![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Binnenkort krijg je weer een theorie van mij te lezen. Het is een theorie op het gebied van de wiskunde. Het is niet baanbrekend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister
|
![]() Begrijp je na dit antwoord wat de overwegingen zijn van de tegenstanders van allochtonen met een dubbele nationaliteit? (Niet persoonlijk tegen jou bedoeld hoor.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik bied vooral mijn excuses aan aan Derk omdat hij mij als forummer van de week gekozen had. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Minister-President
|
![]() Ik begrijp het wel ja. Als Nederland echter binnengevallen wordt door een ander land, dan zal ik zeker de wapens oppakken en Nederland verdedigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Burger
|
![]() wat denk je over de Koerdische problematiek in Turkije? Of ben je ook van diegene die zeggen dat er géén Koerdische probleem is in Turkije? En van die Turken die hier Turkse lessen eisen, maar nooit Koerdische lessen willen toestaan in Turkije?
Zijn maar enkele vraagjes he...
![]() |
#147 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer heb je je interesse voor wiskunde ontwikkeld en welk onderwerp boeit je het meeste (differentiëren, integreren, kansberekening, ...)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zei dat je ook economische theorieën had; wat is volgens jou de goede balans tussen economische vrijheid en solidariteit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Minister-President
|
![]() Liberalist_NL,
Hier is mijn economische theorie die ik eerder geplaatst had. Ik denk dat dit jouw vraag voor een deel wel beantwoordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Minister-President
|
![]() Kom, kom. Niet zo bescheiden.
![]() |
#155 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben vergeten de link te plaatsen: http://forum.politics.be/showthread.php?t=103215 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Minister
|
![]() vind je dat de allochtone gemeenschap zich teveel wentelt in een slachtofferrol, en zich te weinig bewust zijn van het feit dat ze hun problemen soms zelf gezocht hebben ? vind je ook dat de allochtone gemeenschap te weinig zelf de rotte appels uit de gemeenschap plukt en dit maar over laat aan de autochtonen overlaat om dan nadien te komen klagen dat ze niet aanvaard en scheef bekeken worden, terwijl ze zelf al veel zouden kunnen doen door bijvoorbeeld criminele jongeren zelf aan te pakken in plaats van te wachten tot de ordediensten de boel komen 'opkuisen' ?
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 28 mei 2008 om 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Minister
|
![]() vanwaar die vijandigheid van turken tegen marokkanen en omgekeerd ?
![]() |
#158 |
Minister
|
![]() vind jij het schandalig dat de turken de genocide op de armeniers niet erkennen, of doe je het ook niet ?
![]() |
#159 | |
Europees Commissaris
|
![]() En mogen ze ook hun onafhankelijkheid opeisen?
![]() |
![]() |