is of het gaat helpen.

Meelezers weten immers dat de vraag waarop jij zo giftig meende te moeten reageren helemaal geen onzinnige vraag was. Meelezers die me al wat langer kennen, weten bovendien dat ik een allesbehalve eenzijdig standpunt heb met betrekken tot Israël/Palestina. Meelezers weten ten slotte ook dat ik niet de neiging heb om te liegen.
Oud 1 augustus 2010, 18:13   #1573
gilad
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat zou
Uit die ganse tirade onthoud ik alleen die twee eerste woordjes: ik zou. Dat maakt nu pas echt indruk op mij. Deze ochtend stond ik op en ik dacht bij mezelf: ik zou wel eens rijk willen zijn. Maar goed, ik gooi het er zomaar even tussendoor. Niks van aantrekken.
Oud 1 augustus 2010, 18:19   #1574
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Ik herhaal: daar gat het niet om. Het gaat erom dat Israël al veroordeeld werd door de VN (Veiligheidsraad) na de eerste evaluatie van het Goldstone Rapport, nog vooraleer het onderzoek werd afgerond en de officiële conclusies werden getrokken. De Veiligheidsraad heeft Israël al bij voorbaat schuldig verklaard. De CLOU is dat over Hamas nergens meer gesproken wordt, ook al wordt het redelijk hard aangepakt in datzelfde rapport van Goldstone. Hamas ontsnapt de dans zoals verwacht en voorspeld werd. Snap je'm?
Ik denk dat je de United Nations Council for Human Rights bedoelt en zoals we
allemaal weten is die in handen van onze Arabische vrienden.
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2010, 18:20   #1575
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:

Oud 1 augustus 2010, 18:20   #1576
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Dat zou je kunnen proberen: je uit deze hoop stront trekken door nog wat meer arrogantie tentoon te spreiden. De vraag is of het gaat helpen.

Meelezers weten immers dat de vraag waarop jij zo giftig meende te moeten reageren helemaal geen onzinnige vraag was. Meelezers die me al wat langer kennen, weten bovendien dat ik een allesbehalve eenzijdig standpunt heb met betrekken tot Israël/Palestina. Meelezers weten ten slotte ook dat ik niet de neiging heb om te liegen.
Ik ben een meelezer hoor en volgens mij is je standpunt eenzijdig.
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2010, 18:21   #1577
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb geen zin om nu te zoeken. Misschien morgen. Jij wilt toch niet overtuigd worden en je conclusies staan bij voorbaat vast. Waarom zou ik me dan nog haasten? Maar je had het artikel kunnen lezen waarvan ik je het adres hebt gegeven, dan was je al een eind op weg geweest. Nu moet ik weer al het opzoekingswerk doen en ik heb er geen zin in.
Hahahahahaha!

Als u zo zeker van uw stuk bent, dan weet u toch waar u ergens gelezen hebt dat Israël door de VN-Veiligheidsraad werd veroordeeld, nog voor het Goldstone-rapport haar definitieve versie had en voor het onderzoek was afgesloten?
Als dat inderdaad zo is, kan het toch niet zo moeilijk zijn me daarvan het bewijs voor te leggen zodat ik overtuigd ben?

Het is omdat ik me van een dergelijke veroordeling niets herinner (wat me zou verbazen indien ze had plaatsgevonden) en daar niet direct een link naar vind, dat ik het aan u vraag.

Als u dat niet kan, kletst u (zoals doorgaans) blijkbaar gewoon uit uw nek.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2010, 18:22   #1578
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
De waarheid is niet altijd fijn om te horen maar het blijft de waarheid.
Oud 1 augustus 2010, 18:24   #1579
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Ik ben een meelezer hoor en volgens mij is je standpunt eenzijdig.
Eenzijdig geindoctrineerden kunnen geen meerzijdig denkpatroon bevatten laat staan herkennen. (zie ook "flatland")
Oud 1 augustus 2010, 18:26   #1580
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Eenzijdig geindoctrineerden kunnen geen meerzijdig denkpatroon bevatten laat staan herkennen. (zie ook "flatland")
Deze zin spreekt niet in uw voordeel. Wat is de laatste keer dat u wat positiefs over Israël hebt gezegd?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be