Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 juli 2008, 02:11   #141
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Kwetsen niet, maar het is nogal een 'hoe zeg je dat?' jaap van een vooroordeel, onder andere.
En kleden als een slet ... mmm, het is misschien niet zozeer de kleding, maar vooral de combinatie kleding en gedrag die het 'm doet, maar het is moeilijk om daar iets algemeens over te zeggen. Bv. een latex-rok met daaronder hoge latex of leren botten en daarboven een mini-topje lijken me in elk geval al aardig in die richting. Gelukkig zie je dat niet veel in het straatbeeld. Geef toe, dat is stukken erger voor de Vlaamse cultuur dan een Moslimvrouw met een hoofddoek.
Ik vind niet dat dit een legitimatie is om die meisjes of vrouwen voor slet of hoer uit te schelden, maar ik kan me voorstellen dat de kans dat ze zoiets overkomt wel groter is, dan de kans dat een stijlvol geklede dame of zakenvrouw hiervoor uitgescholden wordt bijvoorbeeld. Anderzijds vind ik ook niet dat deze verbouwereerd moeten zijn als ze dit etiket krijgen opgekleefd als ze zich zo kleden en gedragen.

Ik kan me wel moeilijk voorstellen dat het deze meisjes zijn die komen klagen dat ze bepoteld worden, of verkracht, want
(zonder daarover een waarde-oordeel te vellen) meestal is het net dat waar ze op uit zijn.[/
QUOTE]
En daarmee liet Groentje hare ware aard kennen.

Laatst gewijzigd door Pick Nick : 6 juli 2008 om 02:11.
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 04:06   #142
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Het lijkt erop dat Groentje meisjes ook aanraadt om obese te worden. Vanaf maat 44 gaan ze vast ook niet meer verkracht worden.

Deze met maatje 36 tot 40 hebben het dan helemaal aan zichzelf te danken.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 07:12   #143
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

Ook deze jongeren moeten hun tulband thuislaten.

Als jonge moslim meisjes hun vod van hunnen kop moeten laten moeten deze sikhs dit ook doen zo simpel is het.

vrijheid van religie gaat net zo ver als waar mijn vrijheid begint en dus de vrijheid van religie moet ondergeschikt zijn aan bepaalde waarden en normen die wij hier hanteren en als een school ( een plaats waar men probeert iedereen gelijk te behandelen ) zegt dat hoofddeksels verboden zijn dan moet men dit respecteren want anders gaat men voorkeurbehandelingen geven en daarmee ook discrimineren want als die sikhs hun tulband mogen dragen dan zou mijne zoon ook een pet in de klas mogen opzetten want het symbool van de voetbalploeg op die pet is dan ook zijn geloof

oh ja, sikhs zijn net zo vrouwonvriendelijk als moslim mannen. vrouwen zijn ook in hun wereld 2de rangs burgers
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 08:26   #144
sfinx666
Banneling

Standaard goede raad van Ome Sfinx

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het lijkt erop dat Groentje meisjes ook aanraadt om obese te worden. Vanaf maat 44 gaan ze vast ook niet meer verkracht worden.

