![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Euhm, vraag het aan Saddam.
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() tis duidelijk e, je kan nie ter dege antwoorden want tis weeral de zoveelste loze bewering die we van u gewend zijn leugens, beweringen en geen bewijzen illwill, zoals we van u gewoon zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, ik geef het bewijs. Waarom zet je me niet op negeer indien dat hetgeen is wat je van mij denkt?
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wanneer gaan de amerikanen het volk echt bevrijden??? het volk leeft nu onder grotere spanning, meer terreur, meer geweld, meer doden, meer aanslagen, meer corruptie. is dat bevrijding voor u? worden de amerikanen als bevrijders aanzien door het volk daar? tis niet omdat gij het zegt dat het een bevrijding is zulle slimmeke |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verschil met W.O. II is dat in W.O. II het Derde Rijk de agressor was die de invasie en bezetting van België heeft opgezet. Vandaag zijn het de VS, het VK en hun bondgenoten die net als het Derde Rijk hebben gehandeld: de invasie en bezettig van een soevereine natie, Iraq. Welke regeringsvorm het aangevallen land heeft, heeft volgens het internationaal recht geen invloed op de illegaliteit van de invasie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry dat ik als allochtoon niet perfect Nederlands schrijf ok. ![]() Weet je wat, schrijf jij nog enkel in het engels en vanaf een paar fouten zal ik jou verzoeken om toch eens fatoenlijk Engels te leren, goed? ![]() Onzin. Saddam was de aggressor. Of hij nu zelf een irakees was of niet doet er niet toe. Hij vermoorde zijn eigen volk en anderen. Hier moest iets tegen gedaan worden net zoals de Duitsers mensen vermoorde. Ok de Duitsers deden het op een ander maar dat maakt het verschil niet tussen de aggressor zijn en degene die dus de mensen vermoord. Mensen vermoorden is mensen vermoorden, of je het nu op de maan doet of hier, maakt geen bal uit. Ivm wat er in het internationaal recht is geschreven...boeit mij niet. Een papier bepaalt voor mij niet wat goed of slecht is. Dat internationaal recht zit volgens mij dus vol met gaten. Als men bij gevallen als Saddam maar gewoon moet blijven toekijken of eigenlijk wegkijken omdat het ergens als regel geschreven staat...sorry, mijn ding niet. Indien mensen in nood zijn in een ander land...of het nu door armoede komt of omdat ze pech hebben dat ze een moordenaar als saddam boven hun hebben staan, ze moeten in BEIDE gevallen geholpen worden.
Laatst gewijzigd door illwill : 31 mei 2008 om 11:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie hebben met jullie legers dit land binnengevallen en bezet. Dit is een misdaad waarvoor de verantwoordelijken van het Derde Rijk in Nürnberg werden veroordeeld. Dat jullie lak hebben aan het internationaal recht, wisten we al. Dat jullie zeer hypocriet anderen veroordelen als ze hetzelfde doen, ook. Laatst gewijzigd door Kallikles : 31 mei 2008 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Omdat ik Engels voorstelde ben ik automatisch een amerikaan? Wat een simpele gedachtengang heb jij. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou je beter op het Nürnberg-argument concentreren. Ik heb het helemaal niet over Amerikanen gehad, wel over Angelsaksers, je weet wel wat Nietzsche "das Vieh von Trunkenbolden und Umschweifenden" noemde... Jij identificeert je in je posts volledig met deze geest...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is alles. Weet je wat, ga ergens anders allochtonen wat afblaffen indien zij schrijffouten maken ok.
Laatst gewijzigd door illwill : 1 juni 2008 om 13:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, om bij de discussie te blijven: het politieke regime veranderen kan nooit of te nimmer een legitimatie voor een militaire invasie zijn. Anders krijgen we de oorlog van allen tegen allen. Bovendien is het nogal hypocriet de leiders van het Derde Rijk op te knopen wegen het voeren van een aanvalsoorlog, en dan zelf aanvalsoorlogen te lanceren. Laatst gewijzigd door Kallikles : 2 juni 2008 om 00:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een politiek regime niet nee, maar een dictator als saddam verwijderen wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en wie gaat bepalen van wanneer er een dictator aan de macht is? en wat als het volk die dictator graag heeft? wat als die dictator bijvoorbeeld door verkiezingen aan de macht is gekomen? wat als er nu volkeren zijn die vinden dat Poetin een dictator (was)? dat de partijleider van de communistische partij in China een dictator is? ook aanvallen dan maar? of gewoon willekeurig een random "dictatorlandje" uit de axis of evil pikken om binnen te vallen? zou het niet eerder met het smeren van de Amerikaanse oorlogsmachine en wapenindustrie te maken hebben, met bloed en olie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het is iets heel vreemd voor een allochtoon die dt
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even the sun shines on a dogg`s ass someday...
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals: het politiek regime van een land is volledig irrelevant vanuit het standpunt van het internationaal recht. Landen moeten elkaars grenzen en grondgebied respecteren en vooral, uit mekaars grondgebied blijven! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bush voldoet niet aan de eisen om als dictator bestempeld te worden. Wetgeving is iets anders dan of een persoon een dictator is of niet. Was Saddam een dictator? Ja, en niet omdat dit in de amerikaanse wetgeving staat maar omdat het net zoals hier in de vandale te vinden is. En tegen een dictator moet men ingrijpen. Die PLICHT heeft men wel.
![]() |
![]() |