![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() To the degree to which freedom from want, the concrete substance of all freedom, is becoming a real possibility, the liberties which pertain to a state of lower productivity are losing their former content. Independence of thought, autonomy, and the right to political opposition are being deprived of their basic critical function in a society which seems increasingly capable of satisfying the needs of the individuals through the way in which it is organized.
Volledig citeren kan wonderen doen. Laatst gewijzigd door Praetorian : 9 juni 2008 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is voor mietjes.
In ieder geval; als ge 'volledige' vrijheid wilt bashen, doe gerust. Ik vind dat ook maar wat belachelijk. Slecht boek trouwens. Ik had er meer van verwacht.
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
|
![]() Ik heb altijd al gedacht dat je een dickensiaanse conservatieve moralist bent, wees gerust.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alé dan. ![]() In ieder geval; iemand die zich laat sponseren door de Rockefeller foundation, heeft mijn inziens niet al te veel meer te zeggen als kritiek op het 'kapitalisme'. Nee?
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
iemand die een auto pikt en gepakt wordt, moet de auto of een equivalente auto teruggeven? Is dat uw alternatief voor geld- en gevangenisstraffen? en wie gaat ervoor zorgen dat dit gebeurt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
+ (op zijn minst) elke keer een schadevergoeding en de vergoeding van de kosten. Lijkt mij. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() tiens, ik heb nog nooit een concreet antwoord gekregen van jou.
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 9 juni 2008 om 19:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer kan ik niet zeggen maar met minder dan een overheid zijde niet tevreden. Waarom blijven proberen?
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
Ik zou willen weten hoe libertariërs concreet het behoud van de rechtstaat kúnnen garanderen (rechtspraak op een manier die gelijk is voor alle burgers van het land, en die volgens gelijke principes loopt, dezelfde wetten, etc). Bovendien wil ik ook weten hoe ze concreet invulling zouden geven aan een aantal gemeenschappelijke voorzieningen, die blijkbaar allemaal geprivatiseerd zullen worden (of op "gemeenschappelijke basis"). Wie zal de politie vervangen? de wijkagenten zowel als de voormalige rijkswacht? Bon, nog nooit CONCREET antwoord op gekomen. Alleen maar moeilijke woordjes en nietszeggende paragrafen, citaten van dwaze "denkers", etc. Maar oh zo weinig realiteitsgehalte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat wil je. Je bent helemaal niet geïnteresseerd in mogelijkheden. Alé; een poging. Overal ter wereld, doorheen heel de geschiedenis, zijn er op 'privé'initiatief rechtspraak geweest. En neen; dat was niet altijd en overal 'corruptie alom'. Citaat:
Citaat:
Tjah.
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alé; wie verwacht je? Ik denk dat de veronderstelling: 'mensen gaan veiligheid willen' niet totaal uit van de pot gerukt is? Ik denk ook dat mensen niet zo totaal achterlijk zijn - in tegenstelling tot wat links ervan maakt - om in staat te zijn om veiligheid te regelen?
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
Ik wil dat je het zegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Rustig jongen...
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik wil er gerust met mijn Militie voor zorgen dat mensen niet het slachtoffer worden van het willekeurige geweld van een organisatie met de naam Militie. 't Is heel simpel: je betaalt de Militie € 1.000 per jaar en ze zorgen ervoor dat misdadigers had gestraft worden en dat je niet het slachtoffer wordt van Militie zelf. Als dat geen garantie is voor veiligheid...
![]() |
#157 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En hoeveel kost het om Adrian een rammeling te geven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Je wilt veiligheid aan privé-bedrijven overlaten. Mensen mogen zelf kiezen door wie ze beveiligd worden. Aldus, ik richt de organisatie "Militie" op en mijn voorstel naar de mensen, ze mogen het voorstel gerust weigeren, is om € 1.000 per jaar te betalen aan "Militie" voor hun veiligheid. In ruil voor die € 1.000 zorg ik ervoor dat misdadigers hard gestrafd worden en dat "Militie" hun woningen en bedrijven met rust zal laten.
Volgens mijn kosten/batenanalyse is dit kassa kassa en de mensen die er zich bij aansluiten, zullen meer dan tevreden zijn. Mensen die er niet bijzijn, zullen wensen dat ze er bijzijn. Als dat geen unique selling position is!
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 9 juni 2008 om 19:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
|
![]() |
![]() |
![]() |