![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Vindt u dat er in ons land te veel vreemdelingen zijn ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
174 | 64,21% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
97 | 35,79% |
Aantal stemmers: 271. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Filo knock-out!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() trappel niet te veel, je gaat je nog pijn doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Se, nog iene kier en k druk op het blaut knopke hé, schatje.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Gelieve geen persoonlijke aanvallen te lanceren.
Peter Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En neen, België kan de wereld niet verbeteren, daarvoor zijn wij veel te klein. Maar zoals ik al zei: als die immigranten hun hele inboedel geven om maar weg te vluchten, weten zij vaak niet eens waar zij naartoe gaan. Ze hopen enkel op een betere wereld. Denkt u dat een eenvoudige boer uit het zuiden van afrika, België weet liggen? Hij weet waarschijnlijk amper waar Europa ligt. Dus hij kiest niet om naar België te vluchten, hij wil gewoon WEGvluchten. En de "economische interesante immigranten", is weer zoiets. Dat kunnen enkel diegene zijn die gestudeerd hebben en zo aan werk geraken. Maar dat boertje dat juist zijn familie verloren heeft, denkt u dat hij een diploma burgelijk ingenieur heeft? Laat staan, een diploma? Zou hij kunnen schrijven of lezen? Neen, hij wil gewoon leven. Net zoals u en ik. En vind u dat ook niet erg, als u dat zegt? Economisch interesante mensen? Vroeger heeft het Westen hun land al uitgebuit (waardoor men eigenlijk in de armoede is terechtgekomen waarin men nu zit) en nu wilt u ook nog die mensen zelf ""uitgebuiten"?. Het is hetzelfde als u gaat werken voor een minimum-loon terwijl het bedrijf waarvoor u werkt uw schamele meubels komt leeghalen en uw zussen,broers,ouders,tantes en nonkels vermoord. U zou het ook niet leuk vinden dacht ik. En wat die mensen van de 2de a 3de generatie betreft. Er bestaat een wet en die luidt "al wie zich in het territorium bevindt, voor reeds 2 generaties lang, ontvangt automatisch het belgisch paspoort."(ik zal het juiste artikel wel nog eens geven) Dus die immigranten zijn dan Belg, en dan gaat u in zekere zin, Belgen uit het land zetten. Dus kan men om het even wie buiten zetten e. Dus u ook. En vergeet niet, 2 generaties geleden, heeft de regering deze mensen naar hier gehaald om te werken e. Maja, ze waren economisch interesant zeker?
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Minister
|
![]() We kunnen toch niet blijven het opvangtehuis van de derde wereld spelen. Vol is vol!
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() gelukzoekers moeten maar op een ander gaan. VS of canada, is nog plaats genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
zou jij wel willen hé. viezerik ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#157 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
flauw hoor ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Het is bewezen dat" <voeg hier uw favoriete cliché in> en "iedereen weet dat" <voeg hier uw favoriete cliché in> en "het is algemeen geweten dat" <voeg hier uw favoriete cliché in>...
||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() Awel ja, laat ze maar komen, maar die moeten dan wel allemaal in uw buurt komen wonen, he...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |