![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarom zou de kiezer moeten betalen voor de persoonlijke afrekeningetjes van Crembo? Dat kan hijzelf best. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Parlementslid
|
![]() Wanneer gaan De Crem en Daerden eens samen op officiele reis?
Dat wordt lachen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() onschuldig... tot tegendeel bewezen!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
|
![]() Wat er ook van is: het zal alleszinds niet in orde zijn.
Dat Crembo tot zulke debiele zaken in staat is kan ik héél goed geloven. Ik twijfel trouwens heel sterk aan de intellectuele capaciteiten van decrem. Nu, de bardienster had eigenlijk discreter moeten zijn, dus zij is ook fout. Maar het ene heeft niets te maken met het andere.
![]() |
#146 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() Uiteraard onschuldig tot het tegendeel bewezen is....echter, het staat ons vrij te speculeren.
![]() |
#148 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diegene die zogenaamd belasterd wordt gebruikt meestal die wetgeving om zijn vel te redden. Die wetgeving zou een dubbel luik moeten bevatten: dat de uitspraak van de laster inhoudt dat het finale bewijs van de bewering of tegenbewijs van de bewering wordt afgedrukt in de media. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
Dus ik zeg: "Het zou me niks verwonderen dat het één en ander van die geruchten waar zijn, ik zie decrem daartoe in staat. Maar ik zeg niet dat het zo is." En dat vind ik niet laag, het is mn mening over iemand die ik geringschat.
![]() |
![]() |
#151 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
Misschien overdrijft ze, misschien niet. Misschien heeft ze wel een gedeelte uit de duim gezogen. Misschien was die woordvoerder wat 'brallerig' bezig en wilde hij indruk maken op het barmeisje door af te geven op zijn baas. Wie zal het zeggen? Feit is, dat áls het waar is het politiek relevant is. Het zou dus uitgezocht moeten worden door een journalist. Er zouden zeker kamervragen over gesteld moeten worden. Maar wat gebeurt er? Het meisje wordt - naar eigen zeggen - ontslagen na een vaag telefoontje. Dat de minister verantwoording moet afleggen is op zijn plaats. Niet omdat hij genoemde feiten gepleegd zou hebben maar gewoon, omdat hij minister is en verantwoording moet afleggen over zijn doen of laten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() correctie Nederlandse blogster
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() Kritische geest, freedom of speech, berichten op haar blog ... sommigen hebben hier toch een heel andere visie op het werk van een barvrouw/man dan ik heb, hoor. In alle gelegenheden waar ik heb gewerkt als barman/ober (tijdens mijn studentenjaren) diende ik drie dingen te doen: de mensen hun eten of drinken brengen, vriendelijk en beleefd zijn en verder vooral onzichtbaar/discreet zijn. Ik heb best in dure restaurants gewerkt: moeilijk klant, lachen en zwijgen; grapjas, lachen en zwijgen; zatte klant, bedekken met de mantel der liefde en naar buiten helpen ... Uiteindelijk kon ik dat echt niet meer en ik de nu een job waarin ik mijn kritische geest naar hartelust kan gebruiken.
Ze moet haar kritische (?) geest dan maar wat verder ontwikkelen en gaan werken als journaliste. Het zou anders mooi worden: ik ga werken aan de receptie van een hotel en als er iemand bekend binnenkomt met een minnares, neem ik stiekem een foto en plaats die op www.ontrouwontdekt-watbenikinteressant.com. Trouwens, het bericht staat toch nog op haar blog, he. Geen probleem dus met de freedom of speech. Aangezien dat recht haar baas geld heeft gekost (andere Belgische delegaties zullen zich haasten om daar hun geld nog te spenderen), wordt zij vervangen door iemand die de job wel begrijpt. Hopelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() Zeker wel. Misdragingen van een minister, al dan niet vermeend, en het maken van onnodige reizen op de kosten van de belastingbetaler zijn zeer zeker politiek relevant.
Inderdaad. Maar hij was daar niet als privépersoon. Ik ben er trouwens voorstander van privélevens uit de openbaarheid te houden maar dan moet hij het zelf ook doen. Volgens jouzelf is een café een openbare plaats. Hij mag nog blij zijn dat niemand hem heeft opgenomen op zijn of haar mobieltje. O, en voor de goede orde: Als cafébaas had ik deze mevrouw in ieder geval ook op haar donder gegeven. Ontslaan na een telefoontje vind ik wel heel slaafs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
|
![]() Tot op zekere hoogte, ... misschien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zo? Was hij in dat café op staatsbezoek? Waaruit blijkt dat?
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Staatssecretaris
|
![]() Als al duidelijk is dat Crembo inderdaad in NY zat met een lege agenda, heeft hij het telefoontje aan die cafébaas nu ook toegegeven in de Kamer. Dat zal het verschil echt niet maken.
|
![]() |
![]() |