Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juni 2008, 17:41   #141
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
tja kijk maar dat is weer vrij simplistisch he

er was nog nooit een werkloze in het parlement die daar mee de wetten kon maken die u nu verplichten om belasting te betalen op uw arbeid

de schuld dus steken op diegenen die nog nooit één vertegenwoordiger hadden is dus vrij laf en of dom en is ook precies wat de makers van de wetten die u benadelen van u willen - sorry maar andere woorden heb ik daarvoor niet
Niemand beschuldigd een werkloze , 't ging over degenen die ni wilden werken hé .
En waarom zijn die wetten er , en voor wie ? Net voor degenen die de wil wel hebben en geen misbruik maken van dat systeem ...

1.000 vacatures voor 2.000 werklozen ? Desnoods werken ze part-time , met een vergoeding van staatswege er extra erbovenop , maar degenen die echt niet willen ..; tja se
(Zo'n zaken zijn zelfs makkelijk te financieren met geld dat nu naar 't buitenland gaat ...)
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2008, 17:47   #142
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

echt dat is ook zo n fabeltje van vb ers he

het geld dat naar het buitenland gaat is een kruimel - peanuts - daarmee kan je hier "niets" financieren
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 juni 2008 om 17:50.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2008, 17:50   #143

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Niemand beschuldigd een werkloze , 't ging over degenen die ni wilden werken hé .
er is hier wel degelijk beschuldigd geweest - namelijk dat werklozen mensen zijn die niet willen werken - ik ben te lui om de quoots te gaan zoeken hoor - je weet wel van al dat werkloos zijn maar lees maar eens na wat duveltje en negatiefke allemaal schreven

negatiefke schreef zelfs ergens letterlijk dat iedereen die wil werken werk kan vinden - dat is hetzelfde als zeggen dat alle werklozen mensen zijn die niet willen werken - niet zwanzen he
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 juni 2008 om 17:51.
Oud 12 juni 2008, 18:06   #144
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
als ik ooit in het parlement zou geraken (wat voor een arme quasi onmogelijk is maar soit ) dan zou ik pleiten voor afbouw van de belasting op arbeid en ik zou de sociale zekerheid gans anders gaan financieren

ik ben tegen de belasting op arbeid en zelfs tegen gans de solidariteitsgedachte, precies omdat er een stigma bijhoort dat ik als langdurig werkloze maar al te goed ken en kotsbeu ben

zolang de arbeiders de armsten hun hongerlloon van hun eigen hongerloon moeten betalen zullen ze de armen blijven haten

precies daarom ben ik zelf zo tegen de belasting op arbeid

het is niet de eerste keer dat ik dit hier zeg maar als er morgen een arbeider is die de makers van de wetten durft te verwijten ipv laffelijk de zwaksten; de armsten maar de schuld te blijven geven dan zal ik als werkloze de eerste zijn om naast hem op de barrricades te kruipen
Kobaf: "Mocht ik ooit een politiek mandaat bekleden dan zal ik van mijn wedde geen ene cent afstaan aan vws of wat dan ook"

http://forum.politics.be/showpost.php?p=257184

Laatst gewijzigd door Chipie : 12 juni 2008 om 18:07.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2008, 18:08   #145

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
Kobaf: "Mocht ik ooit een politiek mandaat bekleden dan zal ik van mijn wedde geen ene cent afstaan aan vws of wat dan ook"

http://forum.politics.be/showpost.php?p=257184
tja en ?

welk punt heb je nu gemaakt ?

ik sta nog steeds achter deze uitspraak hoor - bedankt om ze nog een keer boven te halen - je bent de beste prman die k me maar kan voorstellen

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 juni 2008 om 18:10.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be