Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juni 2009, 19:53   #141
anoniempje
Gouverneur

anoniempje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
tutututut, beldigingen zijn verboden ! ik zei het al, je bent een opvliegend ventje. Binnenkort krijg je weer strafpunten, dan kan je gaan bleitten dat het racisme is.
Och meid, ben je al beledigd? Zielig hoor.
anoniempje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2009, 19:55   #142
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
zo laat de doorsnee moslim zich kennen : wil hij je beledigen, dan zegt hij dat je een vrouw bent. We weten al langer dat in dit religie van een ander tijdperk, vrouwen als minderwaardig beschouwd worden. Hier weer eens een bewijs daarvan.
@ anoniempje : beledigingen uit jouw mond zijn complimenten voor mij !
De doorsnee domme intolerante VB'er laat zich weer kennen, wil me beledigen door me een man te noemen. Het schijnt dat jij ook niet bent vooruit gegaan in jouw tijdperk, door te denken dat enkel mannen mondig kunnen zijn.

Beledigingen? Ik beledig je helemaal niet, ik stel feiten vast.
Oud 2 juni 2009, 19:56   #143
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Doe eindelijk eens iets aan dat minderwaardigheidscomplex van jou ! We hebben helemaal niets tegen een bruin kleurtje, kijk , als bewijs, de mensen ( idioten in mijn ogen terzijde ) gaan zelfs op de zonnebank liggen om meer op jou te trekken.
Het is dit ongegrond complex dat je zo woest maakt, en zo paranoïde. Op die manier ga je noot een blanke vrouw vinden hoor, je jaagt die angst aan zo. keep cool !
knip

Laatst gewijzigd door Donderdag : 3 juni 2009 om 17:35.
Oud 2 juni 2009, 19:57   #144
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Thee is eerder iets voor jullie, allochtonen, nee ? Ik zie ze in elk geval heel de dag in het theehuis zitten, thee drinken, domino spelen, en hasjisj roken.
Goh, witte roos, nu je het zegt... Eigenlijk wel grappig. Hij brengt alleszins alle clichés over de intelligentie van VB'ers tot leven...
Oud 2 juni 2009, 19:59   #145
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht
De doorsnee domme intolerante VB'er laat zich weer kennen, wil me beledigen door me een man te noemen. Het schijnt dat jij ook niet bent vooruit gegaan in jouw tijdperk, door te denken dat enkel mannen mondig kunnen zijn.

Beledigingen? Ik beledig je helemaal niet, ik stel feiten vast.
Ik zou jou niet direct een man noemen...
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2009, 20:00   #146
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Goh, witte roos, nu je het zegt... Eigenlijk wel grappig. Hij brengt alleszins alle clichés over de intelligentie van VB'ers tot leven...
Volgens jou lieg ik dus ? Theehuizen vol gedrogeerde allochtonen, die geen klap uitvoeren, dat bestaat niet, in België ? Je ziet niks anders hier !
Oud 2 juni 2009, 20:02   #147
beste vriend
Banneling

Standaard

knip

Laatst gewijzigd door Donderdag : 3 juni 2009 om 17:35.
Oud 2 juni 2009, 20:03   #148
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Volgens jou lieg ik dus ? Theehuizen vol gedrogeerde allochtonen, die geen klap uitvoeren, dat bestaat niet, in België ? Je ziet niks anders hier !
Nee, nee, kleine meid, JIJ ziet niet anders. Ik vraag me af of jij zelf eigenlijk wel werkt? Als ik het zo lees, heb jij alles over allochtonen al meegemaakt.

Ik kwam vandaag trouwens langs een café, op weg naar mijn werk. Het was iets na 9, en het zat er al vol met mensen zonder kleurtje (van uw soort waarschijnlijk), die daar al zaten te drinken. Ik passeerde eveneens een theehuis, en dat was gesloten.
Oud 2 juni 2009, 20:03   #149
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik zou jou niet direct een man noemen...
Vice versa.
Oud 2 juni 2009, 20:04   #150
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, nee, kleine meid, JIJ ziet niet anders. Ik vraag me af of jij zelf eigenlijk wel werkt? Als ik het zo lees, heb jij alles over allochtonen al meegemaakt.

Ik kwam vandaag trouwens langs een café, op weg naar mijn werk. Het was iets na 9, en het zat er al vol met mensen zonder kleurtje (van uw soort waarschijnlijk), die daar al zaten te drinken. Ik passeerde eveneens een theehuis, en dat was gesloten.
Natuurlijk was dat theehuis gesloten ! De klanten staan nooit op voor 12 uur s'middags
Oud 2 juni 2009, 20:04   #151
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Vice versa.
dat heb ik al gemerkt, mevrouw
Oud 2 juni 2009, 20:06   #152
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Natuurlijk was dat theehuis gesloten ! De klanten staan nooit op voor 12 uur s'middags
Natuurlijk, jij houdt hun wekkers ook in het oog. Hoe had ik het kunnen vergeten. Wel grappig, zo van die mensen die alles weten over niets, en niets weten over alles.
Oud 2 juni 2009, 20:06   #153
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
dat heb ik al gemerkt, mevrouw
Versta je er wel iets van?
Oud 2 juni 2009, 20:06   #154
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
oh witte roos langs hier, oh witte roos langs daar is daar wat moois tussen julie aan het groeien ? Wat schattig.
Oud 2 juni 2009, 20:08   #155
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
oh witte roos langs hier, oh witte roos langs daar is daar wat moois tussen julie aan het groeien ? Wat schattig.
De forum-roddeltante.

Get a job!
Oud 2 juni 2009, 20:13   #156
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Natuurlijk, jij houdt hun wekkers ook in het oog. Hoe had ik het kunnen vergeten. Wel grappig, zo van die mensen die alles weten over niets, en niets weten over alles.
Ik heb jaren tussen de allochtonen gewoond, madam, mij maak je niks wijs Ik ken die gasten evengoed als dat zij de binnenkant van andermans portemonnee kennen.
Oud 2 juni 2009, 20:13   #157
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je tegen totalitaire regime's bent, moet je niet zo in de bres springen voor de islam : die waren bondgenoot van de nazi's. Tijdens de oorlog, én erna . Veel nazi's hebben zich gaan verstoppen in islamietische landen na de oorlog. Wat nu, wijsneus ? En ik heb heus wel vrienden hoor, zélfs tussen de moslims. En ik ben waarschijnlijk " linkser " als jij , toch daar waar het economie betreft.
Hier lach ik eens mee. De islam zou een bondgenoot geweest zijn van de nazi's? Hoe verklaar je dan dat tienduizenden Noord-Afrikanen aan de zijde van de geallieerden vochten? Zo heeft Turkije (een islamitisch land) ook nooit Joden uitgeleverd aan de nazi's.

Er was 1 Waffen-SS-divisie die bestond uit moslims, grotendeels Bosnische moslims. Deze werden door Himmler aangeworven om te dienen als kannonenvlees in '43.

Ontstaan Handschardivisie:

Na de verloren Slag om Stalingrad en door het toenemende verzet in het bezette Joegoslavië zocht het Duitse leger naar mogelijkheden om lokale troepen in te zetten tegen de partizanen. De moslims op hun beurt waren terecht gekomen in de Onafhankelijke Staat Kroatië, waar ze als tweederangsburgers werden behandeld. In november 1942 stuurden Bosnische moslimleiders een memorandum naar Hitler waarin zij vroegen om een eigen territorium en eigen strijdkrachten.

De reden was dus niet ideologisch, maar eerder voor eigen welzijn. Pas op, hiermee wil ik niet zeggen dat ik begrip heb voor hun toetreden tot de verderfelijke nazi-oorlogsmachine (dit voor alle duidelijkheid ).

Deze moslimdivisie kende amper 21.000 man, verwaarloosbaar het het totaal aantal moslims in die tijd. U bewering dat de islam smaenvocht met het nazisme is dus incorrect. Er waren minstens evenveel moslims die voor de geallieerden vochten als moslims die voor de axis vochten.
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2009, 20:14   #158
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
De forum-roddeltante.

Get a job!
Geef je bijnaam niet weg, madam , hij past je zo goed
Oud 2 juni 2009, 20:17   #159
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Hier lach ik eens mee. De islam zou een bondgenoot geweest zijn van de nazi's? Hoe verklaar je dan dat tienduizenden Noord-Afrikanen aan de zijde van de geallieerden vochten? Zo heeft Turkije (een islamitisch land) ook nooit Joden uitgeleverd aan de nazi's.

Er was 1 Waffen-SS-divisie die bestond uit moslims, grotendeels Bosnische moslims. Deze werden door Himmler aangeworven om te dienen als kannonenvlees in '43.

Ontstaan Handschardivisie:

Na de verloren Slag om Stalingrad en door het toenemende verzet in het bezette Joegoslavië zocht het Duitse leger naar mogelijkheden om lokale troepen in te zetten tegen de partizanen. De moslims op hun beurt waren terecht gekomen in de Onafhankelijke Staat Kroatië, waar ze als tweederangsburgers werden behandeld. In november 1942 stuurden Bosnische moslimleiders een memorandum naar Hitler waarin zij vroegen om een eigen territorium en eigen strijdkrachten.

De reden was dus niet ideologisch, maar eerder voor eigen welzijn. Pas op, hiermee wil ik niet zeggen dat ik begrip heb voor hun toetreden tot de verderfelijke nazi-oorlogsmachine (dit voor alle duidelijkheid ).

Deze moslimdivisie kende amper 21.000 man, verwaarloosbaar het het totaal aantal moslims in die tijd. U bewering dat de islam smaenvocht met het nazisme is dus incorrect. Er waren minstens evenveel moslims die voor de geallieerden vochten als moslims die voor de axis vochten.
Voor eigen welzijn SS-er worden ! De aap komt uit de mouw !
Voor de rest, allochtonen vochtten inderdaad in alle legers mee, voor EIGEN WELZIJN. Dar hoef ik ze dus al niet voor te bedanken.
Oud 2 juni 2009, 20:18   #160
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Versta je er wel iets van?
Jouw gezever is zo doorzichtig als kattepis, madam.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be