![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Opmerkelijk dat er telkens weer verwezen wordt naar een "redelijk" loon, waarbij een onrdelijk loon te hoog wordt genoemd, maar dat als er sprake is van onaanvaardbare winsten, degrens naar beneden wordt gelegd. Een bovengrens op winsten bestaat er blijkbaar niet. Citaat:
|
|
|
|
#142 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
LSP klaagt al jaren het bestaan van de gezondheidsindex aan, en ijvert voor de herinvoering van echte index. Indien je daar wat voor voelt, sluit dan aan bij LSP.
|
|
|
|
#143 |
|
Gouverneur
|
Dus jij zegt dat bedrijven hun prijzen niet zullen verhogen als ze geconfronteerd worden met hogere loonkosten? Dan heb jij een rooskleuriger beeld van de bedrijfswereld dan ik.
|
|
|
|
|
|
#144 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
21,26 EUR X 26 = 552,76 EUR bruto Invaliden met gezinslast krijgen echter 65% van het gederfde, bergrensde loon. Die dagelijkse ZIV-loongrens is 112,8706 EUR. - 65% daarvan: 73,36589 EUR - X 26 = 1907,51 EUR Daar gaat 3,5 % vanaf voor pensioenen = 66,76 EUR Blijft 1840,74 EUR bruto. Dat bedrag is het tweevoud van het bestaansminimum met gezinslast, of het drievoud van gevallen zonder die "last". Laatst gewijzigd door DannyS : 20 april 2008 om 17:15. |
|
|
|
|
|
|
#146 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Provinciaal Statenlid
|
driewerf dient enig economisch inzicht te krijgen me dunkt.
|
|
|
#148 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Uitkeringen worden voor maximum 5% per twee jaar aan de index aangepast. 't is voor de privee dan logischerwijs ook dat, of staken voor méér, maar niet dat laatste er nog eens bovenop. |
|
|
|
|