![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Minister-President
|
![]() Ze zou iedereen niet hebben geslagen omdat ze enkel bij een blanke "racisme!" kan roepen... Lijkt me toch logisch...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
of een hutu tegen een tutsi? En daarnaast verbind je dus de actie 'slaan' aan de actie 'racisme roepen' Dus volgens jou kun je enkel 'slaan' als je ook 'racisme' erbij kunt halen. Dus een dronkaard kan een andere dronkaard niet slaan als ze niet van hetzelfde ras zijn? Een voetbalhooligan kan dus geen andere hooligan slaan als ze niet van hetzelfde ras zijn? [/quote]Lijkt me toch logisch...[/quote] Ja? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou graag weten waarom je dat vindt.
![]() |
![]() |
#144 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat een schitterende argumentatie
![]() Misschien voelde die zwarte vrouw het wel zo aan dat dat blank koppel racistisch was. ![]()
![]() |
#147 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Jozef De Witte, voorzitter van het Centrum, moet een beetje lachen om de klacht. «Ik meen te mogen zeggen dat ik hier enkele experts in dienst heb die weten wat discriminatie is. Stigmatiseren van een meerderheid hoort daar niet echt bij. Discriminatie is iets dat per definitie een minderheid overkomt."
??? Nu dacht ik aan het volgende: we plaatsen ons bvb terug in de Congo van de jaren 50-60. Daar zitten een paar duizend blanken en een paar miljoen Congolezen. Volgens wat ik hierboven begrijp: ... die blanken kunnen/konden onmogelijk racistisch zijn tov die Congolezen want zij waren een minderheid??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het gevoel dat gans die voorgaande discussie niets meer is dan een soort mistgordijn dat niets maar dan ook niets met dit voorval heeft te maken of er zelfs maar mee vergeleken kan worden... Ik zou die vrouw zelfs niet betichten van racisme tov een blanke maar gewoon dat ze het middel heeft gebruikt dat men haar hier ten overvloede heeft uitgelegd! Roep "racist" tegen een blanke persoon en je bent verzekerd van de onmiddellijke linkse multicul-media aandacht en op voorhand voor 80% in je gelijk gesteld! De voorbeelden zijn legio. Stel dat er nu geen getuigen zouden geweest zijn...of enkel vriendjes van die vrouw die ook het gebruik van het woordje "racisme" kennen... Laatst gewijzigd door andev : 2 april 2008 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo 'toveren' heeft ze er blijkbaar toch niet mee gedaan. 't staat hier ook niet echt vol met posts van multiculpoco's die schreeuwen dat die zwangere vrouw die zwarte vrouw heeft uitgelokt en dat ze niet meer verdiende dan een paar goei stampen tegen haar baarmoeder. Van dat gelijkstellen heb ik dus echt niet veel gemerkt. En maar best ook.
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar onder leiding van De Witte is het CGKR een persiflage van zichzelf geworden. |
|
![]() |
![]() |