Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 april 2004, 16:01   #141
Beer
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Turkje en wat denkt u van spanje is dat niet dichter
Oud 1 april 2004, 16:08   #142
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Ik kan er nog steeds niet bij waarom onze beleidsmakers zoveel zelfhaat ten toon spreiden.

Het is blijkbaar heel normaal om mensen, die onze Westerse maatschappij bekijken als de natuurlijke erfvijand van hun religie, te helpen om hun doelstellingen te bereiken.
Deze doelstellingen houden onder andere in om elk gebied waar zij naartoe trekken om te bouwen tot Islamgebied, waar uiteraard geen andere wet of religie mag gedijen buiten de Islam.

Blijkbaar wordt dit om één of andere duistere reden niet gezien als een bedreiging maar zelfs aangemoedigd als zou het een culturele verrijking inhouden.

De burgers van dit land echter zien maar al te goed waar dit zelfdestructief beleid toe leidt.
Op 13 juni 2004 zullen dan ook die partijen beloond worden die resoluut ingaan tegen de Islamisering.

Fervent Nationaal keert zich resoluut tegen elke vorm van Islamisering van onze maatschappij in het algemeen en van België in het bijzonder.

België Veilig en Leefbaar voor Alles!
Ik heb niet het gevoel dat Antwerpen geislamiseerd wordt, ik woon nochthans in't centrum van de stad. Kan jij mij eens aanduiden waar dat fundamentalisme zich precies afspeelt? (straat, wijk?)
Oud 1 april 2004, 16:14   #143
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Ik kan er nog steeds niet bij waarom onze beleidsmakers zoveel zelfhaat ten toon spreiden.

Het is blijkbaar heel normaal om mensen, die onze Westerse maatschappij bekijken als de natuurlijke erfvijand van hun religie, te helpen om hun doelstellingen te bereiken.
Deze doelstellingen houden onder andere in om elk gebied waar zij naartoe trekken om te bouwen tot Islamgebied, waar uiteraard geen andere wet of religie mag gedijen buiten de Islam.

Blijkbaar wordt dit om één of andere duistere reden niet gezien als een bedreiging maar zelfs aangemoedigd als zou het een culturele verrijking inhouden.

De burgers van dit land echter zien maar al te goed waar dit zelfdestructief beleid toe leidt.
Op 13 juni 2004 zullen dan ook die partijen beloond worden die resoluut ingaan tegen de Islamisering.

Fervent Nationaal keert zich resoluut tegen elke vorm van Islamisering van onze maatschappij in het algemeen en van België in het bijzonder.

België Veilig en Leefbaar voor Alles!
Ik heb niet het gevoel dat Antwerpen geislamiseerd wordt, ik woon nochthans in't centrum van de stad. Kan jij mij eens aanduiden waar dat fundamentalisme zich precies afspeelt? (straat, wijk?)
Kom eens buiten hé, Piano!
Ga eens wandelen in de Stuyvenbergwijk of in Borgerhout of in Deurne Noord of op het Kiel etc...

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2004, 16:17   #144
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ga eens wandelen in de Stuyvenbergwijk of in Borgerhout of in Deurne Noord of op het Kiel etc...
Ja die wijken ken ik door en door. Wat moet ik dan zien? Vrouwen met hoofddoeken? Ik woon in't jodenkwartier, daar hebben die vrouwen ook allemaal hoofddoeken (of pruiken) op en de mannen allemaal hoeden (of keppels). Ik ben dat gewoon, ik zie dat niet meer.
Oud 1 april 2004, 16:19   #145
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

gisteren toevallig netwerk niet gezien? Waar die tot de islam bekeerde Belg zijn stellingen verkondigde. Die man is de grondlegger van de PCP, de eerste moslimpartij die iets voorstelt.

Ik vind dat toch maar niks.
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2004, 16:23   #146
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ja die wijken ken ik door en door. Wat moet ik dan zien? Vrouwen met hoofddoeken? Ik woon in't jodenkwartier, daar hebben die vrouwen ook allemaal hoofddoeken (of pruiken) op en de mannen allemaal hoeden (of keppels). Ik ben dat gewoon, ik zie dat niet meer.
U wordt dan ook niet dagelijks lastig gevallen door de Joodse mensen, hé!
Dat is wel enigszins anders in wijken met een hoge moslim-concentratie!
Maar dat zal wel weer een kwestie van perceptie zijn zeker?

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2004, 16:34   #147
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:

Of in Molenbeek, Anderlecht en Schaarbeek... en bereid je maar voor op een klein roofovervalleke of in mekaar geramd te worden als je daar in kostuum rondloopt...
Oud 1 april 2004, 19:47   #148
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
Of in Molenbeek, Anderlecht en Schaarbeek... en bereid je maar voor op een klein roofovervalleke of in mekaar geramd te worden als je daar in kostuum rondloopt...
Vreemd. Ik was deze weekend toevallig in hartje Schaarbeek met een auto van over de 25.000 euro en... rara zelfs na 6u ter plekke hebben gestaan, was er zelfs geen krasje op te bespeuren.

Over mijn ervaringen in Leuven echter, kan ik u wel andere zaken vertellen.

('k weet het, een persoonlijke ervaring is geen bewijs, maar een simpele verwijzing naar een paar "beruchte" wijken is dat ook niet)
Oud 1 april 2004, 19:57   #149
Beer
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

MIJN wagen van 35000 uero was beschadicht door kleine turkken waarvoor ik een klacht heb ingedient in gent
Oud 1 april 2004, 20:38   #150
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
Vreemd. Ik was deze weekend toevallig in hartje Schaarbeek met een auto van over de 25.000 euro en... rara zelfs na 6u ter plekke hebben gestaan, was er zelfs geen krasje op te bespeuren.

Over mijn ervaringen in Leuven echter, kan ik u wel andere zaken vertellen.

('k weet het, een persoonlijke ervaring is geen bewijs, maar een simpele verwijzing naar een paar "beruchte" wijken is dat ook niet)
Als er na zes uur nog steeds geen krasje op uw wagen is bewijst dat inderdaad dat het maar om een onveiligheidsgevoel gaat.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2004, 21:07   #151
Vlaanderen Boven

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel
Islam is een kameelreligie en hoort thuis in de woestijn.
... zei de Grote Gediplomeerde Wijze, en hij probeerde nog wat smurfen uit te roeien
Stop de immigratie van illegale smurfen die van België een smurfenstaat willen maken waar Grote Smurf het voor het zeggen heeft!!
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be