![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Natuurlijk veroordeel ik de straatterreur, en natuurlijk moeten radicale moslims zwaar gestraft worden als ze een crimineel feit plegen. Ik heb nog niemand een racist genoemd, als dat is wat u wil laten uitschijnen. Natuurlijk is iemand die moslimfundamentalisme afkeurt geen racist. Ik keur dit ook af. Het is echter wat anders als je ALLE moslims afkeurt omwille van hun geloof, want dat duid op discriminatie en uiteindelijk ook op racisme! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ow, en om enkel NY moslims een vliegtuig kapen zijn meteen alle moslims terroristen ofwat? Uw redenering is waardeloos mijn beste. Veralgemeningen zijn zelden tot nooit goed!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() In Darfour zijn er geen terroristische aanslagen. Daar is al jaren een oorlog aan de gang ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() En ETA en IRA-terroristen zijn géén moslims, de LTTE (tamil tigers" in de media) schijnbaar ook niet. So what?
Laatst gewijzigd door filosoof : 15 december 2008 om 21:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Partijlid
|
![]() Wat ik wil aantonen is dat er geen enkele moslim te vertrouwen is hoe goed ze zich ook gedragen, in hun godsdienst (hun levens overtuiging) ligt haat tegen anders denkende ingebed natuurlijk pleegt niet elke moslim een aanslag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Omdat het een veralgemening is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Volgens jouw redenering is geen enkele nationalist dus te vertrouwen omdat IRA, ETA, LTTE, en FNLC terroristen nationalisten zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Post: Duym
Ik heb altijd gehoopt op uitzonderingen, uit eigen belang (huurders, klanten,...) Als het erop aankomt... Vul maar zelf in. Post: Vesuvius Wat ik hier lees doet mij de wenkbrauwen toch fronsen. Er zijn geen "goede moslims" dat bestaat niet elke moslim is een would be terrorist. de buur die vreedzaam naast u leeft kan een duivelse man zijn of bent u het profiel van de mannen die de aanslag op New York pleegde vergeten? door hun religie (en daarom moeten zij niet fundamentalistisch zijn) mogen zij alles tegenover ongelovige, liegen in de eerste plaats. Ik begrijp de mensen niet op dit forum die het over goede moslims hebben omdat ze vandaag nog geen christen (westerse) mens vermoord of verkracht hebben zullen zij het daarom morgen niet doen? Indien ze het toch zo goed met ons voor hebben waarom blijven zij dan aanhanger van een godsdienst (?) die strijd en haat predikt? En wat de vergelijking met andere terroristen betreft, hoeveel aanslagen heeft de ETA in Europa (buiten Spanje) gepleegd ? Dit zegt meer dan genoeg denk ik ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Burger
|
![]() Stel je voor wat er zou gebeuren indien een lid van Blood en Honour een gelijkaardig spel zou opzetten. Of een lid van het Vlaams Belang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Voila, we zijn er! ![]() "natuurlijk pleegt niet elke moslim een aanslag." |
|
![]() |
![]() |