![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#142 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En ik vraag me eigenlijk af hoeveel het uithaalt als een kind op school heel consequent behandeld wordt maar thuis volledig andere of geen regels heeft. Ik heb daar nog nooit een onderzoek over gezien. Iemand? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
|
![]() Vreemd dat er aan dit akkefietje, dat een opvoedingsmethode zo oud als de straat is, zoveel aandacht gegeven wordt, maar dat het echte probleem, namelijk kinderen met gevaarlijke gedragsstoornissen en hoe die aan te pakken, niet besproken wordt.
Ik ben even fed up met alles. Kleine Momo was even stout. Hij sloeg namelijk een ander kind op het oog. Hij werd gestraft en ocharme, het ventje lijkt nu het armste, onschuldigste schaapje ter wereld. Inderdaad: je mag niemand meer straffen voor zo een fait divers. Verkrachten, moorden, martelen ... het is fait divers. Het is the way of life van onze moderne, tolerante maatschappij. Welkom aan het nieuwe humanisme. Lig er niet van wakker. Laat je kinderen elkaar rustig afmaken, verkracht je minderjarig buurmeisje en geniet van de straffeloosheid. Misdaad bestaat niet meer. Steek elkaar rustig neer. Je krijgt er tickets voor de Rode Duivels voor. Wees gewoon niet stom en maak elkaar rustig af. Menselijkheid is toch afgeschaft in naam van politiek correcte verdraagzaamheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 21 juni 2008 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al eens over nagedacht? Het is misschien juist omdat er aan die kleutertjes niet bijgebracht wordt wat kan en wat niet kan, dat eens dat die kleutertjes volwassen kleuterters geworden zijn, er zoveel onder hen zijn die dan opgesloten dienen te worden in een ander hok, een in hotel den houten lepel waar het er van uitpuilt. Waar ze in een hok voor twee met vier en vijf opgesloten zitten.
Laatst gewijzigd door Garry : 21 juni 2008 om 21:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
|
![]() In de VS worden er al kinderen van 4 jaar vervolgd wegens ongepast seksueel gedrag. Daar moet een jongetje het echt niet wagen een meisje op de billen te slaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Minister
|
![]() Nee, wel gevangenissen voor mensen die hun kleuters tot Mo-crimineeltjes opvoeden.
Laatst gewijzigd door Duym : 21 juni 2008 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() Nee, een gulden middenweg. Bv even uitzweten in het berghok en als die kleine bedaard is, er een eens goed gesprek mee proberen te voeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen gezever, mijn dochter zit met ahmed in de klas.
En het enige dat ze al geleerd heeft (7jaar) is een rijmpje van: 'sexen in amsterdam' Ik geef hier een zinnetje, maar het zijn er tientallen. En het is niet alleen tegen mijn dochter dat hij al die vunzigheid vertelt... EN die jongen is nog geen vuist hoog Als ik het bespreek met zijn papa dan fronst die toch ook even zijn toupetje van zijn voorhoofd. Mijn dochter vertelt inderdaad ook dat die ahmed, altijd maar moet vechten... Dus als we mogen veralgemenen op basis van het statistische sample van 2 kleuters, kunnen we stellen dat moslims oversext zijn en hun religie nodig hebben om hun sappen in goeie banen te leiden, en dat moslims strijdlustig zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan! Laatst gewijzigd door Luddo : 21 juni 2008 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige gesprek wat een kleuter verstaat is de oude tik op de broek en als dat niet helpt even in een donker hokje sluiten. Heb ik in mijn jeugt dikwijls mogen ondervinden en ik ben daar echt niet van dood gegaan hoor, of dacht je soms dat mijn stoffelijk overschot hier zit te posten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 21 juni 2008 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als daar enige causaliteit bestaat, dan moet jij wel een heel pijnlijke jeugd gehad hebben...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
Dat geldt natuurlijki niet alleen voor allochtone kinderen. De kleuter die ik hierboven ergens beschreef was bv zo autochtoon als wat. Maar zelfs als hij dat niet moest zijn, was er geen reden om onderscheid te maken. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 22 juni 2008 om 00:54. |
|
![]() |
![]() |