![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pick Nick : 6 juli 2008 om 02:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt erop dat Groentje meisjes ook aanraadt om obese te worden. Vanaf maat 44 gaan ze vast ook niet meer verkracht worden.
Deze met maatje 36 tot 40 hebben het dan helemaal aan zichzelf te danken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Staatssecretaris
|
![]() Ook deze jongeren moeten hun tulband thuislaten.
Als jonge moslim meisjes hun vod van hunnen kop moeten laten moeten deze sikhs dit ook doen zo simpel is het. vrijheid van religie gaat net zo ver als waar mijn vrijheid begint en dus de vrijheid van religie moet ondergeschikt zijn aan bepaalde waarden en normen die wij hier hanteren en als een school ( een plaats waar men probeert iedereen gelijk te behandelen ) zegt dat hoofddeksels verboden zijn dan moet men dit respecteren want anders gaat men voorkeurbehandelingen geven en daarmee ook discrimineren want als die sikhs hun tulband mogen dragen dan zou mijne zoon ook een pet in de klas mogen opzetten want het symbool van de voetbalploeg op die pet is dan ook zijn geloof ![]() oh ja, sikhs zijn net zo vrouwonvriendelijk als moslim mannen. vrouwen zijn ook in hun wereld 2de rangs burgers |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het is nauwelijks te geloven maar ze zijn er weer: de reactionairen die het recht op fysieke integriteit koppelen aan burgerlijk fatsoen. Zodoende evenaart Groetje-18 de francisten die ook wel iets interessants te melden hadden over de republikeinse vrouwen, hun kledij en hun ongebonden levenswijze. Hoe het de gevangengenomen republikeinse vrouwen verging tijdens de Spaanse Burgeroorlog, weet iedereen. Dus ook Groentje. Dit maakt het des te frappanter dat ze het idee reïntroduceert dat vrouwen met een gering kwezelgehalte niet moeten lamenteren als ze verkracht worden. Niet dat veel belang heeft, maar u snijdt zèlf het item aan van de betamelijk garderobe. Sterker: u maant de sloeries tot een decent uiterlijk. Hierbij tilt u zichzelf op tot een navolgenswaardig voorbeeld. Ik ontzeg u dat recht niet. Derhalve verleent u mij het recht om een inschatting te maken van ùw persoon. Hierbij laat ik mij inspireren door wat u over zichzelf prijsgeeft in dit forum: iemands kledij is een culturele veruitwendiging, net als iemands taal; beide zijn persoonsgebonden; het verslonsde Nederlands waarvan u zich bedient laat mij het ergste vrezen over uw garderobe. Tot zover uw buitenkant. Inhoudelijk toont u zich aan dit forum als een pedant chi-chi-wijf met reactionaire inslag. Samengevat: u toont zich aan dit forum als een verslonsd pedant reactionair chi-chi-wijf. Als u deze typering wilt afleggen, moet u werk maken van uw Nederlands en uw standpunten omgooien. Binnen een maand of twee zullen zal ik checken wat u van deze doelstellingen terecht bracht. Wanhoop niet Groentje, aangaande uw standpunten ben ik bereid om één en ander door de vingers te zien, maar op taalgebied moet u zich beslist een inspanning getroosten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk als morgen een sikh mij naroept en wil bepotelen omdat ik geen tulband draag dan moet dit haatsymbool net zoals de hoofddoek worden verwijderd. De sikhs hun religie is echter vredelievend. De islammieten zijn de veroveraaars en onderdrukkers. Snaffie de realiteit is hard. Maar probeer het toch in te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() MMM uitlachen ? Ware woorden zeer racistisch van u. maar ja zo kennen we de pocos weeer. Beste autochtone vrouwen u leest hier hoe groen over u denkt als je wordt nageroepen of als ze weer in uw slip willen zitten de islammietjes. Men zegge het voort. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mijn vrienden kring is zeer multi cul maar wel de echte multi cul zonder de dreigementen van de koran en mo zeggen dat dit moet en dat. ahahahaha je zal nog hard je best moeten doen om te gaan waar ik ben geweest en om mijn vrienden ooit te hebben. Die moeten alvast niet weten van uw vrienden de islammietjes. Ik heb een aantal ex moslims al vriend die mensen gaan door een hel. Die zijn hun familie verloren omwille van de onverdraagzaamheid van de islam. Afvallige zijn daar de duivels. Laten we een kat een kat noemen de islam is een onverdraagzame godsdienst. Weinig realistische mensen met gevoel voor eigenwaarde en vrijheid willen daar iets van weten. Machtsgeile mensen en onderdrukkers daarentegen .... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je zou hierover eens werkelijk corpulente dames (discreet) kunnen interviewen; ik vermoed dat je je nog kunt verwonderen.
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U bedoelt dat ik in latex rok naar mijn werk ga en mijn colegas ook... ![]() My god u toont hier uw ware onverdraagzame aard. De machtsgeile poco komt boven. Neen ik en mijn colegas gaan goed gekleed naar ùijn werk. vele van hen dragen een hoofddoek om niet te worden lastig gevallen. Ik sterf nog liever dan dat ik me zal bedekken omwille van die machtsgeile onderdrukkers en hun kiesvee de islammietjes. Ik kleed me juist omdat ik ga werken maar als ik latex zou willen dragen of in bikini zou willen gaan met mijn lange haren vrij wapperend in de zon, dan is dit mijn recht. En moeten geile islammieten met hun fikken van mij afblijven. Toch bedankt dat u uw ware aard toont. Men zegge het voort kom lezen op politics.be hoe de pocos over de vrouwen denken. Ze nemen het gedachtengoed van hun kiesvee over de islam. De koran en de islam betekenen nu reeds veel voor de pocos. Ze willen binnenkort ook dat de sharia van kracht gaat en dat ze vrouwen willen kleden zoals ze dit zelf willen. De ondedrukking bij de pocos vooral groen is begonnen. Opgepast autochtone vrouwen na de dierenrechten verliezen jullie ook je recht om mooi aangekleed op straat te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
|
![]() Zit wel iets van in. Vroeger met mijn maatje 38-40 werd ik continu lastig gevallen. Met mijn maatje 50 laten ze met gerust. Ergens wil ik mijn 45 kilo surplus er af, maar anderzijds weet ik het niet. Ik voel me als zwaarlijvige vrouw veiliger in mijn buurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk groentje is een vrouw. daar gaan we weer de grootste verraders van de autochtone vrouwen zijn de vrouwen zelf. De zwarten van nu zijn goed bezig. Lieve hemel ik heb dan toch gelijk dat het niet altijd de mannen zijn die ons willen onderdrukken maar de vrouwen omdat ze niet kunnen omgaan met mooie meisjes die een toffe job hebben. Voila bewijs geleverd. Ik ga het rondsturen via email met deze link. Ik had daar een mooi debat rond en nu is mijn stelling bewezen. merci groentje ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eigenlijk denk ik dat ook. Want ik heb al gelezen van oude vrouwen (meer dan 65 jaar) die door jonge moslims verkracht werden. Meer dan zuiver seksuele opwinding is er hier een duidelijke bedoeling om te vernederen en te kwetsen. Men noemt dat sadisme. Dus ook dikke vrouwen lopen het risico om een (ongevraagde) hardhandige beurt te krijgen met dat uitschot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Euh eikes neeen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() euh ja mijn vriendin heeft maat 48 maar mooie lange rode haren echt mooi en die islammieten worden gek als ze dien zien dus euh dan zien ze mij niet staan met mijn 40je lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Klopt: wat getoond word mag bekeken worden, en een vrouw die in een super korte minirok door de straat loopt moet niet klagen als ik naar haar benen kijk. Er de hand (ongevraagd) opleggen is wat anders, en dat moeten ook halfwilden begrijpen, als ze in onze samenleving willen verblijven. Als ik in bloot bovenlijf door de straat stap als het warm is, moet ik mij ook niet laten welgevallen dat de dames (of homos) bij wie ik eventueel in de smaak val, mij komen betasten . Het is niet omdat je schaars gekleed gaat, of mooi aangekleed dat andere mensen het recht hebben om u aan te raken, en nog minder, om u te verkrachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |