![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Spook, het ziet er gewoon heel goor uit, en het is best traumatiserend, niet alleen voor kinderen, om die verloedering te moeten zien, laat staan voor toeristen die uit geciviliseerde streken komen waar zoiets niet gebeurt. Die gasten zien er heel verlopen uit, met opgezwollen vieze koppen, ontstoken, vuil, half bewusteloos, stinkend, en duidelijk mentaal en fysisch ziek. Plus ze stoten allerlei rare kreten uit en vallen de voorbijgangers lastig. Maar het is vooral heel zielig en een triest beeld van de mensheid. Echt chique volk kom je in de benedenstad van Brussel tegenwoordig véél minder tegen dan het meer gedegenereerde volk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Europees Commissaris
|
![]() In feite zouden deze zwervers door De Lijn moeten worden aangenomen. Op die manier zou het personeelsbestand van De Lijn alvast een betere afspiegeling zijn van de samenleving, hetgeen die firma toch beoogt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Minister-President
|
![]() Nederlandse variant? Da's gewoon een Engels woord, op z'n Nederlands geschreven (hoe heet dat fenomeen trouwens, kan er niet op komen).
http://dictionary.reference.com/browse/wussy
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een heerlijke discussie!
![]()
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Seg Polly, die tweepersoonsmatras, was dat een "twijfelaarke" of een gezonde 160cm matras? Kwestie dat we weten welke mate van engagement die zwervers met mekaar hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De laatste keer dat ik in Brussel was, een paar weken terug, na jarenlange afwezigheid, heb ik weer mijn ogen met afgrijzen opengetrokken: het was nog verergerd sinds de laatste keer. Brusselaars zoals ik die vroeger kende bestaan al lang niet meer, die wonen nu steeds verder en verder van de stad weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Mischien weet Kim het, ik denk dat zij die mannen goed kent.
Laatst gewijzigd door forumspook : 12 mei 2008 om 00:43. |
![]() |
![]() |