![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
An Michiels (Vlaams Belang) (27 april tem 3 mei) Vlaams volksvertegenwoordiger, partijraadslid, licentiate in de filologie, 1ste vrouw op de lijst in Vlaams Brabant. Actief in de commissies "Onderwijs, Vorming, Wetenschap en Innovati" en "Binnenlandse Aangelegenheden, Bestuurszaken, Institutionele en Bestuurlijke Hervorming en Decreetsevaluatie" |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De mensen die sterk waren in hun vakken, waren meestal zwak op andere gebieden...rara welke ? Wat wil je, een klas homogeen nerd en pseudo autisten ? Je kan regelmatig ook wat leren van die "domme" speelvogels die zich meer interesseren in uitgaan, voetballen en sociaal bezig zijn. Maar dat beseft men vaak later pas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie zich niet schikt, wordt gepest. Als je het prima vindt dat mensen op die manier een trauma voor't leven oplopen, mij best, maar het gebrek aan sociale capaciteiten bij "nerds" zijn te wijten aan de isolatie die ze hadden meegemaakt in't middelbaar, vanwege het feit dat ze niet cool waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moest ik nu maar in een klas gaan zitten met allemaal mensen die goed zijn in wiskunde en fysica ? Ik heb afgezien met die talen, maar uiteindelijk heb ik meer geleerd daardoor dan met die lessen wiskunde (eigenlijk stof die ge opt unief in razendsnel tempo toch opnieuw ziet, frans en duits krijgt ge nooit meer) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nutteloze figuren die je kweekt als je ze blijft beschermen. Sociale skills zijn enorm belangrijk. Bedrijven selecteren er op. Ik was een nerd in de eerste twee graden vant middelbaar, maar ik ben opengebloeid in de laatste graad. Ik heb gemerkt dat goede sociale skills vaak belangrijker zijn als inhoudelijk sterk staan, tot nijd van mijn collegas die niet zo rad van tong zijn en niet door het assessment heenkwamen..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo heb ik er al veel gezien. Slimme mensen, maar hadden niemand om mee te praten. Dat traumatiseert. Als men informatieuitwisseling op gelijk niveau toelaat, krijgt men juist betere sociale competentie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Arbeiders, managers, marketeers....en ga zo maar door. De speelvogel in het middelbaar komt ge ook niet mee overeen. Maak uw borst maar nat, ge gaat er nog veel tegenkomen int echte leven, en als ge u dan niet kunt aanpassen zijn de gevolgen veel drastischer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De interesse van een doel is gedeeltelijk gegeven door de moeilijkheidsgraad, 't is te zeggen door de fractie mensen die faalt. Geen interessante doelen zonder falen. Natuurlijk doet dat zeer voor die die falen. En het is het eeuwige medelijden met de falers die gemaakt heeft dat men de doelen heeft afgeschaft. Natuurlijk moet je ook doelen kiezen waar je een redelijke kans maakt om te slagen, het heeft geen zin om dingen te doen die je toch niet gaat kunnen halen. En natuurlijk moet het leven niet stoppen voor zij die op een doel falen, maar moet dat kunnen omgezet worden in een kleiner doel, of een tweede poging. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Tavek, patrickve,
Ik neem even een pauze om de door jullie aangeboden inzichten te verwerken. Meer vanavond. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Of je hebt een aangeboren leider, en een man behind the man.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik apprecieer uw input hier wel ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() achter de schermen worden soms de belangrijkste beslissingen genomen, niet altijd door degene die naar buiten toe de leider is.....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |