![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie bepaalt welke vragen irrelevant zijn. Je laat je toch niet leiden door die analfabeet uit Mekka zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Minister
|
![]() Ik laat me niet leiden door geloof maar ik heb ook geen behoefte om zomaar wat mensen de grond in te boren omdat ze toevallig er een andere overtuiging op nahouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hun kap is een religieus symbool. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() van welk jaar zijt gij? sinds wanneer is een kap een religieus symbool? en wat wil die kap dan zeggen? en is een non zonder kap dan geen non meer omdat het uniform van haar orde werd gemoderniseerd?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En heb altijd geweten dat nonnen kappen droegen. En ontmoet ook vandaag nog nonnen met kap. Ik beweer niet dat een non zonder kap geen non is. Ik vraag, volgens het voorstel tot decreet van VB, zal tante nonneke als bezoeker van een school, op het schoolfeest haar kap moeten afleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vraag me nog steeds af waarom moslima's hun hoofddoekje niet vervangen door een voorhoofdstempel, met de boodschap : warning, do not approach this female subject without contacting the legal owner (father /husband) first. Precies hetzelfde effect en dezelfde boodschap, alleen toch een paar praktische voordelen : geen berg was en strijk aan schaamhaardoeken, lekker fris in de zomer ipv die zweetdoeken op je kop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat dit nooit zal gebeuren. Wachten dus op de eerste die het tante nonneke zal zeggen dat ze haar kap moet afdoen. De eerste die dit zou eisen wordt de schande van het dorp, op z'n minst van de familie.
Laatst gewijzigd door Rudy : 7 april 2008 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Artisjok; juist omdat niet alle moslima's een hoofddoek drageni s het te bediscussieren of het wel een religieuze verplichting is; tot heden anders het argument van BOEH.
Koerd; wie ze draagt zegt dat dit moet volgens de koran; over die vrijwilligheid wil ik gerust een boom met je opzetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Waarom wel ouders zonder hoofddoek?? en ouders met hoofddoek niet?
Dit is een onderdrukking en de school bedreigt hiermee de individuele vrijheid. Zo iets mag niet in een materialistische liberale maatschappij.
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom zijn nazi-uniformen in feite verboden?
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In welk boerengat, onder welke steen woon jij ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |