![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn prachtige dingen om aan de muur te hangen. Je beseft niet hoe goed dat voelt in je handen. Prachtig symbool en als een inbreker weet dat dat in je slaapkamer ligt dan gaat ie waarschijnlijk langs de buren.
Maar ik heb ze vooral als erfenis en als wat ik als kind reeds zag hangen bij grootvader. Een knap smid lang geleden moet die hebben gemaakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ps: Wallhangers zijn meestal gevaarlijker voor de persoon die het gebruikt. http://www.youtube.com/watch?v=7e77oXjFkIs
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 9 juni 2009 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik snapte niet wat je bedoelde met die "Ben ik nu te intelligent? Nee toch?"
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zat wezen, geil kijken, keiharde boeren laten.
Al de vrouwen laten u met rust ![]()
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bedoelde daar maar enkel mee dat ik weet wat onder een Goedendag wordt verstaan. En dat dat zelfs niet 1 type is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOL! wat wil je dan? "He kijk daar... daar is er eentje aan het waggellen op zijn stoel" "Oh dat is lekker" "Oh hij laat een boer die de ventilator van het cafe stil legt" "Oh... nu ben ik pas echt verliefd" "de viezerik heeft me een briefje laten doorgeven waarin ie seks wou met mijn tenen" "Gelukzak... ik kreeg een briefje met daarop BWURRRRRRRRps"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |