![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
niks te "aan te tonen" man, het is gewoon realiteit dat jij dit goedkeurt Laatst gewijzigd door born2bewild : 8 maart 2008 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Allé, gij zult hier effe mijn mening bepalen? Er is wel iets aan te tonen, maak de beschuldiging dan hard kerel, of ge blijft roepen in de leegte. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 8 maart 2008 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb in ieder geval hem niet gekozen als mijn vertegenwoordiger. Niets van de gehele Belgische overheid. Een 'vertegenwoordiging' van de gemeenschap die zoveel geweld nodig heeft om fondsen vrij te krijgen, daar scheelt waarschijnlijk iets aan. Enfin, we zouden de mafia ook als de vertegenwoordiger van Sicilië kunnen beschouwen, natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ga je nu wenen? Jij keurt misbruiken goed enkel en alleen omdat je er zelf voordeel denkt uit te halen. Dat de behoeftigen daarvoor meebetalen zal u worst wezen. daar kan ik toch niet aan doen Laatst gewijzigd door born2bewild : 8 maart 2008 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoef mij écht geen zorgen te maken. De huidige Belgische staat en zijn instellingen heeft niets met individuele mensen en hun voorkeuren en behoeften te maken. Geen sikkepit.
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb het ook niet over vertegenwoordiging, maar over organisatie. Het verschil is nochtans niet miniem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar euhm, dat heeft nog steeds niets te maken met individuele mensen en hun behoeften, voorkeuren en mogelijkheden. Ik zie niet in waarom ik een blanco cheque zou moeten geven aan iemand die het gros van al zijn financiën door middel van geweld moet afdwingen. Waarschijnlijk levert die persoon wel een héél slechte dienst.
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
![]() fijn om te zien hoe dat argumenten niks waard zijn. Een beschuldiging moet hard gemaakt worden, wat in het wilde weg gegrepen gezever zonder onderbouwing raakt kant noch wal (en laat mij dan ook koud). Bewijs, toon aan, kortom maak uzelf niet helemáal belachelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
Stel u voor dat iedereen zou "schenken" aan wat hij of zei wil. Wie gaat schenken aan pakweg "wegenbouw", "bruggen-onderhoud", "fietsroutes in natuurgebied", etc etc. Wie garandeert dat er genoeg fondsen zijn voor de uiterst noodzakelijke zaken? Moet er eerst geld zijn vooraleer het kan uitgegeven worden ? etc etc. Dat kan - moest er op vrijwillige basis al genoeg worden ingezameld - praktisch al niet op individueel niveau. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ben je al eens op reis geweest? (buiten limburg) Laatst gewijzigd door born2bewild : 8 maart 2008 om 21:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alé, sebiet ga je nog beweren dat er geen grote groep 'armen' (ik bedoel wel degelijk: onder de armoedegrens) zijn die netto-transfers betalen naar anderen. (Wat nog steeds niet wegneemt dat de staat geld door geweld moet wegnemen. Als ze nu eens een goede dienst zou leveren, hé.) Citaat:
Citaat:
Natuurgebieden is ook zoiets waar een geweldige vraag naar is, denk je niet? Alé, ik weet dat je geen inbeelding hebt op dat vlak, maar probeer toch eens. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() als dit representatief is voor de "facts" in uw overige berichten dan is het lachen geblazen
hoe kunt ge nu iets denken over iets waar ge geen fluit vanaf weet (in deze thread en elders) Laatst gewijzigd door born2bewild : 8 maart 2008 om 21:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
2) relevantie? gij beschuldigt mij, maak dat hard of druip gewoon af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() Ik stel u een vraag. Gij zwetst op basis van iets wat ge nooit kunt weten.
Het onderscheid ontgaat u blijkbaar? als ge eens op uw kop gaat staan zal ik erover nadenken, verdediger vh profitariaat (eigen belang eerst) Laatst gewijzigd door born2bewild : 8 maart 2008 om 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
ik zie niet in wat er fout is aan het begrip herverdelen? Of moet ik daar een prentje bij maken? Dat zijn transfers, ja.. of "netto-transfers" zoals gij zegt. Btw, ik weet niet of we naast de kwestie aan het praten zijn, maar de manier waarop deze herverdeling NU gebeurt in ons land is niet goed vind ik.. hopelijk had ge dat al door. |
|
![]() |
![]() |