![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koop eens een boekje: 'inleiding tot de vrije markt', wil je?
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt nog altijd een keuze om te tekenen of niet. Er wordt jou helemaal niets opgedrongen of opgelegd.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oké. Het openbaar vervoer kan niet door de vrije markt geregeld worden. Er is namelijk geen bewijs in België van privaat openbaar vervoer.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 4 januari 2008 om 00:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
150 miljard belasting door die multinationals die de hele ondewijs-sector op zich gaan moeten nemen? Stel dat ik de grote CEO van Coca Cola ben, waarom zou ik dan mijn geld steken in een investing van 4 jaar of langer als ik nog niet eens zeker ben dat die investering iets gaat opbrengen? Dan kan ik dat geld beter investeren in de aandelenmarkt of obligatiemarkt. Daar heb ik tenminste zekerheid op een bepaal rendement. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een onaanvaardbare inperking van vrijheden, daar iedereen recht moet hebben op hoger onderwijs. Citaat:
Die keuze afhankelijk maken van verbondenheid aan een bedrijf is onaanvaardbaar. En als de markt volledig vrij moet zijn, dan ook hét belangrijkste segment van die markt: de handel in arbeid. Gelukkig zal het echter nooit zover komen. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 4 januari 2008 om 00:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 4 januari 2008 om 01:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() of hoe een toffe discussie compleet kribbig kan worden.
*zucht*
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik wil heftruck trug
![]()
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() Puur uit interesse studeert iedereen hoop ik levenslang, maar dan niet tegen deadlines zoals dat bij een diploma is. (Integendeel, ik studeer zelfs in verhouding denk ik meer als het niet onder dwang moet.)
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 4 januari 2008 om 01:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
Gelukkig is dit een non-issue. Geen enkele partij zal ooit de privatisering van het onderwijs in haar programma opnemen, toch niet als ze verkozen wil worden.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 4 januari 2008 om 01:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht trouwens nog altijd op jouw bron/link dat academisch onderwijs een internationaal recht zou zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar eigenlijk is dit off-topic, ik stel voor dat de liberalen en geïnteresseerden (weet ik veel tot welke strekking degenen die hier discussieren behoren) een eigen draadje oprichten waar ze discussieren over wat ze verstaan onder de door hen aanbeden vrijheid.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 4 januari 2008 om 01:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vermits ik er van uit ga dat je vindt dat de overheid wél onderwijs moet garanderen, zal daar dus wel degelijk iets aan vast hangen. (Ik zeg ook niet dat multi's het alleen moeten doen. Ze lijken me echter wel de drijvende krachten, al dan niet aangevuld met ander kapitaal.)
![]() |
![]() |