![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1561 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uiteraard de schuld van de N-VA en zeker van BDW!
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1562 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat ge mis zijt. Er wordt in Maasmechelen oppervlakte water van beken in het kanaal gepompt omdat anders enkele wijken in Maasmechelen, die gezakt zijn door de mijnontginning onder water lopen. Dat water van het kanaal , de Zuid-Willemsvaart, stroomt richting Antwerpen. Als ik het goed heb wordt daar water uit het kanaal gepompt om Antwerpen van drinkwater te voorzien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1563 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Arme Bart nu moet hij het water van de Maas ook al tegenhouden.
Tijd zal hij genoeg hebben nu maar hij kan misschien de nieuwe VB stemmekes helpen tellen .....
![]() |
#1564 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet onnozel beginnen doen hoor vent. Hij moet niks tegen houden. Hij moet mensen raadplegen die het zonder veel kosten kunnen gebruiken. Al die diploma's kennen er niks van. Ze moesten zich schamen. Meer dan veertig jaar zeuren en vergaderen over het probleem zonder een werkbaar voorstel aan te reiken is niet alleen beschamend maar vooral misdadig. Wie saboteert dit land feitelijk? Mag een kiezer niet zijn visie geven ? Aantonen wat bijna gratis verwezenlijkbaar is? Leven die streekgebonden torenpoeppers soms in Frankrijk? Of moet het soms altijd veel geld kosten? Is een bespreekbaar voorstel ongewenst omdat er misschien geen steekpenningen mee gemoeid zijn? Wat is er anders de reden dat er veertig jaar gezaagd wordt zonder zonder enig resultaat. En Pajos; ik weet ook waar er water uit de vaartafgetapt wordt voor Antwerpen. Dat gebeurt vooral in Lier. Moei er U niet mee. Laat mensen praten die er meer over weten. Jij weet weinig over te veel. En je zit wel overal met je bek tussen. Ga naar Brussel de hoop snullen vergroten. En juist. Ik ben kwaad. Trôp is te veel na veertig jaar. Maar ik ben geen spekslager uit Brussel. Dus er wordt verondersteld dat ik zwijg. Een land besturen op de huidige manier; namelijk niks doen; kan iedere trol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1565 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet onnozel beginnen doen hoor vent. Hij moet niks tegen houden. Hij moet mensen raadplegen die het zonder veel kosten kunnen verwezenlijken. Al die diploma's kennen er niks van. Ze moesten zich schamen. Meer dan veertig jaar zeuren en vergaderen over het probleem zonder een werkbaar voorstel aan te reiken is niet alleen beschamend maar vooral misdadig. Wie saboteert dit land feitelijk? Mag een kiezer niet zijn visie geven ? Aantonen wat bijna gratis verwezenlijkbaar is? Leven die streekgebonden torenpoeppers soms in Frankrijk? Of moet het soms altijd veel geld kosten? Is een bespreekbaar voorstel ongewenst omdat er misschien dan geen steekpenningen mee gemoeid zijn? Wat is er anders de reden dat er veertig jaar gezaagd wordt zonder zonder enig resultaat. En Pajos; ik weet ook waar er water uit de vaart afgetapt wordt voor Antwerpen. Dat gebeurt vooral in Lier. Moei er U niet mee. Laat mensen praten die er meer over weten. Jij weet weinig over te veel. En je zit wel overal met je bek tussen. Ga naar Brussel de hoop snullen vergroten. En juist. Ik ben kwaad. Trôp is te veel na veertig jaar. Maar ik ben geen spekslager uit Brussel. Dus er wordt verondersteld dat ik zwijg. Een land besturen op de huidige manier; namelijk niks doen; kan iedere trol. Landbouwers zijn ook mensen en als die hun brood verdienen eten wij ook van hetgeen zij presteren en wordt ook de staatskas gevuld dank zij hun bijdragen. Die Arabische volbloeden zullen nooit de ploeg trekken. En die hebben wij te veel. Laatst gewijzigd door werkman : 11 september 2020 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1566 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1567 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nieuwste blunder: Bart De Wever nog maar eens voorzitter.
Partijstatuten nog maar eens verkracht. ![]() Nog straffer dan Poetin.
![]() |
#1568 |
|
![]() Bart De Wever, Mobutu style. Prézident a vie.
