![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.vleva.eu/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onbeantwoorde vraag blijft echter nog steeds: welke meerwaarde biedt koningin Fabiola ons, burgers van België, dat een dergelijk grote dotatie te verantwoorden valt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() onzin! Je moet leren lezen wat er staat...
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan u nog steeds aan te tonen welke meerwaarde bijvoorbeeld koningin Fabiola de burgers van België biedt, opdat haar dotatie te verantwoorden valt. Merk trouwens op dat u al de hele tijd rond de pot draait, waardoor ik al mag besluiten dat u eigenlijk geen argumenten heeft (en eigenlijk ook nooit heeft gehad). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
|
![]() Citaat:
Ook de kosten voor activiteiten en bezoeken en het autopark zijn gedekt door de dotatie. Dat geldt ook voor de energie (verwarming, gas, elektriciteit en water) in de koninklijke bezittingen. http://www.knack.be/nieuws/belgie/ho...icle12025.html Natuurlijk bieden ze die (meer)waarde wel alleen voor kritieken zoals jij niet...
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() hoe moet dit
gelezen worden, Oh ridder voor het vaderland? Laatst gewijzigd door born2bewild : 27 januari 2008 om 11:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Alles wat ik zal zeggen is natuurlijk "rond de pot draaien" en dat wit ik en heb ik ook gezegd in het begin... Jij grapjas ![]() Argumenten om te bewijzen dat de koninklijke familie inderdaad zeer waardevol is voor ons land=> Wahahaha... straks vraag je mij nog te bewijzen dat de zon inderdaad in het westen MET argumenten wel het spijt me maar ik heb er geen zo lang jij gaat ontkennen dat er een zon is. Ge zijt zo voorspelbaar ik had zulkeen reactie wel verwacht hier eindigt het altijd op... Het woord "ondemocratisch" is ook nog niet genoeg gevallen ik stond er ook op te wachten maar het kan niet zijn zeker...
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() pas op, seffens gaat hij weer dreigen dat hij het afstapt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() een non-argument, is dat een argument pro fabiola?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Snap eens de geldwaarde van onze koninklijke familie, wanneer onze koninklijke familie een ver buitenland bezoekt dan komen er meer economie op gang, volgen er betere handelsrelaties met dat land, komt Belgie op de wereldkaart, lokt het extra investeerders naar Brussel, krijgen we nieuwe afzetmarkten en wordt er daardoor is er geldschepping. De geldschepping is het belangrijkste, alles draait rond geld. Wat is de wereld zonder geld? Geld laat economie bloeien, geld regelt alles, met geld kan alles gedaan worden, iedereen wilt zoveel mogelijk geld. Leven flaminganten nog in de tijd toen geld enkel bestond in de vorm van tekenmunten? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Kan je stelling best begrijpen met zo een avatar.Franstaligen kennen er alles van,van geld te schooien
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook het onderhoud van kastelen kan rechtstreeks vallen onder monumentenzorg. Ook daarvoor hebben we niet de tussenschakel van de koninklijke dotatie nodig: zovele kastelen en monumenten van dit land vallen immers onder die rechtstreekse regeling. Kortom, nog steeds geen duidelijk meerwaarde van de Belgische monarchie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Welke meerwaarde biedt koningin Fabiola ons, burgers van België, waardoor haar dotatie te verantwoorden valt?" En ja, men kan bewijzen dat de zon in het westen ondergaat. Ook evidente waarheden vallen immers keihard te maken. Aan u nu om ons argumenten te geven over Fabiola's meerwaarde voor dit land en haar burgers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En u denkt dat Belgische ondernemers contracten in de wacht slepen door de glimlach en handdruk van prins Filip...?! Jongen, jongen, jongen toch... |
|
![]() |
![]() |