![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Minister-President
|
![]() Het LDD congres heet alvast Luisteren, denken, doen
![]() |
#142 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
stop eens met af te geven op een programma dat ge niet eens kent! Als ik kritiek geef op de standpunten avn een partij heb ik die (in het kort) eens gelezen... Voor ik deze topic over spirit heb gestart, heb ik hun beginselverklaring gelezen, en ff hun speerpunten bekeken, en ik heb niet eens inhoudelijke kritiek gegeven. Ik zou zeggen, wacht eens tot volgende week, Pelgrim, dan staat het vernieuwde LDD-programma online. Volgens mij kunde nie zeggen dat dit een inhoudsloos programma is, en zeker niet 'dwaas'. Het VB-programma, het Groen!-programma, het VL.Pro-programma en misschien het SP.a-programma zijn waarschijnlijk véél dwazer dan het LDD-programma |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik weet waar LDD voor staat. Meer liberalisme. Voor mij is dat programma dus zelfs dwazer dan de narren van de BUB.
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
http://www2.lijstdedecker.be/docs/PROGRAMMA.PDF En volgende week zal het nog uitgebreid worden Pas als je gegronde commentaar geeft op de verschillende punten, wil ik discussiëren over het 'dwaasheidsgehalte' van het LDD-programma |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dat komende van een partij die op een nacht haar volledige programma over defensie omvergooide, gaande van inkrimpinng tot uitbreiding: chapeau! Laatst gewijzigd door toccata : 25 april 2008 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dwaasheid dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heel dat zogezegde ecologisch gedachte gang van groen! is gewoon bullshit omdat het milieu tegenover economie zet. Dat terwijl hoogtechnologisch landen veel minder vervuilend zijn dan de geindustrialiseerde ontwikkelings landen. Denken we ook maar aan het sluiten van de kerncentrales, wat dan met de energiebevoorading ? Wat dan met de hogere co² van de alternatieven. Want dat moet je de groenen wel weergeven in de co² hype daar geloven ze rotsvast in.
![]() |
![]() |
#151 |
Minister-President
|
![]() Ze doen niet mee met de co² hype en maar goed ook
![]() |
#152 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Groen! is niet tegen de 'economie', Groen! is voor een ecologische economie, dit wil zeggen dat de overheid zo moet sturen dat ecologie een belangrijke rol krijgt, dit brengt op lange termijn meer jobs met zich mee (zie Duitsland), energie onafhankelijkheid (ineens goed: kerncentrales sluiten, onafhankelijk van allerlei corrupte regimes die uranium mijnen ophouden) en decentralisering van de electriciteitsmarkt. Alle kzal u een tip geven lees het klimaatboek Je beweert ook dat "hoogtechnologisch landen veel minder vervuilend zijn dan de geindustrialiseerde ontwikkelings landen", noem je de VS (grootste vervuiler ter wereld) nu een ontwikkelingsland? Waar heeft Groen! gezegd dat ze het verkeer wilt afschaffen? En waar heeft Groen! gepleit voor steenkoolcentrales ('de alternatieven') En CO2 hype? waar? Een probleem aanklagen is iets hypen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
|
![]() Lees de tekst van het programma nog eens goed na, de vaagheid valt wel erg hard op. "Heel wat academici", "volgens klimatologen"... Welke academici, welke klimatologen? Serieus, als je niet eens één wetenschapper of onderzoek kan citeren die tegen die vermeende "hype" ingaat...
En dan nog beweren dat de pers mee in het "complot" zit... het leunt wel erg dicht aan bij de NWO-believers, dat programma!
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 25 april 2008 om 19:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 25 april 2008 om 20:13. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dwaasheid, dat liberalisme, ik zei het al. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Menselijk handelen - wat een economie nu eenmaal is - zal nu eenmaal niet 100% veilig gebeuren.
Dat zal ook in een communistische economie zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#159 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Dat dacht ik al... ![]() Wie A zegt moet ook B zeggen, of je zet zo'n dingen niet in je programma en je houdt het bij "het is een hype" (wat niet waar is), of je zet ze er wel in en je vernoemt een aantal voorbeelden. Als je dat niet kan, dan is dat op z'n zachtst gezegd misleidend. Kiezersbedrog zelfs. Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 25 april 2008 om 22:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|