Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 september 2008, 16:08   #141
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv Bekijk bericht
't is maar uit welk standpunt je het bekijkt:

Enkele feiten uit de geschiedenis zijn:

1. De eerder genoemde negerslavernij, waarbij zeker tien miljoen negers uitgeroeid zijn. Gedurende vier eeuwen dachten de blanken dat de neger geen mens, maar een dier is, en rechtvaardigden al hen barbaarse daden jegens de Afrikanen. (Noot: volgens sommige historici zijn er 125 miljoen negers uit Afrika uitgemoord en verhandeld als slaaf)

2. Bloedige uitroeiing van de hoogontwikkelde Indiaanse beschavingen in Zuid- en Noord-Amerika. De Inca’s en Azteken werden massaal afgeslacht en beroofd van vrijwel alle rijkdommen, waaronder vele tonnen bewerkt goud. Deze strijd werd op de laagste wijze gevoerd. De Indianen waren aanvankelijk niet vijandig en ontvingen de vermoeide Europeanen zeer gastvrij. Toen deze laatsten hersteld waren van hen vermoeidheid en genoten hadden van de zorg van de Indianen, begonnen zij direkt hun redders te overheersen, uit te roeien en te beroven. Dit toont aan hoe laag de strategie van de blanken vroeger al niet was.

3. Wrede massamoord op de Joden tijdens de Tweede Wereldoorlog. Zeker zes miljoen joden werden afgeslacht in goed georganiseerde concentratiekampen. Vele andere niet-Germaanse volkeren werden ook uitgemoord of onderdrukt. De nazi’s toonden overduidelijk aan hoe barbaars een blanke niet kan zijn, als hsij totalitaire macht krijgt.

4. Er zijn in Europa sedert de grote volksverhuizingen van de vele Germaanse stammen, vele bloedige oorlogen gevoerd, waarbij hele stammen werden uitgeroeid. In Europa hebben de blanken zeker tien eeuwen niets anders gedaan dan oorlog voeren met elkaar. Dit toont aan dat een blanke niet kan leven zonder geweld en bloedige oorlogen. De opkomst van het Christendom heeft helemaal niets veranderd aan dit streven, want de blanke christenen uit de middeleeuwen streefden ernaar om alle andere culturen en volkeren uit te roeien of met geweld te bekeren. Dit gebeurde op een echte barbaarse wijze. De inquisitie is daar een goed voorbeeld van. De kruistochten tegen de Arabieren zijn ook illustrerend. Het bloed dat tijdens deze oorlogen heeft gevloeid is misschien nog niet gestold.
ja de geschiedenis euh beste fi ik bedoel alvinvdv ahahahahahahah jaja we leven nu trouwens de nazi en de islam kunnen mooi hand in hand gaan beide weten wat onderdrukking en vermoorden van andersdenkende is
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2008, 16:09   #142
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
In de tijd van Alice Nahon was 'Moslimfobie' nog onbestaand!!!!
moslimfobie bestaat niet alleen de moslimhaat dat voel je iedere dag ahahahahahaah
Oud 8 september 2008, 16:13   #143
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Mocht u de moeite nemen postings te lezen zou u mijn standpunt hierover kennen en een reactie kunnen geven maar dit doet u niet; wanneer begint u er eens mee?
Dit is zoals ik reeds aanhaalde niet uw therapieruimte maar een forum; kunt u zich ook zo gedragen en deelnemen aan de discussie?
Deze persoon wordt de hand boven het hoofd gehouden. Bijzonder bevriend met mijnheerke edit die ook de hand boven het hoofd wordt gehouden. Ik gebruik zijn posts om mensen te overtuigen hoe onmenselijk de pocos wel zijn. Hoe onze maatschappij onder druk wordt gezet door de pocos en hun leden, moderators inclusief. Voor de rest is deze persoon oninteressant en haalt elke poster door elkaar. Ondertussen is hij persoonlijk en lapt het forumreglement aan zijn laars hij vertelt leugens over andere leden.

Tja ... gebruik het voor het hogere doel en negeer hem verder.

Laatst gewijzigd door shaddy : 8 september 2008 om 16:14.
Oud 8 september 2008, 17:07   #144
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Omdat de zogenaamde 'extremisten' op de zogenaamde gematigden steunen.
Beschouw je de zogenaamde gematigden nu als Moslim of niet?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2008, 17:13   #145
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Beschouw je de zogenaamde gematigden nu als Moslim of niet?
Het zijn moslims in naam. Je zal als puntje bij paatje komt en de zogenaamde extremisten de sharia wensen in te voeren er niet moeten op rekenen, tenzij je jezelf door hen laat bekeren natuurlijk met hun leugenachtige suikerversie van islam.

"De zogenaamde hervormers of gematigde moslims doen gewoon alsof een groot deel van de Koran niet bestaat. Ofwel proberen ze de waarheid te verdraaien omdat die het daglicht niet verdraagt.

De extremisten (Wahabi of Salafisten) of de zogenaamde “geradicaliseerde jongeren” gaan gewoon voor het hele verhaal. Indien men in het Westen de Islam toelaat en als godsdienst erkent, dan kan je deze mensen moeilijk verwijten dat zij van dit recht gebruik maken om dan ook de koran en de hadith effectief te gaan volgen.
"

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...asc&highlight=

Laatst gewijzigd door smiley : 8 september 2008 om 17:14.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2008, 17:52   #146
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Het zijn moslims in naam. Je zal als puntje bij paatje komt en de zogenaamde extremisten de sharia wensen in te voeren er niet moeten op rekenen, tenzij je jezelf door hen laat bekeren natuurlijk met hun leugenachtige suikerversie van islam.
Dat vroeg ik niet.
Ik vraag of je de gematigde Moslims beschouwt als Moslim?
Is, in jou visie, een gematigde Moslim een Moslim?
Oud 8 september 2008, 18:58   #147
smiley

Standaard

Citaat:
Dat vroeg ik niet.
Ik vraag of je de gematigde Moslims beschouwt als Moslim?
Is, in jou visie, een gematigde Moslim een Moslim?
Kun je niet lezen ? Dat zijn moslims in naam. Dat zijn moslims die hun eigen bronteksten niet goed kennen, de koran niet helemaal volgen die zelf belogen zijn en nu hun leugens aan jou verder vertellen. 'Weldenkend linksen' zoals een Linda Bogaert van de cie in Gent verspreiden diezelfde leugens maar dan om politiek correcte redenen. Moslims doen het om zieltjes te winnen en weldenkend linksen doen het om zogenaamd 'extreem rechts' te bestrijden iedereen die waarschuwd voor islam (zoals een urbain Vermeulen destijds) onmiddellijk in de 'racistische' of 'extreem rechtse' hoek duwend, er aldus mee voor zorgend dat 'domme blondjes' in de islam verzeild geraken. 'Weldenkend linksen' helpen aldus het probleem islam te vergroten in plaats van te verkleinen, zij werken hand in hand mee met de islampromotors. Om de zogenaamde 'vooroordelen' die mensen over de islam zouden hebben weg te werken. Erdogan, Saoedi Arabie, Iran enz. kijken alvast over de schouders van diezelfde 'progressieven' in Europa mee of zij de zogernaamde 'islamofobie (de laatste tegenstand tegen de verdere islamisering van onze samenleving) wel goed bestrijden.

De mate waarin de islam zijn vijandschap jegens ongelovigen en zijn aanspraken op de politieke macht ernstig neemt, is ruwweg evenredig met de betrekkelijke sterkte van de moslimgemeenschap in een gegeven regio. Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is. Er bestaat geen enkele land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid der burgers ongeacht hun religie heerst.
Bij ons heeft de islam zulke macht nog niet, maar hij beschikt wel over een huurlingenvoorhoede die alvast de repressie tegen islamkritiek organizeert
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html

Laatst gewijzigd door smiley : 8 september 2008 om 19:00.
Oud 8 september 2008, 19:20   #148
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Kun je niet lezen ? Dat zijn moslims in naam. Dat zijn moslims die hun eigen bronteksten niet goed kennen, de koran niet helemaal volgen die zelf belogen zijn en nu hun leugens aan jou verder vertellen.
Ach, het zijn dus Moslims.
Jij weet helemaal niet wie er wat vertelt tegen mij. Je kan dus niet weten wie er wanneer, waarover liegt tegen mij.
Oud 8 september 2008, 19:29   #149
smiley

Standaard

Citaat:
Ach, het zijn dus Moslims.
Jij weet helemaal niet wie er wat vertelt tegen mij. Je kan dus niet weten wie er wanneer, waarover liegt tegen mij.
De meesten raken in islam verzeild via moslimvriendjes of partners. Niet doordat zij de nare waarheid over de islam en 'profeet' te horen krijgen maar de suikerzoete versie. Het is de religieuze plicht van een moslim de islam te verspreiden.

Wat mij intrigeert is waarom er zoveel bekeerlingen waren na de aanslagen van 11 september 2001
Wat zijn dit voor mensen die zich tot Islam bekeren na dat er duizenden mensen de dood in gejaagd werden door Islam. Zijn dat sadistische criminelen / je zou toch denken dat een normaal mens zich van Islam afkeert na zo’n gruwelijke daad?

Antwoord ex-moslim:

Het is eenvoudig.