Meisjes, vreet u te pletter in hamburgertenten en pita-en kebab-rommelzaken, zodat het vet zoals autobanden rond uw middel ligt, en uw hoofd en wangen opzwellen tot ongeziene varkenskop-maat. Slik ook mannelijke hormonen, om een zware stem te krijgen, en een beetje baard & snor. Stop ermee uw tanden te poetsen, zodat ze allemaal zwart en rot worden, en trek een ouwe overall aan, en een vettige wollen muts, op julie nooitgekamde zelfafgeknipte haren. Met deze maatregelen nauwlettend te eerbiedigen, en vanaf zonsondergang geen stap meer buiten te zetten, zult u er mischien in lukken NIET door moslims aangerand te worden
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 09:42   #145
frituur oswald
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Kwetsen niet, maar het is nogal een 'hoe zeg je dat?' jaap van een vooroordeel, onder andere.
En kleden als een slet ... mmm, het is misschien niet zozeer de kleding, maar vooral de combinatie kleding en gedrag die het 'm doet, maar het is moeilijk om daar iets algemeens over te zeggen. Bv. een latex-rok met daaronder hoge latex of leren botten en daarboven een mini-topje lijken me in elk geval al aardig in die richting. Gelukkig zie je dat niet veel in het straatbeeld. Geef toe, dat is stukken erger voor de Vlaamse cultuur dan een Moslimvrouw met een hoofddoek.
Ik vind niet dat dit een legitimatie is om die meisjes of vrouwen voor slet of hoer uit te schelden, maar ik kan me voorstellen dat de kans dat ze zoiets overkomt wel groter is, dan de kans dat een stijlvol geklede dame of zakenvrouw hiervoor uitgescholden wordt bijvoorbeeld. Anderzijds vind ik ook niet dat deze verbouwereerd moeten zijn als ze dit etiket krijgen opgekleefd als ze zich zo kleden en gedragen.
Ik kan me wel moeilijk voorstellen dat het deze meisjes zijn die komen klagen dat ze bepoteld worden, of verkracht, want (zonder daarover een waarde-oordeel te vellen) meestal is het net dat waar ze op uit zijn.
Ah, ze zijn er weer: de burgertrutjes met hun vermaninkjes jegens het werkvolk. Nu is het Groentje-18 dat de plebejers met kledingsonderricht rond de oren slaat. Groentje voert de “stijlvol geklede dame of zakenvrouw” op als tot navolging strekkend voorbeeld. Zodoende evenaart ze de negentiende-eeuwse patroonsvrouw die vanuit een hautaine positie en met zelf toegekende de autoriteit de arbeiders op hun donder gaf. De Gentse volkszanger, Karel Waeri, typeerde dit slag chi-chi-wijf op magistrale wijze met zijn “Madame de predikant”. Ik ben dan ook niet zo aanmatigend om mij aan een typering te wagen. Groentje-18 daarentegen waagt zich wel aan het evenaren van de pedanterie eigen aan de negentiende-eeuwse patroonsvrouw. Ootmoedig moet ik toegeven dat Groentje meer dan een verdienstelijke poging neerzet. Ware het niet dat haar exposé krioelt van de taalfouten, dan zou ik stellen dat ze het origineel overtreft.

Het is nauwelijks te geloven maar ze zijn er weer: de reactionairen die het recht op fysieke integriteit koppelen aan burgerlijk fatsoen. Zodoende evenaart Groetje-18 de francisten die ook wel iets interessants te melden hadden over de republikeinse vrouwen, hun kledij en hun ongebonden levenswijze. Hoe het de gevangengenomen republikeinse vrouwen verging tijdens de Spaanse Burgeroorlog, weet iedereen. Dus ook Groentje. Dit maakt het des te frappanter dat ze het idee reïntroduceert dat vrouwen met een gering kwezelgehalte niet moeten lamenteren als ze verkracht worden.

Niet dat veel belang heeft, maar u snijdt zèlf het item aan van de betamelijk garderobe. Sterker: u maant de sloeries tot een decent uiterlijk. Hierbij tilt u zichzelf op tot een navolgenswaardig voorbeeld. Ik ontzeg u dat recht niet. Derhalve verleent u mij het recht om een inschatting te maken van ùw persoon. Hierbij laat ik mij inspireren door wat u over zichzelf prijsgeeft in dit forum: iemands kledij is een culturele veruitwendiging, net als iemands taal; beide zijn persoonsgebonden; het verslonsde Nederlands waarvan u zich bedient laat mij het ergste vrezen over uw garderobe. Tot zover uw buitenkant. Inhoudelijk toont u zich aan dit forum als een pedant chi-chi-wijf met reactionaire inslag. Samengevat: u toont zich aan dit forum als een verslonsd pedant reactionair chi-chi-wijf. Als u deze typering wilt afleggen, moet u werk maken van uw Nederlands en uw standpunten omgooien. Binnen een maand of twee zullen zal ik checken wat u van deze doelstellingen terecht bracht. Wanhoop niet Groentje, aangaande uw standpunten ben ik bereid om één en ander door de vingers te zien, maar op taalgebied moet u zich beslist een inspanning getroosten.
frituur oswald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 10:25   #146
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik las het nieuws ook en ik denk dat het vooral kwaad bloed zal zetten bij extreem-rechts om twee redenen:
- ze kunnen niet meer met mekaar meeheulen dat het altijd de Moslims zijn waarmee er strubbelingen zijn, dat na decennia moeten herkennen zal een moeilijk te verwerken schok zijn
- men geeft toe aan de eis door te wijzen op één van onze belangrijkste westerse waarden. Dat is hilarisch. Vooral gezien het de extreem-rechtsen zijn die de culturele mengeling niet kunnen verdragen omdat het tot een verloedering van onze cultuur zou leiden. Ze zijn daarbij wel even vergeten wat onze cultuur het hoogst in het vaandel draagt... (Zo weten we ook weer meteen iets over hun algemene kennis ).
Extreem rechts de nazis houden nu eenmaal niet van andersdenkende net zoals de islammieten. Goed dat je de realiteit wil zien. merci !
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 10:27   #147
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Ongelofelijk!

Het gaat niet over Moslims, dus zijn we plots een pak verdraagzamer.

Stel nu Circe dat Moslima's een hoofddoek dragen omdat ze hun haar liever niet regelmatig wassen. En geef toe, vettig haar is ook geen zicht, het is dus nogal moeilijk om die hoofddoek af te doen.

Kijk als morgen een sikh mij naroept en wil bepotelen omdat ik geen tulband draag dan moet dit haatsymbool net zoals de hoofddoek worden verwijderd. De sikhs hun religie is echter vredelievend. De islammieten zijn de veroveraaars en onderdrukkers. Snaffie de realiteit is hard. Maar probeer het toch in te zien.
Oud 6 juli 2008, 10:29   #148
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
LOL!
Komaan, denk je nou echt dat het die jongens daarom ging? Ze wouden dat meisje gewoon. En hoopten dat ze op het steun van het CGKR zouden kunnen rekenen door er nog gauw bij te vertellen dat ze geen hoofddoek droeg.
Ze zijn overigens met pakken meer. En hoe meer appels je hebt, hoe groter de kans dat er een rotte tussen zit. Of ga je dat ontkennen misschien?

(Mij heeft btw ook nog geen enkele Moslim uitgemaakt voor wat je hierboven beschrijft ...nogmaals: misschien moet je de oorzaak wel eens elders zoeken dan bij de Moslims.)

Die redenering raakt kant noch wal.
Maar als je er wat onderbouwingen voor hebt hoor ik het graag.

Denk je trouwens dat het hoofddeksel bij de sikhs niet dient om het verschil duidelijk te maken tussen gelovigen en ongelovigen???
Maar jongen toch natuurlijk speelt het een rol of je bedekt bent of niet. het is een rechtvaardiging om hun misdaad te plegen. het is niet meer dan normaal dat wij als democratie het haatsymbool het symbool van onderdrukking de hoofddoek verbieden. Dan kunnen ze nooit nog ons autochtone vrouwen iets aandoen met als excuus het mag van mijn religie want ze is niet bedekt. lees de koran pedo veroveraar en onderdrukker mohammed heeft het zo bedoelt.
Oud 6 juli 2008, 10:31   #149
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
ROFL!

MMM uitlachen ? Ware woorden zeer racistisch van u. maar ja zo kennen we de pocos weeer. Beste autochtone vrouwen u leest hier hoe groen over u denkt als je wordt nageroepen of als ze weer in uw slip willen zitten de islammietjes. Men zegge het voort.
Oud 6 juli 2008, 10:35   #150
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je zo angstig en paranoïde bent begrijp ik dat het énorm moeilijk voor je moet zijn om in een cultureel pluriforme samenleving te leven.
ahahahah angstig en paranoia dat zal u wel zijn met die zandkop.

Mijn vrienden kring is zeer multi cul maar wel de echte multi cul zonder de dreigementen van de koran en mo zeggen dat dit moet en dat. ahahahaha je zal nog hard je best moeten doen om te gaan waar ik ben geweest en om mijn vrienden ooit te hebben. Die moeten alvast niet weten van uw vrienden de islammietjes. Ik heb een aantal ex moslims al vriend die mensen gaan door een hel. Die zijn hun familie verloren omwille van de onverdraagzaamheid van de islam. Afvallige zijn daar de duivels. Laten we een kat een kat noemen de islam is een onverdraagzame godsdienst. Weinig realistische mensen met gevoel voor eigenwaarde en vrijheid willen daar iets van weten. Machtsgeile mensen en onderdrukkers daarentegen ....
Oud 6 juli 2008, 10:35   #151
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:

Je zou hierover eens werkelijk corpulente dames (discreet) kunnen interviewen; ik vermoed dat je je nog kunt verwonderen.
Oud 6 juli 2008, 10:40   #152
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik kan me wel moeilijk voorstellen dat het deze meisjes zijn die komen klagen dat ze bepoteld worden, of verkracht, want (zonder daarover een waarde-oordeel te vellen) meestal is het net dat waar ze op uit zijn.

U bedoelt dat ik in latex rok naar mijn werk ga en mijn colegas ook...

My god u toont hier uw ware onverdraagzame aard. De machtsgeile poco komt boven. Neen ik en mijn colegas gaan goed gekleed naar ùijn werk. vele van hen dragen een hoofddoek om niet te worden lastig gevallen. Ik sterf nog liever dan dat ik me zal bedekken omwille van die machtsgeile onderdrukkers en hun kiesvee de islammietjes.

Ik kleed me juist omdat ik ga werken maar als ik latex zou willen dragen of in bikini zou willen gaan met mijn lange haren vrij wapperend in de zon, dan is dit mijn recht. En moeten geile islammieten met hun fikken van mij afblijven. Toch bedankt dat u uw ware aard toont. Men zegge het voort kom lezen op politics.be hoe de pocos over de vrouwen denken. Ze nemen het gedachtengoed van hun kiesvee over de islam. De koran en de islam betekenen nu reeds veel voor de pocos. Ze willen binnenkort ook dat de sharia van kracht gaat en dat ze vrouwen willen kleden zoals ze dit zelf willen. De ondedrukking bij de pocos vooral groen is begonnen. Opgepast autochtone vrouwen na de dierenrechten verliezen jullie ook je recht om mooi aangekleed op straat te komen.
Oud 6 juli 2008, 10:42   #153
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zit wel iets van in. Vroeger met mijn maatje 38-40 werd ik continu lastig gevallen. Met mijn maatje 50 laten ze met gerust. Ergens wil ik mijn 45 kilo surplus er af, maar anderzijds weet ik het niet. Ik voel me als zwaarlijvige vrouw veiliger in mijn buurt.
Oud 6 juli 2008, 10:43   #154
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Zowel allochtone als autochtone mannen zijn pakken meer in mij geïnteresseerd dan ik zou willen. Dank je.

Als een kerel denkt dat hij zich vanalles kan permitteren en aan me zitten omdat hij me leuk vindt is hij bij mij op het verkeerde adres. En ik ben natuurlijk ook niet zo achterlijk om 'even naar buiten' of her of der met ze te gaan.
Ik loop, voor alle duidelijkheid, evenmin gekleed als een 'slet'. Ik heb ook nog nooit van iemand een negatieve opmerking gekregen over mijn houding of kleding, eerder het omgekeerde en dit zowel van Belgen als 'nieuwe' of niet-Belgen. Dank je.

Maar, vind je het niet triest dat je zo laag moet vallen om je gelijk proberen te halen?
Je tegenstander uitmaken voor gedrocht of elitair en hautain villawijktrutje getuigt nu niet echt van een hoog niveau.

Natuurlijk groentje is een vrouw. daar gaan we weer de grootste verraders van de autochtone vrouwen zijn de vrouwen zelf. De zwarten van nu zijn goed bezig. Lieve hemel ik heb dan toch gelijk dat het niet altijd de mannen zijn die ons willen onderdrukken maar de vrouwen omdat ze niet kunnen omgaan met mooie meisjes die een toffe job hebben. Voila bewijs geleverd. Ik ga het rondsturen via email met deze link. Ik had daar een mooi debat rond en nu is mijn stelling bewezen. merci groentje !
Oud 6 juli 2008, 10:43   #155
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Je zou hierover eens werkelijk corpulente dames (discreet) kunnen interviewen; ik vermoed dat je je nog kunt verwonderen.

Eigenlijk denk ik dat ook. Want ik heb al gelezen van oude vrouwen (meer dan 65 jaar) die door jonge moslims verkracht werden. Meer dan zuiver seksuele opwinding is er hier een duidelijke bedoeling om te vernederen en te kwetsen. Men noemt dat sadisme. Dus ook dikke vrouwen lopen het risico om een (ongevraagde) hardhandige beurt te krijgen met dat uitschot.
Oud 6 juli 2008, 10:45   #156
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666 Bekijk bericht
Meisjes, vreet u te pletter in hamburgertenten en pita-en kebab-rommelzaken, zodat het vet zoals autobanden rond uw middel ligt, en uw hoofd en wangen opzwellen tot ongeziene varkenskop-maat. Slik ook mannelijke hormonen, om een zware stem te krijgen, en een beetje baard & snor. Stop ermee uw tanden te poetsen, zodat ze allemaal zwart en rot worden, en trek een ouwe overall aan, en een vettige wollen muts, op julie nooitgekamde zelfafgeknipte haren. Met deze maatregelen nauwlettend te eerbiedigen, en vanaf zonsondergang geen stap meer buiten te zetten, zult u er mischien in lukken NIET door moslims aangerand te worden

Euh eikes neeen
Oud 6 juli 2008, 10:46   #157
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
Ook deze jongeren moeten hun tulband thuislaten.

Als jonge moslim meisjes hun vod van hunnen kop moeten laten moeten deze sikhs dit ook doen zo simpel is het.

vrijheid van religie gaat net zo ver als waar mijn vrijheid begint en dus de vrijheid van religie moet ondergeschikt zijn aan bepaalde waarden en normen die wij hier hanteren en als een school ( een plaats waar men probeert iedereen gelijk te behandelen ) zegt dat hoofddeksels verboden zijn dan moet men dit respecteren want anders gaat men voorkeurbehandelingen geven en daarmee ook discrimineren want als die sikhs hun tulband mogen dragen dan zou mijne zoon ook een pet in de klas mogen opzetten want het symbool van de voetbalploeg op die pet is dan ook zijn geloof

oh ja, sikhs zijn net zo vrouwonvriendelijk als moslim mannen. vrouwen zijn ook in hun wereld 2de rangs burgers
Zoiets voor je zoon?
Oud 6 juli 2008, 10:49   #158
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
euh ja mijn vriendin heeft maat 48 maar mooie lange rode haren echt mooi en die islammieten worden gek als ze dien zien dus euh dan zien ze mij niet staan met mijn 40je lol
Oud 6 juli 2008, 10:50   #159
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
U bedoelt dat ik in latex rok naar mijn werk ga en mijn colegas ook...

My god u toont hier uw ware onverdraagzame aard. De machtsgeile poco komt boven. Neen ik en mijn colegas gaan goed gekleed naar ùijn werk. vele van hen dragen een hoofddoek om niet te worden lastig gevallen. Ik sterf nog liever dan dat ik me zal bedekken omwille van die machtsgeile onderdrukkers en hun kiesvee de islammietjes.

Ik kleed me juist omdat ik ga werken maar als ik latex zou willen dragen of in bikini zou willen gaan met mijn lange haren vrij wapperend in de zon, dan is dit mijn recht. En moeten geile islammieten met hun fikken van mij afblijven. Toch bedankt dat u uw ware aard toont. Men zegge het voort kom lezen op politics.be hoe de pocos over de vrouwen denken. Ze nemen het gedachtengoed van hun kiesvee over de islam. De koran en de islam betekenen nu reeds veel voor de pocos. Ze willen binnenkort ook dat de sharia van kracht gaat en dat ze vrouwen willen kleden zoals ze dit zelf willen. De ondedrukking bij de pocos vooral groen is begonnen. Opgepast autochtone vrouwen na de dierenrechten verliezen jullie ook je recht om mooi aangekleed op straat te komen.

Klopt: wat getoond word mag bekeken worden, en een vrouw die in een super korte minirok door de straat loopt moet niet klagen als ik naar haar benen kijk. Er de hand (ongevraagd) opleggen is wat anders, en dat moeten ook halfwilden begrijpen, als ze in onze samenleving willen verblijven. Als ik in bloot bovenlijf door de straat stap als het warm is, moet ik mij ook niet laten welgevallen dat de dames (of homos) bij wie ik eventueel in de smaak val, mij komen betasten .
Het is niet omdat je schaars gekleed gaat, of mooi aangekleed dat andere mensen het recht hebben om u aan te raken, en nog minder, om u te verkrachten.
Oud 6 juli 2008, 10:50   #160
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Zit wel iets van in. Vroeger met mijn maatje 38-40 werd ik continu lastig gevallen. Met mijn maatje 50 laten ze met gerust. Ergens wil ik mijn 45 kilo surplus er af, maar anderzijds weet ik het niet. Ik voel me als zwaarlijvige vrouw veiliger in mijn buurt.
maar dat is ongezond ik bedoel niets verkeerds maar toch niet voor die geile islammieten niet willen dieeten...die gasten moeten hun fikken bij houden de sharia is nog niet van kracht
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be