![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
dan kunnen idd de prijzen wel wat zakken , maar dan zullen de banken erop inspelen en de interest doen stijgen !
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 mei 2008 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
|
![]() Citaat:
![]() ps overmatig drinken daar word je depri van he en nooit gelukkig
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 mei 2008 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
is echt geen doemdenkerij , zie maar vroeger de huizen goedkoper en toen waren de leningen duurder ...... nu zijn de huizen niet zo goedkoop meer en zijn de leningen vrij laag !!!!!!!!! dus wat gebeurt er als de huizen goedkoper worden denk je .............
![]() |
![]() |
#145 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
yeps , maar dat vlaams woningfonds verhuurt dan wel enkel aan mensen met kinderen .......... dus alleenstaanden zonder kinderen vallen dus weer uit de boot ![]()
![]() |
![]() |
#148 | ||
|
![]() Citaat:
![]() hoe dan ook heb ik daarnet nog papieren gaan afgeven van het vlaams woningfonds aan een madam met twee kinderen en nog eentje op komst van een andere vader waarvan al op voorhand geweten is dat hij er niet voor zal zorgen - enfin het is haar gegunt maar ik heb er wel bijgezegd dat ik eigenlijk ook die rechten meen te mogen hebben Citaat:
je moet ook rekenen dat het geld dat het vlaams woningfonds uitleent moet worden opgehoest door de gemeenschap en dat dat dus een verkapte vorm is van subsidiering vd vastgoedsector gezien de centen toch daar uiteindelijk terecht komen- hoe dan ook als de prijzen zakken dan is dat in het voordeel van gans de gemeenschap want dan moet het vlaams woningfonds lagere bedragen uitlenen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 mei 2008 om 17:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kun jij waar ze doodvallen van de honger en zonder geld zitten dure rolexen verkopen? Denk niet dat je er veel zult kwijt geraken. Is met huizen hetzelfde. Of versta je dat niet? Welk deel is te moeilijk. Huis + duur - te weinig geld = niet kunnen kopen.
![]() |
![]() |
#150 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar,..., je kan beter met een te dure lening zitten dan met een te dure aankoop van een huis. Met een te dure lening blijf je niet steeds zitten, in tijden van goedkopere leningen kan je herfinancieren, maar met een te duur huis blijf je voor altijd zitten. Reken uit, leningen blijven niet 20 jaar duur. Wij hebben een "goedkoop" huis kunnen kopen met een duurdere lening, 15 jaar geleden terug geherfinancierd en dan heel wat goedkoper uitgekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Vreemdeling
|
![]() King of beggars and fleas,
Ik geef je zeker groot gelijk dat iedere mens het recht op volwaardig wonen moet hebben, ook de alleenstaanden. En dit is voor mij een taak van de regering, alleenzij kunnendit verwezenlijken, niet de privé of iets gelijks. Die zijn met andere dingen bezig. Een huis hebben zou opgenomen moeten worden in de basisbehoeften van elke mens. dan zijn we pas goed bezig. Maar spijtig genoeg onze politiekers... Vele jonge gezinnen en anderen hebben al veel te duur gekocht en blijven er nu me zitten. Zijn dit de "zotten"?? NEE, want de basisbehoefte aan wonen zit heel wat dieper dan men denkt. Wonen is gelijk aan voedsel, verwarming,.. en dat weten "sommigen" goed genoeg en buiten dit uit voor eigen geldgewin. Zij zitten helemaal niets in met een economisch stabiel systeem ( kijk naar de US). Maar al die jonge mensen zullen onze maatschappij in de toekomst uitmaken. Ik blijf er dan ook bij dat elke mens een mogelijkheid moet hebben om nee te zeggen tegen die schandalige prijzen. En het is aan de regering om dit alternatief vorm te geven. Bij mijn bank verwacht men binnen dit en 7 jaar een crisis bij die gezinnen. Er hoeft alleen wat meer werkloosheid te komen en de bel barst. En men verwacht dit ook ( dit is info van Fortis). Laatst gewijzigd door Noodles_ : 29 mei 2008 om 21:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als mijn kinderen willen kopen, huur ik je in ok??? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
|
![]() stel dat ik een schatrijk zakenman ben en ik koop een villa in brasschaat en leef daar gedurende een jaar of vijf in weelde en luxe en dan verkoop ik het boeltje - met winst uiteraard want de prijzen stijgen alleen maar - dan ben ik bovenop mijn rijkdom nog eens betaald geweest om daar in weelde en luxe te leven.
stel dat ik een oud vrouwtje ben dat van het minimumpensioen leeft en geen eigendom heeft dan moet ik van mijn hongerpensioen een deel afgeven dat ik nodig heb om van te eten of om medicijnen voor mijn reuma of kanker van te kopen - en dat om te leven in een vochtig kruipkot - en stel je daarbij dan ook nog eens voor dat die rijkaard met zijn villa in brasschaat ook nog eens mijn huisbaas is dit contrast is tergend mensonterend onaanvaardbaar er zijn gewoon geen woorden voor en binnen honderd jaar zal honderd percent zeker algemeen aanvaard worden dat dit biezonder duistere en barbaarse tijden waren - jakkes - om van te kotsen gewoonweg
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 mei 2008 om 22:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() of nog anders gesteld denk ik dat ofwel binnen honderd jaar algemeen aanvaard zal worden dat dergelijke praktijken niet kunnen of dat er anders gewoon geen mensen meer zullen zijn - ook geen rijkaards
de patrimoniumgedachte zal ofwel moeten verdwijnen of anders zal de mensheid zichzelf ermee vernietigen want ook ecologisch zijn de gevolgen van het monopoliseren van ons aller moeder aarde overal overduidelijk desastreus
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 mei 2008 om 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() Ter attentie van de hier aanwezige werklozen...
Er staan momenteel meer dan 3.000 goed betaalde betrekkingen open bij de hippe Stad Gent... Met doorgroeimogelijkheden en dit zowel voor laag- als hooggeschoolden... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
|
![]() dat zou nog erger zijn ja
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
maar in't begin als je juist gebouwd of gekocht hebt , heb je juist het meeste geld nodig om de inrichting of een of andere klein verbouwing !
![]() |
![]() |
#159 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Vreemdeling
|
![]() ja das waar, maar nu heb je toekomst, een betere hoop en een huis onder je .... Een heel ander gegeven dan een te duur huis waarvan je weet dat je al die tijd schandalig veel zult moeten terug betalen. Met een dure lening zal het voor een bepaalde periode moeilijker gaan en niet voor heel je afbetaalperiode.
|
![]() |
![]() |