![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar helaas, morgen WEER naar de gemente voor mijn papier van goed gedrag en zeden. Ze kennen mij daar al. ![]()
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 19 augustus 2009 om 00:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister-President
|
![]() Dat maak je mij niet wijs.
![]()
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Citaat:
ja, ik heb geen enkel probleem met het feit dat je eens effe je brains wilt kortsluiten door heroine te spuiten. wel wens ik niet gedesinformeerd te worden, noch op te draaien voor de rehabilitatiekosten. dat laatste is echter onvermijdelijk. bovendien was (10 jaar terug) de realiteit dat drugs illegaal waren. wat Groen! toen zei (ze waren net verkozen na de Verkest affaire en achtten zich incontournable (volgens mij gewoon inCONtournable)) was dat softdrugs cool en gezondn (of toch minstens niet ongezond) waren, backed by Mr. Kafka en consoorten van de VLD. En ook tegen die gedegenereerde vorm van desinformatie die geslikt werd door 95% van de bevolking, kant ik mij. edit: conclusie van mijn laatste §: de legalisatie van softdrugs was (1) gebaseerd op leugens en bovendien (2) nergens voor nodig en (3) bijgevolg geen enkele reden om ze per se te willen legaliseren.
"Shove those taxes up your ass, you f*en politicians!" - Maximus Aurelius met menig promille in het bloed, lente 2011. Laatst gewijzigd door Maximus Aurelius : 19 augustus 2009 om 00:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een klein bitje kruit eronder *Vette knipoog*
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
onvermijdelijk als je leeft in een SAMENleving! ![]()
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#151 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#152 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of wat dacht je van Rick Simpson die EFFECTIEF TERMINALE kankerpatiënten genezen heeft? Waarvoor hij eerst het gevang in vloog als dealer, later zijn gelijk haalde en er NU (as we speak) medische cannabis te krijgen is in Canada. Feiten blijven feiten, het is bewezen dat THC DE oplossing is voor kanker. En dan heb ik het niet over het blowen, maar orale inname in vorm van olie of eender wat. http://www.scienceblog.com/cms/thc-c...ead-18538.html http://www.nowpublic.com/thc_marijua..._harvard_study http://www.hongpong.com/node/1081 http://www.qmul.ac.uk/news/newsrelease.php?news_id=175 http://www.worldhealth.net/news/thc_..._cells_to_dest Het is overigens ook bewezen dat alcohol levercirrose veroorzaakt, uitdroging, ... door orale inname ![]() Ik kan nog DUIZENDEN links van dat terugvinden ![]() Citaat:
Wat verweet je me onlangs nog in het begin van je post? ![]() Wel aan U nu om uw bovenstaande quote te "proven" ![]() ![]() Citaat:
Je moet hier nu ook niet worst case scenario gaan voorschrijven he. Heeft ook niets met cool zijn te maken ![]() Gewoon consequent zijn en niet hypocriet. Maar ik vind U wel heel hypocriet overkomen zonder U te willen aanvallen. Ge zijt tegen "grass" maar ge zuipt wel iets dat tien keer meer schade aan uw lichaam toebrengt en duizendmaal meer schade aan de maatschappij. Om het in uw woorden te drukken ... ... Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#153 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
grapke he gozer, weet dat da vragen gevaarlijke consequenties kan hebben ![]()
![]() |
![]() |
#154 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat probeer je nu te zeggen? Je verdedigt blowen met als argument dat het innemen in een andere vorm dan blowen medisch gezien kanker kan (helpen) genezen? I am not impressed at all. Uw argumenten contra alcohol: ja voor de gezondheid moet je het uiteraard niet doen, maar liever wat last aan de kidneys, dan psychische angstaanvallen als gevolg van blowen. Elk zijn meug natuurlijk. Wat echter de link met Bush en kinderbloed is, is mij geheel onduidelijk. Ik ben Bush niet, en het enige dat ik met kinderren doe, is hooguit (dit is als ik echt niet anders kan) wat voetballen. Eerlijk? Uw argumentatie klinkt een beetje als die van een alcoholieker die zijn vrouw zijn alcoholverslaving opbiecht met de woorden: "Maar schat, een glaasje wijn is goed voor het hart! Tstond in de gazet!"
![]() |
![]() |
#155 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Dus ja, je verwoord het daar mooi, exact wat ik zeggen wil. Enkel beperk ik mij niet tot blowen, maar richt me tot de plant in het algemeen. Elke eigenschap van die botanische dames ![]() Citaat:
![]() Maar we komen der, "elk zijn meug" ![]() En dat is nu exact het punt maximus, ieder zijn ding. En niet gelijk gij neerkijkt op cannabis, daar alcohol veel schadelijker is ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Intussen samen chillen op muziek http://www.youtube.com/watch?v=BqFdTyAEsAQ
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 19 augustus 2009 om 07:42. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die ik verdomd grappig vond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag je eens IRL komen zeggen. Let wel op... een gebroken neus is minstens 5 dagen met een serieuze constructie op je snuffel na de operatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sta jij al niet genoeg in mijn onderschrift intussen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
het was geeneens een waardeoordeel. Hajjal kan met mijn stek lachen, jij voelt je in je achterste gepakt. ik betwijfel trouwens of ge mij een gebroken neus kunt bezorgen, maar bon, omdat je aandringt: ga nu ontkennen dat hoge school toch een pak lager is van niveau dan de universiteit?
![]() |