![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Minister-President
|
![]() Toch niet ernstig mogen we hopen?
![]() |
#142 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Trouwens, gelet op een religieuze opleving wereldwijd - wat trouwens niet alleen de islam betreft - is het misschien interessant om het wél je onderwerp te maken. Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 26 juli 2009 om 22:30. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem met deze hele discussie is de vraag wie de nieuwe nazi's zijn; de moslims, of de bestrijders ervan. We moeten stellen dat er in de Islam een welgewortelde doctrine is van Jihad en Sharia-oplegging waar een deel van de moslimpopulatie aanhanger van is en de gehele moslimpopulatie vatbaar voor is.
Niets is gevaarlijker dan absoluut geloof in God. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat de islambashers zijn, die zijn "interessant" inzoverre dat zij als nuttige idioten oorlogen legitimeren waarbij heel grote aantallen mensen worden vermoord, gefolterd, verkracht, ....
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 27 juli 2009 om 04:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai Esperanza, bedankt het zo voor me op te nemen ,en hoe je hier onze Kallikles met een beweging het zwijgen oplegt is leerzaam!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Schepen
|
![]() neem de kracht van onderdrukking, voeg daar peer pressure aan toe, overgiet het met een sausje van onderliggende smeulende dreiging en je hebt je schaap.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel vast dat je die ene sarcastische uitspraak citeert, maar voor de rest al mijn argumenten negeert. Dat is niet toevallig ook de discussieerstijl van de foben op dit forum. Ik neem daar akte van.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij "kent" mijn persoon ook helemaal niet Kallikles maar vergelijkt me wel met Nazi's! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
en indien wij onze vredelievende bedoelingen moeten kenbaar maken, mag ik dan aub hetzelfde vragen van alle islamaanhangers? moesten bijvoorbeeld de gematigde moslims meer van zich afbijten en zich distantiëren van alle extremisme binnen hun geloof, zou het aantal islamcritici al sterk afnemen; daar twijfel ik geen seconde aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#152 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
trouwens, je noemt mensen die kritiek geven foben (islamofoben); gezien het feit dat ons democratisch stelsel wel degelijk bedreigd wordt door een steeds meer uitbreidende islam en gezien het feit dat een fobie een angst is die niet in verhouding staat tot de reële bedreiging ("een fobie is een psychische aandoening waarbij iemand, om doorgaans onduidelijke redenen, een ziekelijke angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties. Deze angst staat niet in verhouding tot de reële bedreiging die van de situatie of het object uitgaat"), hoe kan je de islamcritici dan islamofoben noemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik niet, gematigde moslims durven zelden in het openbaar voor hun mening uitkomen omdat andere gelovigen dit als kritiek kunnen zien, het is nu eenmaal niet "bon ton" om je gedacht openlijk te spreken, dat wordt al snel als onrespectvol gezien...dus hoor je gematigden niet, ookal zijn die er zeker!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En zo denkt iedereen er in mijn omgeving over, het is net andersom, de media moet stoppen met de kakkerlakken (aan beide zijden bedoel ik dan) zoveel aandacht te geven, maar ach jah, mensen houden nu eenmal van sensatie...
![]() |
![]() |
#156 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar fijn dat jij dit wel durft! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Debatavonden? aub èh zeg, mooi initiatief dat wel, in een andere topic zei ik nog dat ik niet kan vechten tegen petrodollars, in deze zaak komt het op hetzelfde neer...
![]() |
![]() |
#159 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat dollars daarmee te maken hebben, wel angst om problemen te krijgen in eigen groep... |
|
![]() |
![]() |