![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
2/ Guderian of gelijk wie mag van mij onzin uitkramen zoveel hij wil, zolang dat geen persoonlijke aanvallen zijn valt dat onder "vrije meningsuiting". Da's juist het leuke van dit Forum. 8) 3/ Het Politiek Correcte cultuur-relatisme en de middelmatigheid van de leidende politieke kaste (inclusief pers) brengen m.i. veel meer maatschappelijke schade aan dan de de extreem-rechtse ideeen van Guderian en co. Dit is niet Duitsland 1935, maar Belgie in 2004.
![]() |
![]() |
#143 |
Vreemdeling
|
![]() de genetische variatie binnen populaties is even groot als de genetische variatie tussen die populaties. Rassen zijn dus onbestaande. Waarom wordt er op één kenmerk geselecteerd (huidskleur) en niet op bijvoorbeeld een ander (haarkleur, kleur van ogen,...) de genetische verschillen tussen die laatste zijn immers even groot!
Rasverschillen bestaan dus niet bij het menselijk "ras". |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Schepen
|
![]() [quote="Griffin"]
Citaat:
Citaat:
![]() Goed geraden mijn vriend, 6 op 10 koppels gaan uit elkaar, zie even in uw omgeving ![]() liever een vlaamsblokker, dan een horendrager ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Is daar al wetenschappelijk onderzoek naar gedaan of bent u gewoon uw vinger aan het nat aan het maken? Zoals ik al vermeldde zijn er volgens mij meer mogelijke oorzaken dan alleen de verleiding op het werk. En misschien moeten die koppels in de eerste plaats gewoon nog niet trouwen en pas als ze zeker weten dat het "tot de dood ons scheidt" is. Als ik trouwens merk hoe die gescheiden ouders moderne middelen zoals chatpagina's gebruiken om op elkaar te schelden, dan heb ik nog meer mijn bedenkingen bij het feit dat ze uit elkaar zouden gegaan zijn omwille van verleidingen op het werk... Vooral als dat hele dagen door gebeurt, op elk willekeurig uur.
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() de obsessie ![]() hoe is het met uw psy ![]() misschien komt er zo'n homogroepje in Brussel en kunnen ze u eens "pakken" die "dikke...." ![]() ![]() ge zult dan wel op uw moeder roepen ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Vreemdeling
|
![]() guderian, ik stel voor dat je met je ongetwijfeld kaalgeschoren lege kop ergens anders je haat en frustraties gaat spuien omwille van je zinloze lege leven. Gelukkig zijn er nog maar amper enkele zulke randmaatschappelijke idioten op deze aardkloot die die onzin ook geloven...
"hun ware aard vertonen"... wat een ongeloofelijke onzin! |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.charlesdarwinresearch.org/Dutch.pdf http://www.white-history.com/ http://www.nordish.com/ http://www.rlynn.co.uk/ http://racialreality.shorturl.com/ enz, enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik ben nog steeds student m'n beste, bezig aan een tweede opleiding. ![]() Grappig overigens dat een trotskist spreekt over een "triestig geval"... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voorwaar een schitterende argumentatie! Doe zo voort! ![]() U beschuldigt mij van "haat", maar hebt u uw eigen postings al eens gelezen? U zou in een prijskamp voor de grootste hoeveelheid haat-en scheldproza per cm² ongetwijfeld in de prijzen vallen. Overigens, als het toch maar "enkele randmaatschappelijke idioten" zijn, maar maak je jou dan druk om? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Vreemdeling
|
![]() Wat een sterke, academische en vooral neutrale bibliografie heb je daar neergeschreven mister g!
Pak eens een serieus werk vast, bijvoorbeeld iets van Anthony Giddens Als je studeert (ik vraag me wel af wat...), dan moet je toch soms een boek vastpakken? En indien je dat doet, hoe kan je dan nog zulke onzin uitbraken? Wat zijn jou redenen om van een "aard" te spreken bij verschillende bevolkingsgroepen? geloof jij bijvoorbeeld in een "blanke suprematie"? en definieer dan eens blank? |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
alle honden zijn poedels... rottweilers of damatiërs bestaan niet ![]() alle vissen zijn bakvissen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Vreemdeling
|
![]() Het dringt blijkbaar niet door... er is genetisch evenveel verschil tussen een blanke en een zwarte als tussen "ne rosse" en "ne blonde". Ook zonder uiterlijke kenmerken (kenmerken die je niet 'ziet') is er binnen een populatie evenveel genetische verschillen als tussen verschillende populaties. Alleen wordt er op huiskleur wel een onderscheid gemaakt en op kleur van ogen of andere kenmerken niet. En uiteraard wil dat niet zeggen dat alle mensen gelijk zijn...het zou maar erg zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (Belga) In 2002 zijn in België 1.886 mensen slachtoffer geworden van een verkrachting. Daarnaast werden ook 1.805 Belgen slachtoffer van aanranding van de eerbaarheid en 1.057 van exhibitionisme. Dat blijkt uit cijfers van de politie. Slechts in 42 procent van de gevallen werd de dader geïdentificeerd.
Ook de opvang van slachtoffers vertoont dikwijls nog heel wat gebreken. "De cijfers van het aantal zedenfeiten zijn eigenlijk niet zo hoog, maar dat komt omdat heel wat slachtoffers geen klacht indienen. Daar komt stilaan verandering in, want de statistieken geven een stijgende trend aan", zegt Danièle Zucker, doctor in de psychologie, gerechtelijk experte en al 15 jaar hoofd van de psychiatrische crisis-en spoedafdeling van het Brusselse Sint-Pietersziekenhuis. "Toch vertoont de behandeling van deze dossiers vaak nog grove gebreken. De opsporing van daders verloopt moeizaam en slachtoffers worden niet afdoende geholpen". Op 1 en 2 april een internationaal congres over verkrachting plaats in Brussel, waar de problemen zullen worden aangekaart. (LVR) (Belga) [size=7]OVERDREVEN CIJFERS ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laten we toch eens serieus blijven. Iemand die in een achterbuurt opgroeit IS genetisch gelijk aan de koning. En zo kunnen we doorgaan. Zie je dan zelf de onzin van het 'genetisch argument' niet in? |
|
![]() |
![]() |