![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo? Ik vind jou ook geen superforummer. Ben ik nu aan het schelden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Poco is geen scheldwoord maar een afkorting ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ps denk je nu echt dat dochters het afnemen van vrijheid en gelijkheid oke zullen vinden?? naief !!! Immers ik zal de waarheid blijven vertellen en de harde realiteit rond de islam ; zodat elke moslima zal kunnen opkomen voor haar rechten. Laatst gewijzigd door shaddy : 4 september 2008 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kwaad worden op iemand om wat die dan op een forum schrijft is tijdverlies denk ik zomaar. Met èèn uitzondering, als ik die in het echte leven tegenkom dan gaat die schreeuwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() Kinderen opvoeden op de islam manier - er dus een godsdienstwaanzinnige van maken, moest reeds lang verboden zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() Jammer genoeg kan ik dat niet zeggen want het is nogal een bleter en dan wordt ik hier geband.
Edit: of is het verbannen? Laatst gewijzigd door HAMC : 4 september 2008 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() Dat was het plan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het doet me denken aan een van mijn kleinkinderen in een klasje waar ook een klein zwart meisje aanwezig was. Eén van die kindjes wilde haar klasgenootjes overtuigen om niet met dat vuil zwart meisje te spelen (hoe worden kinderen tegenwoordig opgevoed ?).. Wel mijn zeer blanke kleindochter overtuigde de andere kindjes om toch met dat zwartje te spelen en onze superblanke discrimineerster werd zelf uitgesloten... Wel op dat kinderniveau zijn we nu aangeland..
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
Iemand uitsluiten is iemand uitsluiten toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#154 |
Minister
|
![]() ...
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Let wel, mocht zoiets echt gebeuren, dan vind ik het kinderachtig beledigingen te posten en dan vlug vlug verwijderen, maar ik begrijp wel dat de moderatie daar weinig aan kan doen (behalve misschien een sanctie voor spam?). Zoals reeds gezegd geloof ik niet dat de moderatie systematisch partijdig is, wel dat er soms blijkbaar willekeurig word gemodereerd. Ik geloof nauwelijks dat iemand hier zonder meer mag schelden en beledigen zonder daarvoor, bij rapportering, gesanctioneerd te worden. Je kunt als ervaren forummer inderdaad iemand moeiteloos de kast injagen, en toch netjes binnen het reglement blijven. De geviseerde kan dan de indruk krijgen dat hij/zij minder mag dan die andere. Oplossing 1: dit soort pesters negeren (al dan niet met de negeerfunctie). Geloof me, niemand neemt ze op de duur nog ernstig. Oplossing 2: ook binnen de lijntkes kleuren. Dat is voor jou, als niet-raciste, geen enkel probleem. Gewoon letten op de juiste formuleringen, de mening aanpakken en niet de poster. Schrijf dus niet: "Firestone, je bent een rat", of "Firestone, je bent een leugenaar", maar "Firestone, wat je daar schrijft is smerig" en "Firestone, dat is flagrant gelogen". (*) (*): voor alle duidelijkheid, dit zijn geen citaten van Boadicea, maar fictieve voorbeelden. ![]()
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Zet je even achteruit en bekijk het zoals een objektieve mod dat zou doen ... Overal beschuldigingen , hopen draadjes om door te lopen en overal ruzie ... Begin maar in die wirwar te zoeken en te doen ... ![]()
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enfin , 'k zal hier het voorbeeld geven se ...
Alle politiek linksgezinde forumsters krijgen ne knuf ... ![]() ![]()
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
Probleem is dat ik hier van een bepaald persoon verschillende posts heb moeten lezen waarin staat dat ik een leugenaar ben, een haatzaaier, kortom ... De bron van alle kwaad. Ik heb die posts destijds gerapporteert en er is niets mee gebeurd. Later is die persoon inderdaad gauw gauw posts gaan editeren, als die nog maar een vermoeden had, dat ik het gelezen had. Het kan zijn dat het misschien is omdat hij wel eens een berisping heeft gehad, maar wat ik gerapporteert had ik die gevallen, is gewoon blijven staan, zonder meer. Men heeft dus gewoon niets geknipt en het staat er nog. Persoonlijk heb ik geen zin om van mijn hart een moordkuil te maken en het allemaal te gaan opzoeken en hier te gaan citeren. Ik kan ook wel eens cru zijn, maar probeer zoveel mogelijk de argumenten aan te vallen. En ja, soms is dat misschien ook wel eens nadelig voor een persoon, maar dan koppel ik enkel feiten waar ik zeker van ben, aan diens woorden. |
|
![]() |
![]() |