De Islam komt negatief in het nieuws. De Islam komt trouwens enkel negatief in het nieuws. Een lieve moslim of moslima wordt om uitleg gevraagd. Hij of zij zegt dat het allemaal niet waar is. De moslim of moslima is heel lief en de Islam kan dus niet zo erg zijn. De suikerversie wordt uitgelegd volgens het Linda Bogaert stramien. Elke moslim of moslima heeft dezelfde standaard uitleg klaar.

Polygamie: de vrouw moet toestemming geven
Geweld in de koran: context van die tijd; Mohammad had veel vijanden
hand afhakken voor stelen: wordt niet meer toegepast
stenigen voor overspel: wordt niet meer toegepast, staat trouwens ook in de bijbel en christenen passen het ook niet meer toe
uithuwelijken jonge meisjes: de Islam verwerpt dit, dit is cultureel
vrouwen slaan: cultureel, mag niet van de koran, Mohammad heeft dit verboden
maar vrouwen slaan staat in de koran: foute vertaling, slaan in de koran betekent verlaten
jihad: spirituele strijd of zelfverdediging in extreme gevallen

enz

En de persoon met een bepaalde spirituele of andere honger stapt in het verhaaltje mee en bekeert zich. Heel gemakkelijk, je moet niets weten (dit is eigenlijk zelfs wenselijk), gewoon de shahada opzeggen.

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...asc&highlight=

Laatst gewijzigd door smiley : 8 september 2008 om 19:33.
Oud 8 september 2008, 19:39   #150
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
De meesten raken in islam verzeild via moslimvriendjes of partners. Niet doordat zij de nare waarheid over de islam en 'profeet' te horen krijgen maar de suikerzoete versie. Het is de religieuze plicht van een moslim de islam te verspreiden.
Vrees niets, niemand zal mij ooit bekeren tot om het even welke godsdienst.
De Moslims die ik ken hebben dit nog nooit geprobeerd. Straffer nog, ze respecteren dat ik atheïst ben.

Van alle gemengde koppels die ik ken, is er geen enkele partner die zich bekeerde tot de Islam.

Het is de religieuze plicht, van bijna elke gelovige om zijn/haar godsdienst te verspreiden. Ik heb alleen last van de Jehovah getuigen, die meermaals per jaar voor de deur staan.
Oud 8 september 2008, 19:42   #151
smiley

Standaard

Citaat:
De Moslims die ik ken hebben dit nog nooit geprobeerd. Straffer nog, ze respecteren dat ik atheïst ben.
Moest de islam niet zulk een gevaarlijke sekte zijn zou het mij evenmin een barst kunnen schelen waar iemand nu geloof aan hecht of niet.

Citaat:
Van alle gemengde koppels die ik ken, is er geen enkele partner die zich bekeerde tot de Islam.
Hun kinderen zullen wel als moslim worden opgevoed. Voor de islam heeft het immers geen belang of de vrouw zich bekeert of niet. De kinderen van die kafirvrouw zijn alvast moslim. Snappie. De kafirvrouw helpt alvast de ummah groeien of die zich nu bekeert of niet.

Citaat:
Het is de religieuze plicht, van bijna elke gelovige om zijn/haar godsdienst te verspreiden. Ik heb alleen last van de Jehovah getuigen, die meermaals per jaar voor de deur staan.
Neen aan de deur komen bellen zullen ze niet doen maar als je vragen hebt over islam moet je je vrienden alvast niet om uitleg vragen zij zullen u graag helpen.

Laatst gewijzigd door smiley : 8 september 2008 om 19:50.
Oud 8 september 2008, 20:04   #152
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
1 Moest de islam niet zulk een gevaarlijke sekte zijn zou het mij evenmin een barst kunnen schelen waar iemand nu geloof aan hecht of niet.

2 Hun kinderen zullen wel als moslim worden opgevoed. Voor de islam heeft het immers geen belang of de vrouw zich bekeert of niet. De kinderen van die kafirvrouw zijn alvast moslim. Snappie. De kafirvrouw helpt alvast de ummah groeien of die zich nu bekeert of niet.

3 Neen aan de deur komen bellen zullen ze niet doen maar als je vragen hebt over islam moet je je vrienden alvast niet om uitleg vragen zij zullen u graag helpen.
1 Ben je zeker dat je beeld klopt met de werkelijkheid? Kom niet terug af met je teksten uit faithfreedom. Er bestaan andere Moslims. De overgrote meerderheid zelfs.
2 Nee, hun kinderen worden helemaal niet als Moslim opgevoed.
3 Je kent hen duidelijk niet.
(Heb je misschien een tip wat ik aanvang met die Jehovah's?)
Oud 8 september 2008, 20:09   #153
smiley

Standaard

Citaat:
1 Ben je zeker dat je beeld klopt met de werkelijkheid? Kom niet terug af met je teksten uit faithfreedom. Er bestaan andere Moslims. De overgrote meerderheid zelfs. 2 Nee, hun kinderen worden helemaal niet als Moslim opgevoed.
Oh ja ? De overgrote meerderheid ???? Vraag hen dan maar eens waarom dat die zichzelf nog moslim noemen. De werkelijkheid is dat de overgrote meerderheid van de niet-moslimvrouwen die met moslims huwen dat de kinderen daarvan als moslim worden opgevoed. Ook hier in Belgie. Zelfs de zeer goed geintegreerde man van sylvie van sylvester was van plan de kinderen als moslim op te voeden. Antwoord van sylvie. "dat hoort nu eenmaal zo bij moslims' Zij is nu gescheiden nog voor dat het kind geboren was.

Citaat:
(Heb je misschien een tip wat ik aanvang met die Jehovah's?)
Zeg hen vriendelijk dat u geen interesse hebt en sluit de deur. Dat zijn vriendelijke mensen die geen vlieg kwaad doen en een geloof aanhangen dat ook niet staatsgevaarlijk is of ooit zal zijn.

Laatst gewijzigd door smiley : 8 september 2008 om 20:20.
Oud 8 september 2008, 20:17   #154
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh ja ? De overgrote meerderheid ???? Vraag hen dan maar eens waarom dat die zichzelf nog moslim noemen. De werkelijkheid is dat de overgrote meerderheid van de niet-moslimvrouwen die met moslims huwen dat de kinderen darvan als moslim worden opgevoed. Ook hier in Belgie.

Oh jawel ik ken het wel.
Je moet mijn woorden niet verdraaien. Ik beweerde dat
1 het beeld dat faithfreedom ophangt niet geldt voor de overgrote meerderheid van de Moslims.
2 de kinderen van de gemengde koppels die ik ken helemaal niet opgevoed worden als Moslim
3 je mijn Moslim-vrienden, -kennissen duidelijk niet kent.
Oud 8 september 2008, 20:25   #155
smiley

Standaard

Citaat:
Je moet mijn woorden niet verdraaien. Ik beweerde dat
1 het beeld dat faithfreedom ophangt niet geldt voor de overgrote meerderheid van de Moslims.
Faithfreedom is opgericht door ex-moslims waar zowel Belgische/Nederlandse (autochtonen) ex-moslims hun getuigenissen afleggen als in de islam geboren ex-moslims uit de marokkaanse Turkse Algerijnse iraanse enz gemeenschappen zelf. Er bestaat niemand die het beter weet dan ex-moslims zelf.

Citaat:
2 de kinderen van de gemengde koppels die ik ken helemaal niet opgevoed worden als Moslim
Dan hebt u geluk die personen te kennen maar daaruit kunt u niet concluderen dat in de overgrote meerderheid van de gemengde koppels hun kinderen niet als moslims worden opgevoed.

Citaat:
3 je mijn Moslim-vrienden, -kennissen duidelijk niet kent.
Natuurlijk niet Maar ik ken wel de islam en hoe het er aan toe gaat in het overgrote deel van de moslimbevolking en dit wereldwijd.

Laatst gewijzigd door smiley : 8 september 2008 om 20:36.
Oud 8 september 2008, 20:28   #156
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
ja de geschiedenis euh beste fi ik bedoel alvinvdv ahahahahahahah jaja we leven nu trouwens de nazi en de islam kunnen mooi hand in hand gaan beide weten wat onderdrukking en vermoorden van andersdenkende is
?????

Ik hou juist een spiegel voor..... ik zeg niet dat we slechter zijn....
alvinvdv is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2008, 20:29   #157
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:
Faithfreedom is opgericht door ex-moslims waar zowel Belgische/Nederlandse (autochtonen) ex-moslims hun getuigenissen afleggen als in de islam geboren moslims uit de marokkaanse Turkse Algerijnse iraanse enz gemeenschappen zelf. Er bestaat niemand die het beter weet dan ex-moslims zelf.

Dan hebt u geluk die personen te kennen maar daaruit kunt u niet concluderen dat in de overgrote meerderheid van de gemengde koppels hun kinderen niet als moslims worden opgevoed.

Natuurlijk niet Maar ik ken wel de islam en hoe het er aan toe gaat in het overgrote deel van de moslimbevolking en dit wereldwijd.
Waarom kent men U niet???
Oud 8 september 2008, 20:33   #158
smiley

Standaard

Citaat:
Waarom kent men U niet???
De islam is geen mens van vlees en bloed en kan mij dus ook niet kennen.
Oud 8 september 2008, 20:38   #159
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht

2x
Oud 8 september 2008, 20:40   #160
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:

Laatst gewijzigd door alvinvdv : 8 september 2008 om 20:41.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be