![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfde vraag voor jou: hoeveel bloed wil jij nog zien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Uw woorden, niet de mijne. Verder gebruik ik enkel scheldwoorden voor de mensen(als je ze zo wilt noemen) van Hamas, niet voor u. Hoezo zijn er bezwaren als ik hun uitscheld? Ik neem enkel waar dat u uw woorden zo gebruikt dat het propagandiserend werkt. U maakt dus propaganda voor Hamas, of u nou die intentie hebt of niet.
![]() |
![]() |
#143 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diamanta, jij bent hier de enige, met Roskam, die massamoord goedpraat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Palestina wordt al jaren onderdrukt Op de maan gewoond ? Of gewoon niet de moeite gedaan om het nieuws te volgen ?
“De gezellig pruttelende boemeltrein der hypocrieten sjokt, als een meanderende lintworm, met vrolijke beginselloosheid gestaag voort” Laatst gewijzigd door Quixote : 3 januari 2009 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Staatssecretaris
|
![]() Och weet ge... dat zijn juist die lui die anderen beschuldigen van een holocaust. Iets waar zij al meer dan 50 jaar mee bezig zijn op Palestijnen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In de Westbank, waar een verstandiger bestuur zit is er veel minder gedoe omdat de leiders daar niet half zo bloeddorstig zijn.
![]() |
![]() |
#149 |
Staatssecretaris
|
![]() Het zionisme heeft als enig doel de vernietiging van Palestina en propageert dat met behulp van de Bush administratie over de rest van de wereld. Hun ideeën dringen ze op aan de mensen in scholen, televisiezenders, parades en dergelijke...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Burger
|
![]() Citaat:
de holocaust, de "terroristen" die Israël koste wat kost willen vernietigen, eenzijdige verslaggeving in kranten en op tv, .... ?
![]() |
![]() |
#151 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik weet niet wat Hamas hier in belgië wil opdringen... maar ik weet wel wat de zionisten ons hier willen opdringen als ideeën... eventueel hand in hand met het Inquisitiecentrum van Jozef De Witte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik wou maar zeggen dat de meeste verslaggeving in België even eenzijdig is, maar dan in de andere richting. Je kan geen kwaad woord over Israël of de joden zeggen of men sleurt er de holocaust bij. Je kan geen forel bakken op tv, of men sleurt er de holocaust bij. Bushmans die zegt dat dit alles de schuld van Hamas is, en het staat in het groot op tv. Het lijstje gaat verder he...
“De gezellig pruttelende boemeltrein der hypocrieten sjokt, als een meanderende lintworm, met vrolijke beginselloosheid gestaag voort” Laatst gewijzigd door Quixote : 3 januari 2009 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het feit is dat Gaza nog steeds Palestijns is. Het feit is dat Israël zich volledig heeft teruggetrokken uit Gaza. Het feit is dat Israël geen raketten op Palestijnse burgers aan het afschieten is.
![]() |
#154 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#155 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ga jij de aard van dit offensief miskennen?
![]() |
#156 |
Staatssecretaris
|
![]() Ontkennen dat kunnen ze ook.... Iets later gaan ze zelfs de geschiedenis herschrijven... en andere versies strafbaar stellen. Volgens Daimanta zou er zelfs een discussie moeten zijn over de 'aard' (?) van het offensief. Misschien gebruikt Israël bommen die alleen maar Hamasleden raken!... We staan gewoon versteld van de zionistische technologie!... of propaganda!
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 3 januari 2009 om 23:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Gedurende de jaren dat deze slachtoffers in Israël vielen, waren er zelfs nog meer doden in Palestina. De laatste maanden blokkeerde Israël de toevoer van voedsel en medicijnen naar de Gaza strook... Zoek mijn topic maar op waar ik dit aanklaagde. Ik kijk er eerlijk gezegd niet van op dat deze mensen dan projectielen op Israël afschieten, hoewel ik dit natuurlijk niet goedkeur.
![]() |
![]() |
#158 |
Staatssecretaris
|
![]() Vergeet ook de zionistische clusterbommen niet in Libanon...
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 3 januari 2009 om 23:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Staatssecretaris
|
![]() In feite kunnen we ook de boycot van Irak en Afghanistan, gevolgd door de oorlog en de bezetting van hun grondgebied op rekening van het zionisme zetten. Daar ook stierven miljoenen mensen om het machtsgeile zionisme te bestendigen. Tiens... waarom niet... we kunnen nog eens herinneren aan Sabra en Shatila!... Oops! dat was zeker een uitschuiver. Sabra and Shatila massacre http://en.wikipedia.org/wiki/Sabra_and_Shatila_massacre
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 3 januari 2009 om 23:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat uitgerekend Tsjechië op dit moment EU-voorzitter is...
![]() Citaat:
Een Europese aanpak of zelfs maar een gemeenschappelijk Europees standpunt kunnen we wel vergeten. ![]() En met de VS die Israël steunen... ik moet er geen tekeningetje bij maken zeker? ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 3 januari 2009 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |