![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kind gaat wellicht terug naar de biologische ouders, voorlopig heeft een pleeggezin de zorg op zich genomen.
Het is te hopen dat dit kind nooit zal weten wat zich om haar heeft afgespeeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit arme kind heeft wel een heel slechte start gekregen in het leven. Ik wens van harte dat zijn toekomst op één of andere manier beter wordt en dat hij mag omringd worden door mensen die oprecht van hem houden en hem als volwaardig mens zien, niet zomaar als een voorwerp. Ik wens ook dat geen enkel ander kind nog ooit zoiets moet meemaken.
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
dat je in het begin een totaal verkeerd en ondoordacht standpunt hebt ingenomen. Je was nochtans duidelijk: een kind verkopen kon voor jou. En dat bevestig je nu nogmaals: bij een wettelijke geregelde adoptie is er immers nooit sprake van een vergoeding aan de natuurlijke ouders in ruil voor hun kind. Want dan is het immers mensenhandel en daar is iedere beschaafde mens tegen. Behalve jij, blijkbaar.
![]() |
![]() |
#146 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correctie: ik heb geen fundamentele (i.e. rechtsfilosofische) problemen met de overdracht van het voogdijschap (of voogdschap of wat is het nu?) tegen betaling. Dat heb ik vanaf het begin gezegd, dat klopt. Dat heb ik in't verleden op politics ook al verdedigt en zal ik blijven doen.
Citaat:
Citaat:
Ik wil je er overigens op wijzen dat er in dit topic alleen al verschillende mensen zijn geweest die dit ook niet fundamenteel erg vonden. Patsy, bijvoorbeeld. Als iemand overigens, tegen betaling, een immigrant in een bepaald land probeert te krijgen, buiten de wet om, heb ik daar ook geen problemen mee. Ik vind immigratierestricties inherent slecht en ik heb dan ook geen enkele zin om mensen die die restricties omzeilen moreel af te keuren. Open die grenzen - hoe sneller hoe liever.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 30 november 2008 om 02:28. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hiermee komt de zaak in een ander daglicht te staan. Ik gun nu de baby aan de wensouders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Parlementslid
|
![]() Zoals ik al schreef: allemaal de doos in, en de sleutel weggooien. Crapuul van het laagste allooi is dit.
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²