![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
:jaloers:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben helemaal niet slordig bezig. De voor- of de achtertuin werd later geïcorporeerd om het huidige Nederland uit te maken. Dat is het punt dat ik wilde maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |||
|
![]() Citaat:
Als jij één ding van je ouders niet hebt meegekregen is dit fatsoen. Fatsoen is je blijkbaar vreemd. Citaat:
Ze hebben nu éénmaal in Brugge gewoond. De familie van Haar vader is nu eenmaal van lage adel, dat valt helemaal niet te ontkennen. Het is eenmaal zo. De d'Udekems waren tot in '99 een familie waar het hoofd de titel van baron droeg. Nadien kregen alle afstammelingen van de grootvader van Mathilde de titel van Graaf, weliswaar een hoge titel. De laagste titel bij de hoge Adel, de hoogste titel die de Vorst zal toekennen. Citaat:
Wat een grove 'woorden'schat''. ![]() Man, u moet je echt laten nakijken hoor. Ik denk dat je een zwaar probleem hebt. ![]()
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
Idd, H.M.Koningin Juliana was een héél intelligente Dame, een grote Dame! Dit is toch algemeen geweten? Ook tegenover Prins Bernhard sta ik positief. Enja, die heeft enkele 'foutjes' gemaakt, maar wie niet? Het zijn menselijke 'foutjes'. Je moet de eindbalans bezien, en bij Bernhard is dit uiteindelijk zeker positief.
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 28 april 2009 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() Bij u weet ik nooit of u serieus bent of niet. Hoe dan ook een serieuze reactie: Koningin Juliana werd inderdaad door iedereen in Nederland op handen gedragen. Ze was warm en sympathiek, een ''moeder des vaderlands''.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() Ik meen het over Koningin Juliana en Haar echtgenoot.
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Neen, dat ben ik niet.
Laatst gewijzigd door system : 29 april 2009 om 07:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet meer en niet minder..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op 12 November 1944 geloofde niemand meer in een Duitse overwinning. In die zin lijkt het me nogal dubieus dat deze brief waar zou zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
|
![]() Ik heb al meer gezegd dat ik geen bezwaar heb tegen het koningshuis maar evenmin enige belangstelling daarvoor, het is domweg niet mijn wereld.
Waarom mensen hier zoveel nadruk willen leggen op de "intelligentie" van Mw Juliana begrijp ik niet. Mw Beatrix lijkt mij een stuk intelligenter en beschikkend over meer zelfbeheersing; ik hoor haar echter niet graag omdat zij sommige letters niet kan uitspreken. Van de kroonprins Willem Alexander heb ik totaal geen indruk, ik weet hoofdzakelijk dat hij bestaat en Mw Máxima is ongetwijfeld fotogeniek maar ik zou haar niet in mijn omgeving verdragen.
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp die 'koningshuis-verheerlijking' ook niet, alles wat ze daarvoor hebben moeten doen is gewoon in't juiste nest geboren worden, geeft nog geen garantie op intelligentie, 't zijn allemaal niksnutten en klaplopers.
Als we alles moesten weten wat die heren en dames achter gesloten deuren uitspoken...zouden we waarschijnlijk heel wat minder hoog opgeven over dat stelletje ongeregeld,
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |