![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Over "gewoon" in een cel zitten had je het wel niet, het ging meer over te kleine cellen bevolkt door minstens vier personen én met enkel water en brood. Als je dat een aantal jaar moet volhouden kan je wel spreken van 'marteling'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
72 aan één stuk is foltering omdat ge al 72 uur aan een stuk wakker gehouden wordt dan zwijg ik nog over het psychologisch effect dat 72 uur inpraten ( dan stel ik het nog zwakjes ) op een mens kan hebben en het ironische van heel de zaak is dat als ge dan uiteindelijk een 'bekentenis' ofzo kunt verkrijgen die eigelijk gewoon waardeloos is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
da's natuurlijk weer een heel andere discussie Citaat:
'k snap je replay niet wat heeft dat geld nu te maken met de verdee mensonwaardige omstandigheden in de cel ? Laatst gewijzigd door praha : 5 maart 2008 om 00:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat was beter inderdaad beter geweest... je hebt overschot van gelijk, thnks
Citaat:
ik ben eerder het type dat zich houdt aan het principe dat je onschuldig bent tot het tegendeel aangetoond wordt en verder ben ik van mening dat foltering niet meteen bijdraagt tot het achterhalen van de waarheid en verder ben ik ook van mening dat een misaad een misdaad blijft Laatst gewijzigd door praha : 5 maart 2008 om 00:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat argument kan je dan evenzeer hanteren voor diegenen die de doodstraf aanvankelijk niet 'verdienden' bovendien gaat je toekomstige wachtrij eens zo lang worden... dus niet zoveel uitgespaard dus en preventief werkt het ook al contraproductief |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je openingspost geeft mij vooral het gevoel dat deze dames weet hebben gekregen van de vreemde antidiscriminatiehysterie die buiten de gevangenissen leeft en bloed geroken om zich in de slachtofferrol te steken. Ik denk eigenlijk dat ze blij mogen zijn dat ze werk mogen doen en zo de kans krijgen om iets te verdienen (is het misschien zo logisch dat je in een gevangenis wordt betaald?)... ze konden ook heelder dagen met hun vingers ziten draaien. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 5 maart 2008 om 01:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik werd al bijna gek van acht uur, zonder enige vorm van tijdsmeting, in een Brusselse cel met drie anderen. Ik kan gerust geloven dat je gek wordt van in een overbevolkte cel te zitten, dagen aan een stuk met amper tijd om eruit te gaan.
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
Ik zei dat de gevangenen niet gratis zullen werken, en ik vroeg hoe gaat u ze verplichten? Met geweld? Dat gaat slecht aflopen, geloof me. Laatst gewijzigd door HAMC : 5 maart 2008 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Minister
|
![]() Een beschaving die naam waard zou geen gevangenissen nodig moeten hebben wat aantoond dat de huidig model geen beschaving is maar een oorlogsgebied waar men de loosers opsluiten.
![]() |
#158 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik kan je bezwaarlijk volgen in zoiets als "gewoon" te bekijken en ik denk dat de rechtsinstanties mij daarin wel zullen volgen.
Hoe ziet de "buitengewone" celstraf, overhellend naar het negatieve, er dan voor jou uit? Marteling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
Een maatschappij die zich crimineel opstelt, verdient criminelen als "aangepasten"... ![]() |
|
![]() |
![]() |