![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op nummer 9, de vacante plaats waar eerder de Sprookjeskoningin stond, zet ik dan maar Graaf Maurice Lippens.
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() 1. Bobbejaan Schoepen
2. Bob Davidse 3. Koning Albert II 4. François Perin 5. Leo Tindemans 6. Marc Sleen 7. Jean Walter 8. Jos Ghysen 9. Toots Thielemans 10. Wilfried Martens |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() Karl Malden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
|
![]() De nieuwste online-peiling van De Standaard: Haalt Herman Van Rompuy 2011?
![]() Bij deze nomineer ik dan ook Herman Van Rompuy, de rest van mijn lijstje zal ik morgen wel bekendmaken. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Van Rompuy 1
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Mijn top 10. En dit jaar ga ik de idealistische tour op. Als deze personen dood vallen is dit goed voor het algemeen
![]() 1. Elio Di Rupo - komt om tijdens wurgsex in de pauze van een PS-congres in Charleroi. 2. Laurette Oncelinckx - geeft een verjaardagsfuif aan alles zware criminelen van België en een verdwaalde kogel treft haar 3. Bert Anciaux - tijdens de promotie van de Olympische spelen 2020 krijgt Bert 998 schoenen over zich van de 500 genodigden. Marc Herremans verontschuldigt zich dat hij geen schoenen mee had. 4. Steve stevaert - wordt directeur van Fortis - Dexia EN KBC en wordt gelyncht door de aandeelhouders. 5. Caroline Gennez - pleegt zelfmoord nadat iedereen haar het stomste wijf ooit genoemd hebben 6. Freya Vandenbossche - ging ook in het leger eens oefenen maar bij het granaatwerpen raakte ze de tel kwijt 7. Norbert De Batselier - sterft doordat hij bij het plunderen van de nationale bank het goud dat ingeladen was in zijn camionet bij het remmen plots hem verpletterde 8. Prins Filip - koning Albert duwt hem uit raam, liever dat dan koning Filip denkt hij 9. Mieke Vogels - gaat helpen in Gaza en wordt direct afgeschoten door Hamas, vrouw zijn en niet-moslim zijn, ze verdient niet beter 10. Martine Tanghe - linkse partijen blinken uit in wanbeleid en zijn zonder toekomstvisie, ze krijgt hiervan een hartaanval. ... en zo zag de wereld er weer wat mooier uit. ![]() Laatst gewijzigd door Geertje : 29 december 2008 om 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Europees Commissaris
|
![]() 1) Fabiola
2) Leo Tindemans 3) Freddy Thielemans 4) Louis Michel 5) Toots Thielemans 6) Gaston Berghmans 7) Mgr Leonard (kerkvader van Namen) 8) Albert II 9) Yvonne Verbeeck 10) La Esterella ![]()
![]() |
![]() |
#150 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() BRUSSEL 30/12 (BELGA) = Vlaams parlementslid Eric Van Rompuy (CD&V),
broer van formateur Herman Van Rompuy en niet verlegen om een forse communautaire verklaring, zal zijn broer niet in de problemen brengen met gespierde verklaringen. Dat zei de jongste van de broers dinsdag tijdens het middagjournaal van de Franstalige zender RTL-TVi. "Als ik mij over bepaalde dingen zal uitlaten, dan zal ik er rekening moeten mee houden dat men zal proberen in mijn voorstellen interpretaties te vinden die mijn broer in problemen kunnen brengen. En dat wil ik tegen elke prijs vermijden. Mijn rol zal dus ook veranderen", zei de CD&V-politicus uit Zaventem. Detail, op dat moment gleden tijdens de nieuwsuitzending de beelden van Eric Van Rompuy door het beeld, gekleed in geel fietstruitje met het opschrift "Splits BHV nu" dat hij tot vorig jaar droeg tijdens de Gordel. Broer Eric is alvast politiek monddood...
![]() |
#151 |
|
![]() Lieverdjes,
U kunt nog gedurende zo'n 28 uur uw lijstje invoeren of aanpassen. Ik zou zeggen: doe het nu u nog nuchter bent! Wanneer alle lijstjes binnen zijn, trekt Den Duisteren Duikboot zich even terug om alles op een rijtje te zetten. Uiteraard zal er een lijst worden opgesteld met de meest en fanatiekst genomineerde "doden" voor 2009. Succes en alvast een pluim voor alle deelnemers! |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Aangezien dit jaar niemand van mijn lijstje is overleden en uit luiheid, neem ik die opnieuw voor volgend jaar:
1. Bobbejaan Schoepen 2. Eddy Wally 3. Koning Albert II 4. Jan Decleir 5. Koningin Fabiola 6. Jaak Van Assche 7. Jean-Pierre Van Rossem 8. Koen Crucke 9. La Esterella 10. Yves Leterme |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Minister-President
|
![]() 1) Pierre Harmel
2) Marc Sleen 3) La Esterella 4) Koningin Fabiola 5) Yves Leterme 6) Eddy Wally 7) Walter De Buck 8) Jef Nys 9) Rik De Saedeleer 10) Herman De Croo |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Europees Commissaris
|
![]() Een reeks geheel toevallig gekozen personen, waarvan de volgorde bij virtuele dobbelsteenworp gebeurd is:
1. Etienne Davignon 2. Maurice Lippens 3. Olivier Maingain 4. Albert de Belgique 5. Albert Frère 6. Thomas Leysen 7. Urbain Vandeurzen 8. Philippe de Spoelbergh 9. Karel Van Eetveldt 10. Ilse Beyers (Ik had nog een andere naam van een rijke tiep klaarliggen, maar hij ontsnapt me. Beschouw dit dan maar als een tijdelijke nominatie. Misschien ben ik vanavond nog op tijd on-line om dit te veranderen.) EDIT: En voor wie dit puberaal zou vinden: ik heb niet gezegd dat ik ze eigenhandig zou vermoorden, he.
Laatst gewijzigd door Burkide : 31 december 2008 om 00:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() Mijn volledige lijstje:
1. Leo Tindemans 2. Toots Thielemans 3. Vic Anciaux 4. La Esterella 5. Eddy Wally 6. Koningin Fabiola 7. Willy De Clercq 8. Herman Van Rompuy 9. Bobbejaan Schoepen 10. Willy Claes
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() Waarom denk je dat HMKF en Herman Van Rompuy zullen sterven, Geert C?
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ze het verdienen
![]() |
![]() |
#158 |
|
![]() Ik vraag het niet aan jouw maar aan Geertje.
![]() Geert?? ![]()
![]() |
#159 | |
|
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Ik hoop natuurlijk dat ze beiden nog lang ende gelukkig leven. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 31 december 2008 om 00:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
2. Willy De Clercq 7. Toots Thielemans
|
![]() |
![]() |