![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Staatssecretaris
|
![]() In een discussie over fascisten (zowel Fr-talig als Nl-talig) kan je moeilijk afkomen met die Godwin, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze discussie gaat over toelaatbare/ontoelaatbare meningen, over toelaatbare en ontoelaatbare scheldpartijen en over de gespleten tong van sommige hypocrieten die hun mening veranderen �* la tête du client en dan beginnen doen wat ze anderen verwijten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Staatssecretaris
|
![]() Ah sorry, ik dacht dat ze over het FDF en VB ging,
nevermind dan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb hier geen enkel scheldwoord geplaatst. Ik heb hier geen enkele persoonlijke aanval geschreven. Dat is wat jij er ondertussen op je eigen, persoonlijk aanvallende manier van gemaakt hebt. Bewijzen voor al je loze beschuldigingen kan je - zoals gewoonlijk - niet leveren. Wanneer je daar om gevraagd wordt, verval je in de scheldpartijen die we ondertussen al zo van je gewoon zijn. Dit is een voorbode van de zoveelste vermaning die jij zal krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wijze waarop je iemands woorden bijna letterlijk overneemt om de bal terug te kaatsen, is duidelijk de stijl van de gebande online. Ik heb deze dubbelnick dan ook gerapporteerd bij de moderatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jep het Vlaams Belang dient klacht in bij de rechtbank (nadat het centrum WEER onbevoegd volgens hen) wie volgt?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Spijtig, Raf; dit vind ik niet je waardigheid ten goede komen.
![]() |
#151 |
|
![]() Let maar op als Raf baas wordt, een vermoeden van schuld is genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je gooit vanalles door elkaar. Pietje zegt dat de wet qua negationisme door iedereen is goedgekeurd. Daarop zeg ik dat er aan niemand van de bevolking gevraagd is wat ze ervan vinden. Het is dus helemaal niet door iedereen goedgekeurd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat heb ik niet gezegd. Dat is wat jij ervan maakt.
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
|
![]() Die ondermeer overwerkt zijn omdat er mensen geregeld op driehoekjes duwen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Leve de vrije meningsuiting. Iedereen heeft het recht om te zeggen en te schrijven wat hij wil. Helaas is België unidirectioneel. Had er gestaan dat Franstalige Brusselaars ongedierte was had men heel anders gereageerd. Dat vind ik jammer. Ik vind die pagina helemaal niet aanstootgevend, alleen de reactie erop vanuit sommige media en het CGLK wel...
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat we een evolutie kunnen ontwaren bij dit soort radicale Franstaligen in punt 4) Namelijk: Redessiner un hiérarchie propulsant Olivier Maingain �* la tête de cette ville-état EUROPHILE (pour le meilleur!!)
Let vooral op de erkenning van Franstaligen van Brussel als Europese stad. Blijkbaar zijn ze van hun eigen fantasie van het Brussel van 90+% Franstaligen aan het terugkomen en erkennen ze dat Brussel vooral een anderstalige stad aan het worden is. Stapje voor stapje zullen ze de verschrikkelijke waarheid onder ogen moeten zien. De opmerking over "woekerend ongedierte" is op de rand, maar niet erover. Net als de opmerking van Karel de Gucht over 1,3 miljoen Vlamingen die mestkevers zouden zijn. Dit soort termen impliceren overigens wel dat de hoop wordt uitgesproken dat deze beestjes worden vertrapt. Geen directe oproep tot geweld dus, voor mij de grens van vrije meningsuiting, maar wel het type opmerkingen die vooral de moddergooier van deze kwalificaties zelf met vieze handen achterlaat. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 26 mei 2009 om 14:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |