![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 1 oktober 2008 om 09:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister-President
|
![]() Beweer ik dat dan? Ik wilde de discussie even opnieuw in zijn oorspronkelijke context plaatsen.
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Parlementslid
|
![]() Of KBC nu Belgicistisch of Vlaamsgezind is, maakt niet uit. Zolang ze uw geld maar goed beheren.
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Dit was het bericht dat op 18 september in de pers verscheen:
Fikse rel tussen KBC en Fortis 07u36 - Het zit er bovenarms op tussen Fortis en KBC. Fortis verdenkt KBC van een indirecte rol in onheilspellende e-mails. En KBC helpt spaarders van bank te wisselen. Dat schrijven de kranten De Standaard en Het Nieuwsblad donderdag."Spreken van een oorlog tussen KBC en Fortis is overdreven, maar er is niet veel nodig om de situatie te laten ontsporen", klinkt het. Dinsdag al meende de top van Fortis dat KBC een indirecte rol heeft gespeeld in de spammails die vanuit de finance-boetiek Axitis zijn verspreid en waarin werd gesproken over een nieuwe nakende kapitaalverhoging bij Fortis tegen 4 euro. Fortis tilt zwaar aan de zaak omdat ook al op 15 juli het aandeel gedestabiliseerd werd nadat er vergelijkbare spamberichten gecirculeerd hadden. Onder meer de financiële toezichthouder CBFA (Commissie voor het Bank-, Financie- en Assurantiewezen) heeft zich daarom op de zaak gestort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar blijf je erbij dat dit enkel te maken heeft met de Vlaamsgezindheid van KBC?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er spookt een naam door mijn hoofd.... Lippens....Lippens.....Lippens... Is die man op één of andere manier met BUB gelinkt?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 1 oktober 2008 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Fortis doet het niet slecht zie ik. Dexia boekt ook een mooie vooruitgang. Maar twee zwaluwen maken de lente niet natuurlijk. En KBC is nu eindelijk ook uit het rood.
Laatst gewijzigd door system : 1 oktober 2008 om 13:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, doe dan eens de moeite om op 11 juli langs het kantoor aan de Kaai te rijden (richting Mexico natie, op de hoek van de straat waar vroeger de Zillion was). Ook in Hoboken, Wilrijk en Wommelgem hangt de zwart geklauwde leeuw buiten bij Dexia.
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ze weinig keuze hebben. Ik zie Leterme al verantwoorden waarom hij het voor de ene bank wél doet en voor de andere niet.
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat jij denkt wat dat al dan niet over mij moet zeggen, zal mij worst wezen.
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ene heeft uiteindelijk weinig te maken met het andere, ik hoop dat je dat inziet.
![]() |
![]() |
#159 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wie gelooft de woorden van een Lippens of gelijk welke andere CEO die Fortis naar de verdoemenis helpt en de aandeelhouders oplicht.
Laatst gewijzigd door garfield : 1 oktober 2008 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |