![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zal je de link naar de Hare Majesteit Koningin Fabiola-fanclub héél zeker niet doorgeven, en daar zijn 2 grote redenen voor: 1/ Dit is een gesloten groep waar de mogelijke nieuwkomers zorgvuldig gescreend worden. Barbaristische personen zoals jij worden resoluut geweerd! 2/ Er is geen link naar de website van de HMKF-fanclub, simpelweg omdat er geen website is. ![]() En ja, zoals je wilt: mijn typetje berust dan op fantasie, als ik je daarmee tevreden kan stellen.
![]() |
![]() |
#143 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En weet je magnificat, hoe meer verfijnde hoge manieren ze hebben, hoe rotter ze zijn!!!! Knoop dat goed in je oren!!!!
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Louter tussen ons, Magnificat, en vertel het niet verder : mocht u het er niet zo dik opleggen, dan zouden sommigen u zelfs het voordeel van de twijfel gunnen. Hoe dan ook, u bent misschien een grapjas, maar wellicht geen kwaaie. Ik hoop alleen dat u op de duur niet zelf in uw typetje en fantasietjes gaat geloven. En mocht dat jammer genoeg toch het geval zijn, dan wens ik u oprecht toe dat de realiteit u nooit uit uw fantasiewereld rukt. Maar misschien is het, voor de verandering, zo stilaan tijd voor een ander typetje. Iets van cowboys en indianen, misschien. Of van ridders en maagden. Enfin, u doet maar : u bent beter in het bedenken van dergelijke sprookjes dan ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zei wel "it" en niet "him", om voor de hand liggende redenen. PS. Wie is Tommeke Boonen ? Ook een typetje op dit forum ? PPS & Edit : Google heeft mij inmiddels laten weten wie bedoeld Tommeke is : een fietsenrijder die waspoeder snuift, blijkbaar. Tiens, ik wist niet dat zoiets ook fans heeft. Laatst gewijzigd door Hallebarde : 20 juni 2009 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Parlementslid
|
![]() We love it ? Hoeveel constructies zitten er in uw koppeke dan ?
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Parlementslid
|
![]() Waarom het koninklijke meervoud gebruiken om uzelf aan te duiden dan ?
![]() |
#149 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens, een goede raad : onder welke naam u hier ook moge wensen te verschijnen, tracht vooral het woord “koninklijke” in uw posts te vermijden, als u niet wilt dat we u meteen herkennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Parlementslid
|
![]() Hallebarde. Wat een onnozele zever. Gij lijdt aan grootheidswaanzin, meervoudig persoonlijkheidssyndroom en achtervolgingswaanzin.
Hier klik het driehoekje en maak u beschuldiging hard. Fucking asshole.
![]() |
#152 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 20 juni 2009 om 20:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
Hypocrisie is blijkbaar echt een levensstijl voor sommige mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() Als belediging kan dat tellen. En dat zelfs zonder enige argumenten.
Het maakt me triest dat hoofsheid door de simpele burgers hier in Vlaanderen zelfs gewoon afgestraft wordt.
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
Het is uw volste recht mij ervan te verdenken dat ik aan het veinzen bent, u doet maar. Maar je hebt dit al laten weten, doe dit toch niet steeds opnieuw. En ik blijf het woord "Koninklijk" gebruiken wanneer de omstandigheid er is.
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
Och je moet niet op hallebarde ingaan, het heeft geen zin. Hij doet idd wat lastig, maar ja dat ligt in zijn aard wrsch. ![]() Gelieve niet te beledigen in mijn topic, toch vriendelijk dat u het voor me opneemt. Waaraan heb ik dit te danken? ![]()
![]() |
![]() |
#157 | ||
|
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is deze draad nu nog niet verhuisd naar K&K?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Parlementslid
|
![]() Ik neem het niet voor jouw op. Die idioot zit daar te beweren dat gij en ik dezelfde persoon zijn. Als ik dus geband wordt. Dan moet gij ook geband worden. Dat zijn de regels. Niet ? Druk met z'n allen dus maar op het driehoekje en bewijs zijn groot ongelijk. Dank u van harte.
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen enkele haat is gepast, beste. Maak je maar geen zorgen over onze MaGNi. Hij is veel te intelligent daarvoor.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |