![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koffie of thee ???
André Hazes of Jo Vally ... ![]() Gaat er van die tweedehandskledij ook een deel naar een goed doel ? Ik denk hierbij aan iets in de trand van moeders voor moeders waar ze toch ook kledij uitdelen ... Zelf heb ik indertijd regelmatig containers moeten gaan laden in zo'n magazijnen waar kleren in grote pakken waren geperst, ongelooflijk hoeveel oude kledij er daar lag , 't geeft wel een beeld van wat de consumptiemaatschappij allemaal weggooit ... ![]()
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
cho Syriërs als voddeventen, dat had ik van jou nooit verwacht Laya ! ![]() ontbijt je graag uitgebreid ? heb je regelmatig ook een moment 'voor jezelf' ? (bedoel dan een halve dag zonder planning ttz niet volgepropt) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Minister
|
![]() Mensen hebben het recht om te staken als ze het ergens niet mee eens zijn.
Maar dan moet het ook terecht zijn, ik heb enkele familieleden op het ministerie en die hebben totaal niets te klagen. In tegendeel. Het zou beter zijn als iedereen een beetje eenvoudiger gaat leven, waarom moeten bijvoorbeeld huizen en auto's groot, nieuw ,exclusief en duur zijn? We maken het onszelf zo moeilijk. Velen weten niet meer wat echt belangrijk is. Aan de andere kant vind ik het terecht als men gaat staken bij te grote werkdruk, onvoldoende veiligheid bij het personeel,.. zoals in de verzorgingssector of het openbaar vervoer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Laya,
Ben je voorstander van een onafhankelijk Vlaanderen? Een confederatie? Een federatie? Een unitair belgique? Een hereniging van Vlaanderen met Nederland, ... enz. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben opgegroeid met de muziek van die mannen, zodanig dat ik hun liedjes nu nog uit het hoofd ken! Wij kopen die kleren bij allerhande hulporganisaties en zij financieren hun projecten met de opbrengst ervan. Mensen staan er niet bij stil maar het is heel naief om te denken dat de zakken die men in containers dumpt of op de straat zet rechtstreeks naar de behoeftigen kunnen gestuurd worden. Wat kunnen ze in Afrika bijvoorbeeld aanvangen met onze winterkleren? Velen dumpen er ook gewoon hun afval in of kleren die niet meer draagbaar zijn. Het textiel wordt gesorteerd per kwaliteit, seizoen,... de goede kwaliteit blijft in de buurt, de mindere gaat naar Afrika, Pakistan, ... onbruikbare spullen worden gerecycleerd (poetslappen). Het is heel arbeidsintensief werk. Idd onvoorstelbaar hoeveel er weggegooid wordt, ik ken een bedrijf in West-Vlaanderen dat 50ton PER DAG verwerkt. ![]() Wij zijn een ietsiepietsietje kleiner ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat zijn heel kleine momenten, zo af en toe es tussendoor, ik ben zeer zelden een hele dag 'op mijn gemak' . Heb nu ook 101 dingen te doen maar ik maak toch even tijd voor politics ![]() Om die reden gaan we zoveel mogelijk een paar dagen weg, anders komt het er niet van om eens echt te ontspannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister
|
![]() Voor mij hoeft dat niet, ik ben in de eerste plaats een Belgische. Als ik lees hoeveel geld er naar Wallonië vloeit, hoe laks men daar omgaat met langdurige werkloosheid,... dan vind ik wel dat daar dringend iets moet aan gedaan worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je ziet toch ook dat alles daar vastloopt ? denk je niet dat onafhankelijkheid zowel voor Vlaanderen als Wallonie een dynamischer beleid dichter bij de wil van de burger zal opleveren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Ede gij vazze leven aa ne kier uin stoof augetoken en ede gij vazze leven aa ies in uin stoof gekotert?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Minister
|
![]() Als de wil van de burger een scheiding is dan zal die er in de toekomst wel komen, zolang het maar geen vechtscheidng wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() goeiemorgen Laya,
lekker geslapen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Staatssecretaris
|
![]() In hoeveel landen ben je al op bezoek geweest?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Staatssecretaris
|
![]() Verhofstadt of Leterme?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Staatssecretaris
|
![]() Heb je al punten gehaald in de forumquiz?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Europees Commissaris
|
![]() Je hebt het misschien al gezegd, maar ik vraag het toch maar: spreek je de taal van je man (ik vermoed dat het Arabisch is)?
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel katers heb je al getrotseerd in uw leven?
![]() |