Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juni 2009, 13:35   #141
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door <!-- / message --> Bekijk bericht
Vanwaar die ongepaste haat voor MaGNiFiCaT ? Flink onnozel. Ieder zijn passie.
Ik weet niet hoe jij daar op komt maar volgens mij is hier niemand die MaGNiFiCaT haat.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 14:44   #142
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht
Allez ‘t is goed, Magnificat, omdat u het zo beleefd vraagt zal ik uw spelletje in deze thread niet meer met de realiteit verstoren.

Onder één voorwaarde, weliswaar : dat u ons een link geeft naar de Fabiola-fanclub waarvan u kleurrijk voorhoudt lid te zijn. Zoniet blijf ik de kampioene spelen van het rollen omkeren, zoals u het liederlijk omschrijft.

Als u geen link kunt geven is meteen zelfs voor de meest goedgelovigen het bewijs geleverd dat één en ander, zoals gans uw typetje, op fantasie berust.
Wel, ik zal je nog éénmaal de aandacht schenken waar je zo om schreeuwt.
Ik zal je de link naar de Hare Majesteit Koningin Fabiola-fanclub héél zeker niet doorgeven, en daar zijn 2 grote redenen voor:

1/ Dit is een gesloten groep waar de mogelijke nieuwkomers zorgvuldig gescreend worden. Barbaristische personen zoals jij worden resoluut geweerd!

2/ Er is geen link naar de website van de HMKF-fanclub, simpelweg omdat er geen website is.

En ja, zoals je wilt: mijn typetje berust dan op fantasie, als ik je daarmee tevreden kan stellen.
Oud 20 juni 2009, 15:10   #143
Graziëlla
Schepen

Graziëlla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Zondagavond heb ik eens naar Royalty gekeken op VTM.
Normaal heb ik daar de tijd niet voor, maar toen wel.

Daar ging het op een gegeven ogenblik over Prins Philippe en Princesse Mathilde die gingen stemmen.
Prins Philippe had het volmacht gekregen om te stemmen in Koningin Fabiola Haar plaats, daar deze laatste tegenwoordig in zwakke gezondheid verkeerd.

Blijkbaar duurde het wat lang bij Prins Philippe, maar ja; Hij had dan ook te stemmen voor tweëen.

Zo werd gefilmd dat Princesse Mathilde wat ongemakkelijk stond te wachten, de camera's op Haar gericht, al die gezichten van de mensen rondom Haar.

Tot op een gegeven moment, een mevrouw, die daar bijzitter ofzo was, dacht de Hertogin van brabant, zo achter Haar rug dan nog, een commentaar te geven.

"Hij kan niet kiezen misschien."

Ik stond perplex!!!!!!

Hoe dacht die mevrouw erop om de Hertogin van Brabant ongevraagd een commentaar te geven, achter Haar rug, zo in de camera's? Zó onbeleefd!! Ik vond dit zó onbeleefd!
En dan nog vooral hetgene wat zij zei: "Hij kan niet kiezen misschen?"

Degoutant gewoon. Het voelde aan als een kaakslag! Wat zij zich permitteerde!

De bedoeling zal wel niet slecht geweest zijn, en misschien dat deze mevrouw gewoon iets zegde om het ijs te breken, want er was een stil moment. Maar.....ze had dit beter niet gedaan, want ze is ongelofelijk afgegaan! En vooral, Princesse Mathilde moet met dergelijke commentaar niet lastig gevallen worden.

Ik vraag me trouwens af waarom de leden van het Koningshuis zo zelf naar die miezerige lokaaltjes moeten om te gaan stemmen? Kan men niet gewoon een stembureau op het Paleis openen, voor de Koninklijke leden?
Dan moeten Zij niet geconfronteerd worden met dergelijke voorvallen?
En indien dit niet kan, dan kan er toch tenminste voor gezorgd worden dat het hoofd van de telbureau en de bijzitters een cursus elementaire etiquette toebedeeld krijgen, zodat ze weten hoe zij de Koninklijke Prinsen moeten benaderen, zodat dergelijke incidenten voortaan uitgesloten worden.
Filip moet juist gelijk gij, ik iedereen op dat forum en de rest van dit rotte land en de rotte wereld ook zijn voeten gebruiken om naar de WC te gaan!! Waar jij toch wakker van ligt??
En weet je magnificat, hoe meer verfijnde hoge manieren ze hebben, hoe rotter ze zijn!!!! Knoop dat goed in je oren!!!!
Oud 20 juni 2009, 15:47   #144
Hallebarde
Banneling

Standaard

Citaat:
Wel, ik zal je nog éénmaal de aandacht schenken waar je zo om schreeuwt.
Ik zal je de link naar de Hare Majesteit Koningin Fabiola-fanclub héél zeker niet doorgeven, en daar zijn 2 grote redenen voor:

1/ Dit is een gesloten groep waar de mogelijke nieuwkomers zorgvuldig gescreend worden. Barbaristische personen zoals jij worden resoluut geweerd!

2/ Er is geen link naar de website van de HMKF-fanclub, simpelweg omdat er geen website is.

En ja, zoals je wilt: mijn typetje berust dan op fantasie, als ik je daarmee tevreden kan stellen.
Bon, dat is voor iedereen duidelijk, dacht ik.

Louter tussen ons, Magnificat, en vertel het niet verder : mocht u het er niet zo dik opleggen, dan zouden sommigen u zelfs het voordeel van de twijfel gunnen.

Hoe dan ook, u bent misschien een grapjas, maar wellicht geen kwaaie. Ik hoop alleen dat u op de duur niet zelf in uw typetje en fantasietjes gaat geloven. En mocht dat jammer genoeg toch het geval zijn, dan wens ik u oprecht toe dat de realiteit u nooit uit uw fantasiewereld rukt.

Maar misschien is het, voor de verandering, zo stilaan tijd voor een ander typetje. Iets van cowboys en indianen, misschien. Of van ridders en maagden. Enfin, u doet maar : u bent beter in het bedenken van dergelijke sprookjes dan ik.
Hallebarde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 15:59   #145
Hallebarde
Banneling

Standaard

Citaat:

Elk van jullie Tommeke Boonen fans verheerlijken ook maar een laaggevallen cocaïne junkie.

Leer eens relativeren en blijf van s'mensen's onschuldige passies af. Jullie hebben ongetwijfeld allemaal een passie die met grond kan gelijk gemaakt worden.
Haat ? On the contrary : we love it !

Ik zei wel "it" en niet "him", om voor de hand liggende redenen.

PS. Wie is Tommeke Boonen ? Ook een typetje op dit forum ?

PPS & Edit : Google heeft mij inmiddels laten weten wie bedoeld Tommeke is : een fietsenrijder die waspoeder snuift, blijkbaar. Tiens, ik wist niet dat zoiets ook fans heeft.

Laatst gewijzigd door Hallebarde : 20 juni 2009 om 16:24.
Oud 20 juni 2009, 16:46   #146
<!-- / message -->
Parlementslid

<!-- / message -->'s schermafbeelding

Standaard

We love it ? Hoeveel constructies zitten er in uw koppeke dan ?
Oud 20 juni 2009, 17:29   #147
Hallebarde
Banneling

Standaard

Citaat:
We love it ? Hoeveel constructies zitten er in uw koppeke dan ?
In mijn koppeke is er geen plaats voorzien voor constructies. Dergelijke geintjes laat ik graag aan u over, Magnificat(-boodschapper).
Oud 20 juni 2009, 17:31   #148
<!-- / message -->
Parlementslid

Standaard

Waarom het koninklijke meervoud gebruiken om uzelf aan te duiden dan ?
Oud 20 juni 2009, 17:33   #149
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Zondagavond heb ik eens naar Royalty gekeken op VTM.
Normaal heb ik daar de tijd niet voor, maar toen wel.

Daar ging het op een gegeven ogenblik over Prins Philippe en Princesse Mathilde die gingen stemmen.
Prins Philippe had het volmacht gekregen om te stemmen in Koningin Fabiola Haar plaats, daar deze laatste tegenwoordig in zwakke gezondheid verkeerd.

Blijkbaar duurde het wat lang bij Prins Philippe, maar ja; Hij had dan ook te stemmen voor tweëen.

Zo werd gefilmd dat Princesse Mathilde wat ongemakkelijk stond te wachten, de camera's op Haar gericht, al die gezichten van de mensen rondom Haar.

Tot op een gegeven moment, een mevrouw, die daar bijzitter ofzo was, dacht de Hertogin van brabant, zo achter Haar rug dan nog, een commentaar te geven.

"Hij kan niet kiezen misschien."

Ik stond perplex!!!!!!

Hoe dacht die mevrouw erop om de Hertogin van Brabant ongevraagd een commentaar te geven, achter Haar rug, zo in de camera's? Zó onbeleefd!! Ik vond dit zó onbeleefd!
En dan nog vooral hetgene wat zij zei: "Hij kan niet kiezen misschen?"

Degoutant gewoon. Het voelde aan als een kaakslag! Wat zij zich permitteerde!

De bedoeling zal wel niet slecht geweest zijn, en misschien dat deze mevrouw gewoon iets zegde om het ijs te breken, want er was een stil moment. Maar.....ze had dit beter niet gedaan, want ze is ongelofelijk afgegaan! En vooral, Princesse Mathilde moet met dergelijke commentaar niet lastig gevallen worden.

Ik vraag me trouwens af waarom de leden van het Koningshuis zo zelf naar die miezerige lokaaltjes moeten om te gaan stemmen? Kan men niet gewoon een stembureau op het Paleis openen, voor de Koninklijke leden?
Dan moeten Zij niet geconfronteerd worden met dergelijke voorvallen?
En indien dit niet kan, dan kan er toch tenminste voor gezorgd worden dat het hoofd van de telbureau en de bijzitters een cursus elementaire etiquette toebedeeld krijgen, zodat ze weten hoe zij de Koninklijke Prinsen moeten benaderen, zodat dergelijke incidenten voortaan uitgesloten worden.
Jij bent ziek.
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 19:43   #150
Hallebarde
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom het koninklijke meervoud gebruiken om uzelf aan te duiden dan ?
Allons Magnificat, ik kan wel een beetje begrijpen dat u in de kuif gepikt bent omdat uw spelletje ontmaskerd werd, maar dat is nog geen reden om kinderlijk nijdig te zitten tandenknarsen, nietwaar.

Overigens, een goede raad : onder welke naam u hier ook moge wensen te verschijnen, tracht vooral het woord “koninklijke” in uw posts te vermijden, als u niet wilt dat we u meteen herkennen.
Oud 20 juni 2009, 20:25   #151
<!-- / message -->
Parlementslid

Standaard

Hallebarde. Wat een onnozele zever. Gij lijdt aan grootheidswaanzin, meervoudig persoonlijkheidssyndroom en achtervolgingswaanzin.

Hier klik het driehoekje en maak u beschuldiging hard.

Fucking asshole.
Oud 20 juni 2009, 20:33   #152
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Tja dat is de grote veralgemening dat iedereen vooral maakt, spijtig.

Het is niet omdat generatie één zich op eventuele nogal harde manier zich een bepaalde stand heeft aangemeten, dat de generatie's achter hem zich ook te buiten zouden gegaan hebben aan zaken die in hun tijd evident waren, maar die de dag van vandaag terecht totaal afgekeurd worden.
Ach, wat schattig. We gaan eventjes de geschiedenis herschrijven. Grapjas.
Citaat:
Had je wel eens eerder mogen vermelden. Ik heb mij rot gezocht naar dat clubje van jou.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 20 juni 2009 om 20:33.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 20:51   #153
Vlaanderen Boven

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hallebarde. Wat een onnozele zever. Gij lijdt aan grootheidswaanzin, meervoudig persoonlijkheidssyndroom en achtervolgingswaanzin.

Fucking asshole.
^ Dit is dus dezelfde persoon die mij aangaf bij de mods omdat ik zei dat zijn argumenten self-defeating waren.

Hypocrisie is blijkbaar echt een levensstijl voor sommige mensen.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 21:14   #154
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
Jij bent ziek.
Als belediging kan dat tellen. En dat zelfs zonder enige argumenten.
Het maakt me triest dat hoofsheid door de simpele burgers hier in Vlaanderen zelfs gewoon afgestraft wordt.
Oud 20 juni 2009, 21:18   #155
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht
Allons Magnificat, ik kan wel een beetje begrijpen dat u in de kuif gepikt bent omdat uw spelletje ontmaskerd werd, maar dat is nog geen reden om kinderlijk nijdig te zitten tandenknarsen, nietwaar.

Overigens, een goede raad : onder welke naam u hier ook moge wensen te verschijnen, tracht vooral het woord “koninklijke” in uw posts te vermijden, als u niet wilt dat we u meteen herkennen.
Ik ben niet kinderlijk nijdig, ligt niet in mijn aard, en ik zit niet te tandenknarsen omdat ik zogezegd zou ontmaskerd zijn.
Het is uw volste recht mij ervan te verdenken dat ik aan het veinzen bent, u doet maar. Maar je hebt dit al laten weten, doe dit toch niet steeds opnieuw.

En ik blijf het woord "Koninklijk" gebruiken wanneer de omstandigheid er is.
Oud 20 juni 2009, 21:22   #156
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:

Fucking asshole.

Och je moet niet op hallebarde ingaan, het heeft geen zin. Hij doet idd wat lastig, maar ja dat ligt in zijn aard wrsch.
Gelieve niet te beledigen in mijn topic, toch vriendelijk dat u het voor me opneemt. Waaraan heb ik dit te danken?
Oud 20 juni 2009, 21:24   #157
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Ach, wat schattig.
Ik ben graag schattig, soms.

Citaat:
We gaan eventjes de geschiedenis herschrijven. Grapjas.
Neen, dat was ik helemaal niet van plan. En het was zeker niet de bedoeling grappig te zijn.
Citaat:
Had je wel eens eerder mogen vermelden. Ik heb mij rot gezocht naar dat clubje van jou.
Maar had dat mij dan gevraagd, dan kon ik je verloren moeite besparen.
Oud 20 juni 2009, 21:25   #158
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Is deze draad nu nog niet verhuisd naar K&K?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 21:25   #159
<!-- / message -->
Parlementslid

Standaard

Ik neem het niet voor jouw op. Die idioot zit daar te beweren dat gij en ik dezelfde persoon zijn. Als ik dus geband wordt. Dan moet gij ook geband worden. Dat zijn de regels. Niet ? Druk met z'n allen dus maar op het driehoekje en bewijs zijn groot ongelijk. Dank u van harte.
Oud 20 juni 2009, 21:29   #160
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen enkele haat is gepast, beste. Maak je maar geen zorgen over onze MaGNi. Hij is veel te intelligent daarvoor.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be