![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/...-te-zijn.dhtml Laatst gewijzigd door Hypochonder : 20 maart 2016 om 08:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister-President
|
![]() Het is bijzonder leuk om uw "zever" te lezen, ik weet uw leeftijd niet ( ge hebt de kloten niet om het in uw profiel te plaatsen) het verstand zal wel komen met de jaren denk ik dan.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Minister-President
|
![]() Het is bijzonder leuk om uw "zever" te lezen, ik weet uw leeftijd niet ( ge hebt de kloten niet om het in uw profiel te plaatsen) het verstand zal wel komen met de jaren denk ik dan.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is niet aangenaam om .....in overleg..... te gaan met mensen die driemaal hetzelfde zeggen. Dan hoor ik nog liever stotteraars. ![]() ![]() ![]() Maar kom. Ik heb toch driemaal kunnen lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Europees Commissaris
|
![]() Gedrogeerd zijn is nog erger! Gesnoven of de pil gebruikt?
Hebt ge U niet mispakt en "de pil" van uw vrouw doorgeslikt? Want ge kunt er vandaag precies niet mee lachen. ![]() Spijtig. Gij komt hier anders toch voor te lachen. Laatst gewijzigd door werkman : 20 maart 2016 om 08:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Gouverneur
|
![]() Om te lachen inderdaad. Principes van den Aldi. De ene extremist niet, de andere wel... Tot zover het ethisch kader en de 'principes' van Mary.
![]() |
#148 |
Minister-President
|
![]() Tja , de PC was wat traag. Maar een inhoudelijke reactie moet ik van jou niet verwachten ?
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Liefst niet teveel inhoudelijk. Ik kom hier alleen om mee te lachen. Tactiek van de verschroeide aarde. Als er hier toch geen debat kan gevoerd worden dan doen we maar mee. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Misschien vindt iemand wel een meme. ![]()
![]() |
![]() |
#151 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar het is ne vent die steeds sukkelaars van de grond helpt. Daar moeten we respect voor opbrengen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 20 maart 2016 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Yep, in een doosje met een grote rode strik en rode roos.
Citaat:
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 20 maart 2016 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. u doet vreemd deze morgen .. problemen op het werk of met de werkman ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 20 maart 2016 om 09:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
|
![]() Zelfs zwarten hebben albino's en die hebben zichzelf niet gemaakt.
Je weet toch waar de kindjes vandaan komen hé?
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén van Mary zijn "argumenten" tegen de uitlevering van Abdeslam aan Fra: "we moeten een tegengewicht bieden aan de Franse overheersing in dit dossier..."
Dus het feit dat Abdeslam deel uitmaakte van de terreurgroep die in Parijs 129 doden heeft gemaakt moet dan maar losweg genegeerd worden voor confrater Mary. De ellende en het verdriet van de gewonden en de nabestaanden mogen ook genegeerd worden want de heer Mary neemt het naar eigen zeggen op voor de zwakken in de maatschappij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu dat ik ook eens wil meelachen is het ook weer niet goed. Feitelijk kun je op dit forum nooit goed doen zeker? ![]() Maar seffens ben je een beetje gerust. Ik moet naar "Montaigu" voor nen aflaat af te smeken bij ons maagdelijk vrouwke. Maar diene pastor daar is ook ne kwispel. Hij duwt de zijne te diep in het heilig water. En dat heilig water is verdorie nog natter dan fluitwater. En na diene verdiende aflaat hang ik mijn gehandicaptenkruk tegen de kerkwand zodat de nieuwe heiligen kunnen zien dat er een nieuw mirakel heeft plaatsgevonden. Een oude bril van mij hangt er ook al. Die liep ik stuk tegen een kerkpilaar tijdens een vorige noveen. En volgende maand ga ik naar Lourdes. Mijn banden van mijn karretje staan bijna plat. En dat kunnen ze dan in Montaigu weer niet verhelpen bij gebrek aan een grot. Oei!!! Ben weer vergeten dat ik op een politiek forum zit. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |