![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wie zou jouw stem krijgen? | |||
Obama |
![]() ![]() ![]() |
68 | 69,39% |
McCain |
![]() ![]() ![]() |
30 | 30,61% |
Aantal stemmers: 98. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Maar dan wel een bijzonder idiote mening. Een idiotie van zulke proporties dat die weinig of zelfs helemaal geen vertrouwen wekt in iemand die één van de belangrijkste posities ter wereld wil bekleden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Je ontwaart daar niets zots aan? Iemand die beweert dat haar sekte homofilie kan genezen, mist meer dan één hoek, als je't mij vraagt. Dat er sekten zijn die hun leden zodanig weten te brainwashen dat ze hun homofiele gevoelens onderdrukken, wil ik nog aannemen, maar een vice-presidentskandidate die er dergelijke achterlijke standpunten op nahoudt, lijkt me niet alleen volkomen ongeschikt, ze boezemt me zelfs angst in. Zo iemand hoort niet op een belangrijke politieke positie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Europees Commissaris
|
![]() Volledig akkoord met Patsy
Het kan toch niet dat men een presidente heeft die elementaire wetenschap gewoon negeert (evolutieleer, global warming, homofilie) |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij lijkt er niets idioots aan. Ook die invalshoek is slechts een persoonlijke appreciatie van u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(groot verschil) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al vele malen heb ik mijn standpunt uit te doeken gedaan. Natuurlijk respecteer ik de wezenlijke grondslag van onze rechtstaat, nl. de scheiding van Kerk en Staat, en de daaruit voortvloeiende gevolgen. Wel vind ik het geen enkel probleem dat politici of partijen hun religieuze of filosofische opvattingen meenemen in een politiek debat. Ook dit is immers een element in de wereldbeschouwing die zich vertaalt in concrete wetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sorry ik heb het godsdienst forum nooit echt gevolgd waardoor ik niet wist wat u juist bedoelde, mijn excuses Met politici die vanuit godsdienstig perspectief aan politiek heb ik op zich geen probleem, ik zal er uit principe nooit op stemmen (ze hebben de neiging wetenschap te ontkennen/negeren en dat is zéér gevaarlijk) Laatst gewijzigd door toccata : 26 oktober 2008 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Gelukkig deel jij de opinie van een minderheid en ik die van een meerderheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Minister
|
![]() Obama. Geen twijfel mogelijk. Zijn programma staat op alle vlakken dichter bij mijneigen politieke meningen dan die van McCain. McCain-Palin is een antithese van alles waar ik voor sta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle wetenschappeljke waarnemingen en alles wat we weten over de oorsprong van het heelal, de aarde, en het leven, geven mij gelijk.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat ik ze kan behoeden om bij u terecht te komen! Opus Dei heeft afgedaan tegenwoordig zenne!
![]() |
![]() |
#159 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(zolang hij maar correct les geeft) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"Ze heeft gelijk, de dinosaurussen liepen hier 6000 jaar geleden inderdaad samen met de mens rond" Helaas is creationisme onlosmakelijk verbonden met religie, anders klopt hun verhaaltje niet meer ![]()
![]() |