Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Welke crisis verontrust u het meest?
economische crisis 26 63,41%
politieke crisis 8 19,51%
energiecrisis 9 21,95%
voedselcrisis 7 17,07%
ecologische crisis 7 17,07%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 41. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 21 oktober 2008, 09:45   #141
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

lomeanor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Als Vlaanderen die economische crisis niet zou kunnen oplossen, dan zou België dat evenmin. De toegevoegde waarde aan Vlaanderen van Wallonië , of van België zo u wil , is zelfs nog niet nul, maar negatief.
Inderdaad. En dezelfde redenering kan gemaakt worden voor Wallonië: het belgische regime onderhoudt de machthebbers in Wallonië, de machthebbers die er alle belang bij hebben om in een belgische context Wallonië arm te houden.
Ook door dat regime kan Wallonië niet de maatregelen nemen die nodig zijn voor het ondersteunen van de eigen economie en de eigen tewerkstelling.
lomeanor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 11:46   #142
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Met gasten als De Wever en Co is er idd niets te bereiken.
Toch niet als je een Franstalige imperialist bent. Gelukkig hadden we Dewever nog om de verdere uitverkoop van Vlaanderen uit te stellen en te bemoeilijken.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 11:47   #143
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je mag hier niet persoonlijk worden.

Hoe ironisch toch dat ik je daar slechts antwoordde met een parafrasering van wat je zelf had gezegd...
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Oud 21 oktober 2008, 11:48   #144
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Amai; iemand heeft het niet begrepen.
Wel chapeau dat jij dat van jezelf kan toegeven.
Oud 21 oktober 2008, 17:47   #145
schaker
Provinciaal Gedeputeerde

schaker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, waarom verhuizen al die malcontente vlamingen niet ?
Waarom zijn de malcontente Kongolesen toendertijd niet verhuisd, in plaats van onafhankelijkheid van Belgie te eisen? Er waren namelijk nog veel landen in Afrika waar de Kongolese seperatisten terecht konden.
schaker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 16:14   #146
I amsterdam
Minister-President

I amsterdam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Dat is inderdaad de makkelijkste oplossing. Alleen laat ik door die beslissing mijn volk in de steek, laat ik door die beslissing mijn volk ten prooi vallen aan opportunisten en collaborateurs.
Zolang er enige strijdvaardigheid in mij over is, zal ik blijven ijveren voor de onafhankelijkheid van mijn volk en van mijn natie.
Als de Belgicisten naar het Zuiden verhuizen heeft ieder zijn droom waargemaakt en dan hoeft niemand het land te verlaten.
I amsterdam is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be