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 12 september 2020 om 18:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1569 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben Weyts heeft groot gelijk. Al dat onverdoofd slachten omwille van archaïsche godsdiensten is voor niets goed. Precies of Jaweh of Allah dit zou eisen van gelovigen. Schandalig eigenlijk dat er nog tienduizenden dieren zo barbaars worden geslacht in 2020. Afschaffen die handel!! Dat ze maar appelen of peren offeren, deze achterlijken. En een overloper en strafrechterlijk veroordeeld man (eigenlijk een crimineel) zoals André Gantman moet in deze zaak niet te veel van zijn oren komen maken.
Een dikke proficiat voor Ben Weyts! Als het goed is, zéggen we het ook. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 september 2020 om 19:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1570 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgie blijft al zeker bestaan zolang BDW baas is in de N-VA. Of tenminste, het Vlaamse volk krijgt geen zelfbeschikking zolang hij de baas is daar.
![]() |
![]() |
![]() |
#1571 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel door er De Wever bij te betrekken. Wat betreft de waterproblematiek in dit land is mevrouw Demir bevoegd. Je schijnt er dus bitter weinig van af te weten. Te pas en te onpas van iedere draad gebruik maken om niet bevoegde politiekers te bekladden noem ik trol spelen en een voortdurend pogen om de aandacht op te eisen. De inhoud van dit forum heeft daarom totaal geen waarde. Het lijkt mij een drijfveer te zijn om nooit te komen tot een debat ten gronde over een of ander onderwerp. Mogelijk is dat de optie van politiekers zelf. Toch van dezen die alles beter weten. Maar ondertussen wel zalig niks doen. De kiezers zijn dus domme kloten. Die kunnen niks weten. En wie helpt hen daarbij? Juist mensen zoals jij en mogelijk zoals ik. Maar dat laatste mocht wel eens onderzocht worden dan. Aan bange kwezels en geboren luierikken hebben we niks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1572 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gewoon machtsgeil die man.
![]() |
#1573 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1574 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Erdogan is ook nog straffer, die fingeert een staatsgreep tegen hem en sluit daarna al zijn critici op onder het mom dat ze 'gülenist' zijn. Loekatsjenko laat de stembiljetten zelf invullen zodat hij met +80% verkozen is en wie het niet eens is kan een pak slaag krijgen. Maar onze eigen Bardogan is inderdaad goed op weg om voorzitter voor het leven te worden, een beetje zoals Karel Dillen dat was bij de fascisten. Die was nog voorzitter toen hij eigenlijk al op een bokaal met formol stond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1575 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1576 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is dat weeral uw visie? Wat anderen zeggen is dus zagen! Met uw standpunt kun je beter dit forum afsluiten. Zeg dan tenminste waarom je een politieker viseert. Dan komen we mogelijk meer te weten. Zowel over U als over de geviseerde. Moet De Wever echt het water van de Maas tegen houden? Man; man; man…...denk eens na! Zou je dergelijke onzin publiceren onder uw echte naam? In uw vriendenkring soms? Ik ken vedetten die op dit forum al decennia dergelijke onzin spuien. Met één resultaat en dat is zichzelf belachelijk maken. Het is triestig gesteld met sommige Vlaamse betweters. Zo erg zelfs dat er Walen komen meedoen. Alles belachelijk maken dus. Arm volk ! Laatst gewijzigd door werkman : 12 september 2020 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1577 |
|
![]() Gaat Ben Weyts, het raspaardje van de N-VA, geen stokken tussen de poten steken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1578 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet allemaal. Maar ik overweeg de inhoud van uw standpunt ter zake. Alhoewel ik ben het er afgetrapt wegens dat overwegen. Laatst gewijzigd door werkman : 12 september 2020 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waar zijn de beloftevolle dagen toen ze voorzichtig in de pers lieten lekken dat Sanderke Loones voorzitter ging worden ? ![]() ![]() Daarna was de volgende aankondiging die van Corneel Weyts. ![]() Het blijft een gemiste kans, vooral bij die tweede. Dat zou hilarische spektakels in de studio's gegeven hebben, debatten zouden een hoog humoristisch gehalte gekregen hebben. ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 12 september 2020 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1580 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is een "leep" manneke maar voor de rest geen haar beter de de rest aan de vetpot.
![]() |